Hee Marcquote:
quote:
quote:
Hoi Chufiquote:
Domniquote:
Nee helaas.quote:
Ook niet 1 van Amsterdamquote:
Amsterdam heeft toch wel wat anders te bieden dan nachtelijke kroegen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schuim de kroegen niet af in de stad
Sodequote:
Coffeeshops.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Amsterdam heeft toch wel wat anders te bieden dan nachtelijke kroegen?
Hulloquote:
Hey paddestoeltje.quote:
Oi!quote:
Nu ik weer werk heb merk ik dat helemaal.quote:
quote:
Oh werk je weer?quote:Op zondag 3 april 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ik weer werk heb merk ik dat helemaal.
quote:
quote:
quote:
Hoe vergaat het jullie?quote:
Best, ik heb theequote:
Alweer 3 weken aan de slag.quote:
Ik ookquote:
Het zijn idd alweer 3 weken, ik typte idd 2.quote:
op naar meerquote:Op zondag 3 april 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn idd alweer 3 weken, ik typte idd 2.
Idd, ik vind het vrij goed gaan.quote:
Welke smaak heb je? Muntthee hier en ik heb in een thermoskannetje ook nog 1 kopje kamillethee zittenquote:
Ik hoop dat ze mij ook goed vinden want ik heb het er erg naar mijn zin.quote:
Wanneer heb je je proeftijdgesprek?quote:Op zondag 3 april 2022 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mij ook goed vinden want ik heb het er erg naar mijn zin.
De Slaap Lekker van Pickwickquote:Op zondag 3 april 2022 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke smaak heb je? Muntthee hier en ik heb in een thermoskannetje ook nog 1 kopje kamillethee zitten
Dat is inderdaad wel echt het lekkerstquote:Op zondag 3 april 2022 00:19 schreef drakin het volgende:
Wel saai van lipton die thee, heb liever een mixje losse thee
Dat is in den beginnen belangrijk ...quote:Op zondag 3 april 2022 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mij ook goed vinden want ik heb het er erg naar mijn zin.
Ik ben wat oude thee aan het opmaken van vergeten losse thee. Voor klanten zet ik wel nieuwe soorten.quote:Op zondag 3 april 2022 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Slaap Lekker van Pickwick
[..]
Dat is inderdaad wel echt het lekkerstEven wat in zo'n thee-ei scheppen
Met 2 maanden dus over 5 weken. Deze week zal ik ook eens informeren hoe ze vinden hoe het gaat.quote:
Dat is ook handig om even te peilen of je op de juiste golflengte zit met elkaarquote:Op zondag 3 april 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met 2 maanden dus over 5 weken. Deze week zal ik ook eens informeren hoe ze vinden hoe het gaat.
Idd, beter als je onverwacht krijgt te horen dat ze niet verder met mij willen gaan. Maar het gaat goed en er zit nu geen duur bureau tussen.quote:Op zondag 3 april 2022 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook handig om even te peilen of je op de juiste golflengte zit met elkaar
Hey baby Groot.quote:
En nu krijg jij dat zelf?quote:Op zondag 3 april 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Beetje afhankelijk van welk bureau betaald een bedrijf ongeveer 160% van het bruto loon.
quote:
Hey hoiquote:
quote:
Ik krijg gewoon mijn brutoloon wat ik gevraagd heb.quote:
quote:
Gefeliciteerd met je baan SBE.quote:Op zondag 3 april 2022 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon mijn brutoloon wat ik gevraagd heb.
Lijkt veel, maar de winst zit hem hier in het flexibele. Je kan dan per dag van iemand af.quote:Op zondag 3 april 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Beetje afhankelijk van welk bureau betaald een bedrijf ongeveer 160% van het bruto loon.
Zeg dat welquote:
Dat is ook mijn nadeel geweest. Als er niet genoeg werk was dan lag ik eruit.quote:Op zondag 3 april 2022 00:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lijkt veel, maar de winst zit hem hier in het flexibele. Je kan dan per dag van iemand af.
that sucksquote:Op zondag 3 april 2022 00:50 schreef notturna het volgende:
Potverdikke, is morgen het weekend alweer voorbij.
quote:
Wij zijn de kwartet-koninginnen.quote:
Yep!quote:
Jij!!quote:
ik ook al een tijdje. Moet morgen alleen wel tanken, had er geen zin in nuquote:
Zo laat in de nacht nog.quote:
En dat is klote. Het feit dat je nu rechtstreeks bent aangenomen lijkt mij een goed teken. Je baas heeft kennelijk genoeg werk en vertrouwen om je direct aan te nemen.quote:Op zondag 3 april 2022 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn nadeel geweest. Als er niet genoeg werk was dan lag ik eruit.
Nee, wij hadden beide twee kwartetten.quote:
Shit ja moet ik ook. Maandag naar Amersfoort dat ga ik niet redden.quote:Op zondag 3 april 2022 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook al een tijdje. Moet morgen alleen wel tanken, had er geen zin in nu
Ze hebben ook echt iemand nodig daar er één binnenkort gaat stoppen.quote:Op zondag 3 april 2022 00:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat is klote. Het feit dat je nu rechtstreeks bent aangenomen lijkt mij een goed teken. Je baas heeft kennelijk genoeg werk en vertrouwen om je direct aan te nemen.
Alleen maar gezellige mensen hier.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 00:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, wij hadden beide twee kwartetten.
Gunstig voor jou dusquote:Op zondag 3 april 2022 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt iemand nodig daar er één binnenkort gaat stoppen.
Heyyyquote:
Idd, het is de bedoeling dat ik zijn taken ga overnemen.quote:
ik kan nog 25km rijden, zou net de Shell bij Hoofddorp halen denk ik, maar ik hou niet van dat krappe gedoequote:Op zondag 3 april 2022 00:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Shit ja moet ik ook. Maandag naar Amersfoort dat ga ik niet redden.
Dat is een mooie kans.quote:Op zondag 3 april 2022 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het is de bedoeling dat ik zijn taken ga overnemen.
Ik zou de zenuwen krijgen als t zo krap is.quote:Op zondag 3 april 2022 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan nog 25km rijden, zou net de Shell bij Hoofddorp halen denk ik, maar ik hou niet van dat krappe gedoe
Nou?quote:
RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUMquote:
Ik heb nieuwe theedoeken.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM RUM
ZIJquote:
quote:
Een gezellige dag achter de rug?quote:
thee?quote:
Knoflook?quote:
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken ......................quote:Op zondag 3 april 2022 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Loopt je auto zo beroerd?quote:Op zondag 3 april 2022 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar die zat in de salade. Ik heb een hele gezellige avond gehad.quote:
Maakt me niet uit, als er maar alcohol in zit.quote:Op zondag 3 april 2022 01:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken ......................
ik moest rijden anders had ik geheid al wat meer op gehadquote:Op zondag 3 april 2022 01:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken ......................
Het kan ook met colaquote:Op zondag 3 april 2022 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welk weekend?quote:Op zondag 3 april 2022 00:50 schreef notturna het volgende:
Potverdikke, is morgen het weekend alweer voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Verstandigquote:Op zondag 3 april 2022 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest rijden anders had ik geheid al wat meer op gehad
dat smaakt ook primaquote:
Waahhhhh echtquote:
gevaarlijke met alcohol is dat je nog denkt dat je prima rijdtquote:
Wat, had ik thee niet goed geraden?quote:Op zondag 3 april 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gevaarlijke met alcohol is dat je nog denkt dat je prima rijdt
met wat of op de fietsquote:Op zondag 3 april 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2022 01:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welk weekend?Heb in het verleden ook vaak doordeweeks weekend gehad, maar nu ff niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
vreemd genoeg heb ik ook de hele dag geen thee opquote:
met alles wel, fiets of auto, dus beter geen van beidequote:
Zeer gevaarlijk idd.quote:Op zondag 3 april 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En mag ik van JÓÚ de Jaguar S-nogiets?quote:Op zondag 3 april 2022 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]zo'n klein clubje en nog was het zij en zij
Dat is toevallig, ik ook!quote:Op zondag 3 april 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
absoluut
Gezellige dag met toffe mensen
openbare dronkenschap is sowieso verbodenquote:Op zondag 3 april 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
Volgens mij mag je ook al niet meer dronken over straat lopen ...
echt hequote:Op zondag 3 april 2022 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mag ik van JÓÚ de Jaguar S-nogiets?
Insgelijksquote:Op zondag 3 april 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
absoluut
Gezellige dag met toffe mensen
Ik geef net een beginnend webwinkeltje de tip om een zakje thee cadeau te doen bij aankoop van een mok.quote:Op zondag 3 april 2022 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik ook de hele dag geen thee op
Normaal drink ik 's avonds serieus wel thee
Lang geleden dat ik heb zitten kwartetten.quote:Op zondag 3 april 2022 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mag ik van JÓÚ de Jaguar S-nogiets?
Ja , maar wie handhaaft datquote:Op zondag 3 april 2022 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
openbare dronkenschap is sowieso verboden
klopt, voor die tijd zaten we alleen te dubben en te ouwehoeren. En dat deden ze toen ik binnenkwam al zeker anderhalf uur, kan je nagaanquote:Op zondag 3 april 2022 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Insgelijks![]()
Ik blijf het wel heel frappant vinden dat ik aan kwam kakken eindelijk, en we toen vrij vlot aan een spelletje gingen beginnen
Ja, wij konden niet kiezen. Hadden we jou voor nodig.quote:Op zondag 3 april 2022 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Insgelijks![]()
Ik blijf het wel heel frappant vinden dat ik aan kwam kakken eindelijk, en we toen vrij vlot aan een spelletje gingen beginnen
truste mevr Grootquote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef Prisha het volgende:
Ik ga slapen jongens. Weltrusten voor straks en slaap fijn
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef Prisha het volgende:
Had je een meet met Koenquote:Op zondag 3 april 2022 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Insgelijks![]()
Daar lag geen geëlektrocuteerd lijk van Ilona in?quote:
Bij mij valt het weekend vaak zoals het uitkomtquote:Op zondag 3 april 2022 01:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb in het verleden ook vaak doordeweeks weekend gehad, maar nu ff niet meer.
stoute Ilonaquote:Op zondag 3 april 2022 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar lag geen geëlektrocuteerd lijk van Ilona in?
quote:Op zondag 3 april 2022 01:08 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vast over Ilona in de kledingkast dromen
Nee. Maar ik heb wel Harry door mijn slang laten bijten. Moet ie maar van mn paaseitjes afblijven.quote:Op zondag 3 april 2022 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar lag geen geëlektrocuteerd lijk van Ilona in?
wow, serieusquote:Op zondag 3 april 2022 01:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geef net een beginnend webwinkeltje de tip om een zakje thee cadeau te doen bij aankoop van een mok.
Wil ze dat ik ook nog ga voorkauwen hoe ze het moet inpakken
Ja voor mij was het ook al even geledenquote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik heb zitten kwartetten.
en toch duurde het ff voordat ze voor de 2e verdacht werdquote:Op zondag 3 april 2022 01:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja best wel. Twee moorden op een avond. Tsssk..
Trusten!quote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef Prisha het volgende:
Volgend jaar sluit dat winkeltje, let maar op.quote:
Waar hadden jullie het dan over? Wij Fok!ers hebben geen levenquote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Kwartetten met volwassenen
[..]
klopt, voor die tijd zaten we alleen te dubben en te ouwehoeren. En dat deden ze toen ik binnenkwam al zeker anderhalf uur, kan je nagaan
Van welke hoek? Sport? Koffie of Cul? Of uit 40+?quote:
En uiteindelijk koos ik niet eensquote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, wij konden niet kiezen. Hadden we jou voor nodig.
Monica bleef heel lang hoofverdachte.quote:Op zondag 3 april 2022 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en toch duurde het ff voordat ze voor de 2e verdacht werd
Ja het rechercheteam dacht dat ze nog in de bak zat.quote:Op zondag 3 april 2022 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar WAAROM hahahahaquote:Op zondag 3 april 2022 01:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Monica bleef heel lang hoofverdachte.
Trusten Prishquote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef Prisha het volgende:
Ho, er zijn nog andere opties, zoals een slang in de biljartkamer, waar onze arme Harry iemand van de trap duwdequote:Op zondag 3 april 2022 01:08 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vast over Ilona in de kledingkast dromen
quote:Op zondag 3 april 2022 01:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja het rechercheteam dacht dat ze nog in de bak zat.
Ja die schele Harryquote:Op zondag 3 april 2022 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, er zijn nog andere opties, zoals een slang in de biljartkamer, waar onze arme Harry iemand van de trap duwde
Die arme Harry komt er niet zo goed vanaf vanavondquote:Op zondag 3 april 2022 01:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb wel Harry door mijn slang laten bijten. Moet ie maar van mn paaseitjes afblijven.
arme Harry, alleen op z'n uiterlijk beoordeeldquote:Op zondag 3 april 2022 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, er zijn nog andere opties, zoals een slang in de biljartkamer, waar onze arme Harry iemand van de trap duwde
Wij gaven haar gewoon het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 3 april 2022 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn paaseitjes zijn heilig.quote:Op zondag 3 april 2022 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die arme Harry komt er niet zo goed vanaf vanavondEerst twee keer vals beschuldigd van moord, stuur jij ook nog een slang op hem af
Lekker hoorquote:
ik moest wel lachen hoe wanhopig jullie kekenquote:Op zondag 3 april 2022 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij gaven haar gewoon het voordeel van de twijfel
Ik vermoed omdat hij een bril draagt, maar die kwam niet van ons.quote:
Haha ja we waren niet zo aardig voor hemquote:Op zondag 3 april 2022 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
arme Harry, alleen op z'n uiterlijk beoordeeld
quote:Op zondag 3 april 2022 01:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Van welke hoek? Sport? Koffie of Cul? Of uit 40+?
Je bent ineens wel stil als ik ernaar vraagquote:
Dat moet voor jullie wel aardig amusant zijn geweest jaquote:Op zondag 3 april 2022 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest wel lachen hoe wanhopig jullie keken
oeh lekker, drukke dag gehad hier, tafeltennis Koen jr en een Fok meetjequote:Op zondag 3 april 2022 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Heerlijk gewandeld en op terras gezeten vanmiddag![]()
Fris windje maar in het zonnetje wast goed te doen met een biertje
gewoon van hierquote:Op zondag 3 april 2022 01:18 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Je bent ineens wel stil als ik ernaar vraag
Mwahquote:Op zondag 3 april 2022 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moet voor jullie wel aardig amusant zijn geweest ja
En morgen feestquote:Op zondag 3 april 2022 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Heerlijk gewandeld en op terras gezeten vanmiddag![]()
Fris windje maar in het zonnetje wast goed te doen met een biertje
De hele avond was amusant.quote:Op zondag 3 april 2022 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moet voor jullie wel aardig amusant zijn geweest ja
Wij mogen niks wetenquote:Op zondag 3 april 2022 01:19 schreef Flory het volgende:
Ik heb verder geen idee waarover her gaat hier![]()
altijd lastig meepraten inderdaad als een deelclubje elkaar net ontmoet heeftquote:Op zondag 3 april 2022 01:19 schreef Flory het volgende:
Alweer een meetquote:Op zondag 3 april 2022 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh lekker, drukke dag gehad hier, tafeltennis Koen jr en een Fok meetje
Hier? meet van 40+?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gewoon een keer doen. Valt best mee.quote:Op zondag 3 april 2022 01:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Alweer een meet![]()
Leuk wel hoor, ik durf dat niet zo goed
Gewoon afspreken dat je maar 2 minuten hoeft te gaan.quote:Op zondag 3 april 2022 01:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Alweer een meet![]()
We bijten niet hoor. En als we dat wel doen is dat meestal heel zachtjes.quote:Op zondag 3 april 2022 01:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Alweer een meet![]()
zelfs ik ben de weg kwijtquote:Op zondag 3 april 2022 01:19 schreef Flory het volgende:
In paaseitjes vooralquote:Op zondag 3 april 2022 01:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We bijten niet hoor. En als we dat wel doen is dat meestal heel zachtjes.
je zou het zeker leuk vindenquote:Op zondag 3 april 2022 01:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Alweer een meet![]()
Spelletjes en ik was er niet bij? WTFquote:
Zwaaien vanaf een terras aan de overkantquote:Op zondag 3 april 2022 01:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon afspreken dat je maar 2 minuten hoeft te gaan.
Als je de eerste 2 minuten kan, dan lukt de rest vanzelfquote:Op zondag 3 april 2022 01:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Zwaaien vanaf een terras aan de overkant
Haha, ik zou graag willen hoor, maar tis nogal een onderneming, maar wie weet ooitquote:Op zondag 3 april 2022 01:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We bijten niet hoor. En als we dat wel doen is dat meestal heel zachtjes.
ik wist niet eens dat je dat wasquote:Op zondag 3 april 2022 01:24 schreef drakin het volgende:
De grootste 40+ spellennerd thuislaten, hoe kunnen jullie
Ja vind ik ookquote:Op zondag 3 april 2022 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel jammer ... Mattje moet het nu alleen doen ... is toch anders ,,,
ik ben ook wel een s naar een meet in Belgie geweestquote:Op zondag 3 april 2022 01:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha, ik zou graag willen hoor, maar tis nogal een onderneming, maar wie weet ooit
slechts 150 spellen in de kast en lid van 3 spellenverenigingen.quote:
zo dan dan had je er idd bij moeten zijnquote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef drakin het volgende:
[..]
slechts 150 spellen in de kast en lid van 3 spellenverenigingen.
quote:Op zondag 3 april 2022 01:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je de eerste 2 minuten kan, dan lukt de rest vanzelf
Vanuit België is het best een onderneming inderdaad. Ik hoop dat het een keer lukt, het is altijd heel gezellig.quote:Op zondag 3 april 2022 01:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha, ik zou graag willen hoor, maar tis nogal een onderneming, maar wie weet ooit
Ik had alleen niet gekund vandaag.quote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan dan had je er idd bij moeten zijn
zekerquote:Op zondag 3 april 2022 01:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had alleen niet gekund vandaag.
Maar als het beviel komt er vast wel een herhaling
Die komt er. Gegarandeerd.quote:Op zondag 3 april 2022 01:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Jammer dat het toen voor jou niet uitkwam, toen durfde ikquote:Op zondag 3 april 2022 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook wel een s naar een meet in Belgie geweest
Die komt er vastquote:Op zondag 3 april 2022 01:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon gaspedaal indrukken en de juiste kant op rijden, alleen terug lukt niet omdat je niet mag rijden met biertjes opquote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Naja hier in Brugge kan een biertje drinken vaak wel hoor, Nederland is moeilijker te plannen
quote:
quote:
Dan waarschuw ik vast, ik ben enorm goed in 4e worden bij spellen voor 4 personenquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan waarschuw ik vast, ik ben enorm goed in 4e worden bij spellen voor 4 personen
Welkom bij de club.quote:Op zondag 3 april 2022 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan waarschuw ik vast, ik ben enorm goed in 4e worden bij spellen voor 4 personen
We waren vanavond met zijn zessen, dus dan is 4e worden niet zo slecht.quote:Op zondag 3 april 2022 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
gedeelde 4e plaatsquote:
Kan helaas nooit vooraf plannen en ik vind het ook eng, dat geef ik eerlijk toequote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanuit België is het best een onderneming inderdaad. Ik hoop dat het een keer lukt, het is altijd heel gezellig.
Meeste spellen zijn het leukste met 4 spelers, voor 6 personen zijn de mogelijkheden wat beperkterquote:Op zondag 3 april 2022 01:35 schreef notturna het volgende:
[..]
We waren vanavond met zijn zessen, dus dan is 4e worden niet zo slecht.
Bij een spel zijn we in twee teams overgegaan.quote:Op zondag 3 april 2022 01:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste spellen zijn het leukste met 4 spelers, voor 6 personen zijn de mogelijkheden wat beperkter
spelletjes met samenwerkingquote:Op zondag 3 april 2022 01:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste spellen zijn het leukste met 4 spelers, voor 6 personen zijn de mogelijkheden wat beperkter
Dan wordt ik nog steeds 4equote:
Welke/wat voor soort spellen kwamen op tafel? Ik hou vooral van strategisch of worker placement.quote:Op zondag 3 april 2022 01:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Bij een spel zijn we in twee teams overgegaan.
Was een soort Mastermind, maar dan als een moordverhaalquote:Op zondag 3 april 2022 01:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke/wat voor soort spellen kwamen op tafel? Ik hou vooral van strategisch of worker placement.
En de naam van het spel?quote:Op zondag 3 april 2022 01:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Was een soort Mastermind, maar dan als een moordverhaal
Vooraf plannen kan een dingetje zijn, weet ik alles van.quote:Op zondag 3 april 2022 01:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan helaas nooit vooraf plannen en ik vind het ook eng, dat geef ik eerlijk toe
dat anderfe spel was ook tof maar denk niet dat veel het kennenquote:Op zondag 3 april 2022 01:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Was een soort Mastermind, maar dan als een moordverhaal
Hoe heet het?quote:Op zondag 3 april 2022 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat anderfe spel was ook tof maar denk niet dat veel het kennen
Moord bij maanlicht, volgens mij.quote:Op zondag 3 april 2022 01:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En de naam van het spel?
Bij mij is bijvoorbeeld wingspan of port royal favoriet
https://boardgamegeek.com(...)multilingual-editionquote:Op zondag 3 april 2022 01:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
My bad. Contact was het inderdaad.
Dat was lastiger zoeken, maar deze?quote:
Ja Contact met al die lijntjes waar je passende lijntjes moest vormen.quote:Op zondag 3 april 2022 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat anderfe spel was ook tof maar denk niet dat veel het kennen
I know, was eerder bij een Fok! meet, plus wat Fok!ers gemeet bij concerten/festivals.quote:Op zondag 3 april 2022 01:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vooraf plannen kan een dingetje zijn, weet ik alles van.
Dat je het eng vind kan ik ook begrijpen en kan ik helaas niet bij je wegnemen. Wat ik wel kan is je verzekeren dat de mensen die naar de 40+ meetings komen, hele open en gezellige mensen zijn.
Maar spannend is het, zo’n eerste keer.
Ja dat is hemquote:Op zondag 3 april 2022 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://boardgamegeek.com(...)multilingual-edition
Die site heeft alle boardgames welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |