SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik denk dat DJ11 het niet in de gaten had.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef livelink het volgende:
Let's hear it for the boys - Denise Williams
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef just me het volgende:
Ik ga ook afsluiten, Junior heeft de huisleutel dus daar hoef ik niet op te wachten![]()
dank voor de gezellige muziekjes
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef just me het volgende:
Ik ga ook afsluiten, Junior heeft de huisleutel dus daar hoef ik niet op te wachten![]()
![]()
Welterusten just mequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef just me het volgende:
![]()
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ben nu ook echt weg.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:32 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt op Good Life van Inner City, maar dat is het niet.
Zelfde groep als Jack to the sound of the underground.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat MadMaster zou draaien
Het zegt mij zo niets.
Ik had echt gedacht dat jij dit ook zou weten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat MadMaster zou draaien
Het zegt mij zo niets.
Komt me zo ook niet bekend voor. Misschien als ik het hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelfde groep als Jack to the sound of the underground.
Ik ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had echt gedacht dat jij dit ook zou weten.
The Police - So lonely
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:39 schreef brother52 het volgende:
Ze moeten niet zo klagen. Denk dat een Ed Sheeran zich eenzamer voelt op het podium.
Het zou nog veel beter zijn als -ie het podium überhaupt niet meer op ging. Ook ben ik er voorstander van dat we preventief zijn stembanden verwijderen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:39 schreef brother52 het volgende:
Ze moeten niet zo klagen. Denk dat een Ed Sheeran zich eenzamer voelt op het podium.
Dat zou hem wel eenzamer maken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het zou nog veel beter zijn als -ie het podium überhaupt niet meer op ging. Ook ben ik er voorstander van dat we preventief zijn stembanden verwijderen.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Hoe heet dit ook alweer. Jenseits von Eden, of zo
Maar niet verkeerd, toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:51 schreef brother52 het volgende:
Heel lang geleden dat ik dit gehoord heb
Een beetje fout vind ik het toch eigenlijk wel hoor.quote:
Zolang het niet Vout is, mag het.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje fout vind ik het toch eigenlijk wel hoor.
Daar ben ik nog niet over uit.quote:
Ben er eigenlijk elke week toch wel bij alleen heb ik vaak randzaken die mijn tijd opeisen waardoor ik hier niet reageer.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:54 schreef brother52 het volgende:
Urge overkill - girl you'll be a woman soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |