Mijn vriendin laat haar luchtdrukding ook gewoon op met een stekker in het stopcontact?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet
Gewoon eentje die in het stopcontact moet.
Deze werkt niet draadloos. Vind dat die motortjes maar slap worden als de accu ouder wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mijn vriendin laat haar luchtdrukding ook gewoon op met een stekker in het stopcontact?
Story of my life. Je bent niet de enige die in de SC hierover niet de waarheid spreektquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook geen DM gestuurd heb.
Ik hossel niet via DM, nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Story of my life. Je bent niet de enige die in de SC hierover niet de waarheid spreekt.
Valt mee hoor bij de satisfyer. Hoefde hem niet heel vaak op te laden en hij werd regelmatig gebruikt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze werkt niet draadloos. Vind dat die motortjes maar slap worden als de accu ouder wordt.
Ik wil dat mijn partner(s) me nog bij naam herinnerenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meid daar voel je toch op dat moment niks van
Geen grappen over maken danquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hossel niet via DM, nooit gedaan.
Ik meestal ook. Maar soms wil ik ook gewoon tegen de muur genomen worden en dat boeit het me even niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn partner(s) me nog bij naam herinneren.
Ga je me Will Smithten anders?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen grappen over maken dan.
Ik ben trouwens niet hosselbaar via dm.
Ja same, maar dat tweede blijft dan een fantasie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik meestal ook. Maar soms wil ik ook gewoon tegen de muur genomen worden en dat boeit het me even niet.
Dat het je dan niet boeit? Dat blijft bij mij ook een fantasie want later voel ik me dan weer rukquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja same, maar dat tweede blijft dan een fantasie.
Kan het eens een kans gevenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Valt mee hoor bij de satisfyer. Hoefde hem niet heel vaak op te laden en hij werd regelmatig gebruikt.
Nee dat ik werkelijk seks heb met iemand die mij niet zal herinnerenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat het je dan niet boeit? Dat blijft bij mij ook een fantasie want later voel ik me dan weer ruk
Geef je nummer danquote:
Ik ook. Zitten er wel bij die ik liever was vergetenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:24 schreef Dqod het volgende:
Ik kan me daar niet eens een voorstelling bij maken. Kan ze allemaal nog wel herinneren
Nee maar vind dat gewoon suf, stoer praten maar niet uitvoeren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je me Will Smithten anders?.
Houden zo, IRL ontmoeten is veel beter, voorkomt teleurstellingen.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook. Zitten er wel bij die ik liever was vergeten
Het was oprecht maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee maar vind dat gewoon suf, stoer praten maar niet uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop