Amenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Andersom is het net zo. Geloof er niets van dat zij de open relatie begonnen/afgedwongen zou hebben.
En meer ga ik er niet over zeggen. Het gaat alweer veel te lang over deze publiciteitsstunt.
Truequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar zij word geneukt dus zij wint hoe dan ok
Maar gefeliciteerd met je Oscar, Willie!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar zij word geneukt dus zij wint hoe dan ok
Als je gaat googlen is het sowieso kankerquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef Senn88 het volgende:
Mijn linkervoet is koud rechts niet. Denk dat ik tyfus heb
Hij mag mij wel als poedelprijsquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd met je Oscar, Willie!
[ afbeelding ]
Awwwww...quote:
He took it like a manquote:
Of gewoon allebeiquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is toch leuk voor mij. Kan ik de womanizer dagje met rust laten
Is top hoeven we ook niet te vechtenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He took it like a man![]()
En vind hem sowieso leuker dan Will
Ging nie met buurmeisje vechten zijnis liefquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Nee, sorry, ik moet het modderbad afzeggen, ze zijn het eens geworden.
second thatquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Barbusse het volgende:
Geen Will Smith of Chris Rock voor mij als celebrity crush
Wel een gebrek aan als je iets doet of zegt wat meneer niet aanstaat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat je humor voelt als je aangedrukt word
Sqwaukimgb eagle liefhebber gespotquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Tegan het volgende:
Neem ik de rest van de leuke mannen die bij de Oscars waren wel.
Iemand moet het doen.
Ja, jij bent geen celebrity, anders was jij mijn celebrity crushquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Barbusse het volgende:
Geen Will Smith of Chris Rock voor mij als celebrity crush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |