Jij hebt een recente foto van Barb?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meende op een recente foto te zien dat zijn haargrens haast maakt met terugtrekken.
Jij doorziet echt alles.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Tegan het volgende:
Grappig om twee mannen zo jaloers te zien zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zure voel je niks van als je uitgewoond wordt
Shit, ik dacht dat dit over Barb ging.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zure voel je niks van als je uitgewoond wordt
Maar da was niequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is out of context erg fucking nasty.
Valt ook mee. Soms wat moeite om te focussen, maar mij kennende zal dat wel gewoon desinterresse zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ogen worden er ook niet beter op, begrijp ik?
A dirty mind, jadajadjadaquote:
Voor mijn fake Tinder profielquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt een recente foto van Barb?
Met je eigen uiterlijk redt je het niet dus?quote:
Staat geregistreerd gok ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met je eigen uiterlijk redt je het niet dus?
Je moet creatief zijn om nog van een open relatie te kunnen spreken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met je eigen uiterlijk redt je het niet dus?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet creatief zijn om nog van een open relatie te kunnen spreken.
Will Smith all over againquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet creatief zijn om nog van een open relatie te kunnen spreken.
Beetje mijn copyright©️ infringenquote:
Wat is dit voor racistische prut? Mij vergelijken met een kleurling met losse handjes. Shame.quote:
Oooooooquote:
Niet van zijn vrouw iig, die doet het met de leeftijdsgenootjes van dr zoon uit zijn rapgroepjequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vond die actie van hem wel hot. Reken maar dat hij een goede beurt heeft gehad
Race card. Jij bent afquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dit voor racistische prut? Mij vergelijken met een kleurling met losse handjes. Shame.
Jarenlange emancipatie voor niks. Als het puntje bij het paaltje komt zijn vrouwen hulpeloze wezens die beschermd moeten worden door een alpha man. Lang leve het patriarchaat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vond die actie van hem wel hot. Reken maar dat hij een goede beurt heeft gehad
Ik lees nog wel eens een topic buiten de SCquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk echt nooit aan Will dus dit zegt meer over jou dan over mij.
Hij hoopte met die actie natuurlijk dat zijn vrouw nog wel een keer wildequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet van zijn vrouw iig, die doet het met de leeftijdsgenootjes van dr zoon uit zijn rapgroepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |