Het is überhaupt stom varken.quote:Op maandag 4 april 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je uberhaupt stickerverwijderaar kopen, alsof je vaker dan één keer per 5 jaar een sticker moet verwijderen.
Het is Tong. GGMM begint met schelden en haalt nu mijn moeder erbij.quote:
Moet je maar niet zo zeiken. Elke dag weer.quote:Op maandag 4 april 2022 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong. GGMM begint met schelden en haalt nu mijn moeder erbij.
Lönchen.quote:Op maandag 4 april 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo zeiken. Elke dag weer.
We gaan lunchen
Mueslie bollen kaas en ham. Fruit na.quote:
Het gaat me er ook meer om dat het elke dag terugkomt.quote:Op maandag 4 april 2022 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lönchen.
Wist trouwens niet dat dit de Viva SC was.
Sexloze bedoeling dat Babolat.quote:Op maandag 4 april 2022 06:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Babolat is HET gravelmerk. @:ggmm
Heb je hem gevraagd waarom hij nog bij jullie op de IT werkt, terwijl hij al honderden miljoenen verdiend heeft met zijn bitcoins?quote:Op maandag 4 april 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ga je iets navragen bij IT begint die gek een half uur over bitcoin te lullen dit verzin je niet
Vreselijk dat soort mensen
Waarschijnlijk zodat er iemand is om tegen te praten.quote:Op maandag 4 april 2022 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hem gevraagd waarom hij nog bij jullie op de IT werkt, terwijl hij al honderden miljoenen verdiend heeft met zijn bitcoins?
Weer een believerquote:Op maandag 4 april 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ga je iets navragen bij IT begint die gek een half uur over bitcoin te lullen dit verzin je niet
Ik zou het ook vreselijk vinden als @aTypisch of @onlogisch mijn collega blijkt te zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
Nou ja zegquote:Op maandag 4 april 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreselijk vinden als @:atypisch of @:onlogisch mijn collega blijkt te zijn.
Mensen die niet assertief genoeg zijn om een IT'er af te kappen zijn ook wel uniekquote:Op maandag 4 april 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Iemand die bij IT werkt en uit zichzelf praat is wel een unicum verder.
Zeker. Zal ik je vertellen dat ik vergeten ben een kaartje te kopen.quote:Op maandag 4 april 2022 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een plaagstootje makker!
Al zin in donderdag?
Er zijn extra kaarten in de verkoop gekomenquote:Op maandag 4 april 2022 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Zal ik je vertellen dat ik vergeten ben een kaartje te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |