Waarom? En hoe voelde het?quote:Op maandag 4 april 2022 18:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst iemand ontslagen.
Wel balen dat je 15 euro kwijt bent voor 42km/h te hard.quote:Op maandag 4 april 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Geflitst in Duitsland maar ben te dom om de rekening te betalen.
Echt balen dat je IQ aangeboren is.
Op staande voet of dat z'n contract niet verlengd wordt?quote:Op maandag 4 april 2022 18:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst iemand ontslagen.
In proeftijd, hield zich niet aan de afspraken (houding en gedrag) en haalde vereiste toets weer niet.quote:
Jaquote:Op maandag 4 april 2022 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op staande voet of dat z'n contract niet verlengd wordt?
Het is soms wel een kleuterklas ja.quote:Op maandag 4 april 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Houding en gedrag
Werk je op een kleuterschool ofzo???
@onlogisch moet je deze streber zienquote:Op maandag 4 april 2022 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In proeftijd, hield zich niet aan de afspraken (houding en gedrag) en haalde vereiste toets weer niet.
Was pittig, maar denk dat ik nu wel klaar ben voor het FOK! moderatorschap.
Oh opdonderen dan. Buitenlander zeker?quote:Op maandag 4 april 2022 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In proeftijd, hield zich niet aan de afspraken (houding en gedrag) en haalde vereiste toets weer niet.
Buitenlander?quote:Op maandag 4 april 2022 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
30 voor 9. Wel een goede boevenfoto.quote:Op maandag 4 april 2022 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel balen dat je 15 euro kwijt bent voor 42km/h te hard.
Coco for FAquote:Op maandag 4 april 2022 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Fries.quote:Op maandag 4 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh opdonderen dan. Buitenlander zeker?
Dat weet ik wel zeker!
Ik ben ook wel eens ontslagen. Weliswaar half Italiaans.quote:Op maandag 4 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh opdonderen dan. Buitenlander zeker?
Dat weet ik wel zeker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |