Met 1 punt verschilquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Een van de vroegste winnaars, qua startplek?
Nederland heeft van plek 1 gewonnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Van de recente jaren wel ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Wie was er 2e geworden?quote:
Belgiëquote:
Ja, en dan direct na Turkije helpt ook niet. Dan ga je al snel naar de onderste regionen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:25 schreef Sableheart het volgende:
Nog maar een vergeetbaar nummer van Malta.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Besef me nu dat we dit jaar gewoon deelnemers hebben die dit ESF niet hebben meegemaakt, jeetje.
Zieke gedachtequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Besef me nu dat we dit jaar gewoon deelnemers hebben die dit ESF niet hebben meegemaakt, jeetje.
Uit m'n hoofd is Blanco daar een vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
Toen nog gewoon met Karen, Kristel en Kathleenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef NailQueen het volgende:
2003 heb ik zelf ook niet meegemaakt maar toen zat ik ook in een k3-periode
Beste samenstelling uiteraardquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toen nog gewoon met Karen, Kristel en Kathleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |