Ik ben nie vies van een beetje spankenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een gebrek aan als je iets doet of zegt wat meneer niet aanstaat.
Haiquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nie vies van een beetje spanken
Nou hey, ik hou je niet tegen, you go girlquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nie vies van een beetje spanken
Kaasquote:
Weer een lovestory gemistquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou hey, ik hou je niet tegen, you go girl
Die spelfout is gruwelijk iddquote:
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.quote:
Echt nietquote:
Hoe weet jij dat hij geen inhoud heeft? Heb jij aan barbs kraantje gezeten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.
Er zit genoeg in hoor, of wat er in zit ook van kwaliteit is laat ik in het middenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.
Wat is dit voor metafoor? Hoeveel Bacardi heb je al op?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij geen inhoud heeft? Heb jij aan barbs kraantje gezeten?
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
3 geloof ik maar lig al in bed gaat primaquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dit voor metafoor? Hoeveel Bacardi heb je al op?
Tweede keer vandaag dat je je zo eufemistisch uit laat. Je wordt soft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit genoeg in hoor, of wat er in zit ook van kwaliteit is laat ik in het midden.
Dat was HW blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |