Waarom, met die kale?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij hoopte met die actie natuurlijk dat zijn vrouw nog wel een keer wilde
Voor een bepaalde doelgroep wel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Werkt het trouwens, Air? Ik vraag dit voor een marktonderzoek.
Watquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet van zijn vrouw iig, die doet het met de leeftijdsgenootjes van dr zoon uit zijn rapgroepje.
Ik haal mijn nieuws uit betrouwbaardere bronnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees nog wel eens een topic buiten de SC.
Benieuwd nu.quote:
Uhuh, ze heeft een open relatie afgedwongen, eenzijdig en heeft een affaire met een rapper gehad uit dr zoon's groepje.quote:
Ik DM je wel wat voorbeelden.quote:
Ik ook, maar die staan dan ook IN die topics, verzameld,wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik haal mijn nieuws uit betrouwbaardere bronnen.
Stuur mij ook even een recente foto, kan ik ook oordelenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Werkt het trouwens, Air? Ik vraag dit voor een marktonderzoek.
Heuy ik betaal mijn eigen rekeningen en ik ben een strong independent black woman.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlange emancipatie voor niks. Als het puntje bij het paaltje komt zijn vrouwen hulpeloze wezens die beschermd moeten worden door een alpha man. Lang leve het patriarchaat.
Waarom weet jij dit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ze heeft een open relatie afgedwongen, eenzijdig en heeft een affaire met een rapper gehad uit dr zoon's groepje.
Wel klasse.
Meerderjarigen met een open relatie hebben seks met andere meerderjarigen. Schokkend.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ze heeft een open relatie afgedwongen, eenzijdig en heeft een affaire met een rapper gehad uit dr zoon's groepje.
Wel klasse.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlange emancipatie voor niks. Als het puntje bij het paaltje komt zijn vrouwen hulpeloze wezens die beschermd moeten worden door een alpha man. Lang leve het patriarchaat.
Dat zeg ik net, FOK! topicquote:
Dat dacht mevr. Smith ook. Tot Chris Rock een kansloze grap maakte en zij met een pruillip zat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heuy ik betaal mijn eigen rekeningen en ik ben een strong independent black woman.
Tis ook niet strafbaar nee, maar wel lekker voor Will's egoquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meerderjarigen met een open relatie hebben seks met andere meerderjarigen. Schokkend.
quote:
Ik wist dit ook pas sinds afgelopen week. Mijn vriend wist dit te vertellenquote:
Andersom is het net zo. Geloof er niets van dat zij de open relatie begonnen/afgedwongen zou hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis ook niet strafbaar nee, maar wel lekker voor Will's ego.
Ik kom nooit in SHO, maar dit stond in NWS, GC, dus dan ontkom ik er bijna niet aanquote:
Ja maar zij word geneukt dus zij wint hoe dan okquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht mevr. Smith ook. Tot Chris Rock een kansloze grap maakte en zij met een pruillip zat.
Ok, eens. Celebsquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Andersom is het net zo. Geloof er niets van dat zij dit begonnen/afgedwongen zou hebben.
En meer ga ik er niet over zeggen. Het gaat alweer veel te lang over deze publiciteitsstunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |