Hee Marcquote:
quote:
quote:
Hoi Chufiquote:
Domniquote:
Nee helaas.quote:
Ook niet 1 van Amsterdamquote:
Amsterdam heeft toch wel wat anders te bieden dan nachtelijke kroegen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schuim de kroegen niet af in de stad
Sodequote:
Coffeeshops.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Amsterdam heeft toch wel wat anders te bieden dan nachtelijke kroegen?
Hulloquote:
Hey paddestoeltje.quote:
Oi!quote:
Nu ik weer werk heb merk ik dat helemaal.quote:
quote:
Oh werk je weer?quote:Op zondag 3 april 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ik weer werk heb merk ik dat helemaal.
quote:
quote:
quote:
Hoe vergaat het jullie?quote:
Best, ik heb theequote:
Alweer 3 weken aan de slag.quote:
Ik ookquote:
Het zijn idd alweer 3 weken, ik typte idd 2.quote:
op naar meerquote:Op zondag 3 april 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn idd alweer 3 weken, ik typte idd 2.
Idd, ik vind het vrij goed gaan.quote:
Welke smaak heb je? Muntthee hier en ik heb in een thermoskannetje ook nog 1 kopje kamillethee zittenquote:
Ik hoop dat ze mij ook goed vinden want ik heb het er erg naar mijn zin.quote:
Wanneer heb je je proeftijdgesprek?quote:Op zondag 3 april 2022 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mij ook goed vinden want ik heb het er erg naar mijn zin.
De Slaap Lekker van Pickwickquote:Op zondag 3 april 2022 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke smaak heb je? Muntthee hier en ik heb in een thermoskannetje ook nog 1 kopje kamillethee zitten
Dat is inderdaad wel echt het lekkerstquote:Op zondag 3 april 2022 00:19 schreef drakin het volgende:
Wel saai van lipton die thee, heb liever een mixje losse thee
Dat is in den beginnen belangrijk ...quote:Op zondag 3 april 2022 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mij ook goed vinden want ik heb het er erg naar mijn zin.
Ik ben wat oude thee aan het opmaken van vergeten losse thee. Voor klanten zet ik wel nieuwe soorten.quote:Op zondag 3 april 2022 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Slaap Lekker van Pickwick
[..]
Dat is inderdaad wel echt het lekkerstEven wat in zo'n thee-ei scheppen
Met 2 maanden dus over 5 weken. Deze week zal ik ook eens informeren hoe ze vinden hoe het gaat.quote:
Dat is ook handig om even te peilen of je op de juiste golflengte zit met elkaarquote:Op zondag 3 april 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met 2 maanden dus over 5 weken. Deze week zal ik ook eens informeren hoe ze vinden hoe het gaat.
Idd, beter als je onverwacht krijgt te horen dat ze niet verder met mij willen gaan. Maar het gaat goed en er zit nu geen duur bureau tussen.quote:Op zondag 3 april 2022 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook handig om even te peilen of je op de juiste golflengte zit met elkaar
Hey baby Groot.quote:
En nu krijg jij dat zelf?quote:Op zondag 3 april 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Beetje afhankelijk van welk bureau betaald een bedrijf ongeveer 160% van het bruto loon.
quote:
Hey hoiquote:
quote:
Ik krijg gewoon mijn brutoloon wat ik gevraagd heb.quote:
quote:
Gefeliciteerd met je baan SBE.quote:Op zondag 3 april 2022 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon mijn brutoloon wat ik gevraagd heb.
Lijkt veel, maar de winst zit hem hier in het flexibele. Je kan dan per dag van iemand af.quote:Op zondag 3 april 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Beetje afhankelijk van welk bureau betaald een bedrijf ongeveer 160% van het bruto loon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |