prachtig rijtjequote:Op maandag 4 april 2022 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. @:rensajacied staat in mijn top 3 users die ik niet moet.
@:atypisch en @:nattekat maken de top 3 compleet.
Link?quote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon musk heeft je kennis en kunde nodig zie twitter
Nog niet besproken
Ik word een beetje verdrietig van bepaalde users in dat Willem Engel topicquote:Op maandag 4 april 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schrik altijd als ik in NWS ofzo kom. Dan valt het hier tegenwoordig best mee.De livetopics zijn de laatste tijd ook erg gezellig (eredivisie dan, CL is aids)
Waarom zou je naar NWS gaan? Geen warm bad daar.quote:Op maandag 4 april 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schrik altijd als ik in NWS ofzo kom. Dan valt het hier tegenwoordig best mee.De livetopics zijn de laatste tijd ook erg gezellig (eredivisie dan, CL is aids)
Ik zag je posten ja, moest toch wel lichtelijk gniffelen bij het doorlezen van dat topic.quote:Op maandag 4 april 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word een beetje verdrietig van bepaalde users in dat Willem Engel topic
@ChevyCaprice check dit!quote:Op maandag 4 april 2022 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Mijn top 5:
@:de_boswachter
@:KingRoland
Nouja top 2 dan.
Ik zie een causaal verband met het niet meer mogen gebruiken van de negersex TT. Sinds die tijd is het hier een stuk rustiger ook.quote:Op maandag 4 april 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
(heel)soms is er wel een onderwerp wat mijn interesse heeft en dan denk ik wellicht heeft iemand informatie of een originele invalshoek. Meestal valt het tegen.quote:Op maandag 4 april 2022 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je naar NWS gaan? Geen warm bad daar.
Post jij buiten VBL?quote:Op maandag 4 april 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word een beetje verdrietig van bepaalde users in dat Willem Engel topic
Gewoon niet buiten voetbal en darts komen, dan bespaar je jezelf een hoop totaalidioten.quote:Op maandag 4 april 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het gijzeltopic met het meisje van AT5 was wel erg leuk.quote:Op maandag 4 april 2022 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(heel)soms is er wel een onderwerp wat mijn interesse heeft en dan denk ik wellicht heeft iemand informatie of een originele invalshoek. Meestal valt het tegen.
Oh ja @ChevyCaprice mag ik ook niet zoquote:
WLR is een warm bad. En F&S dankzij de topics van @GGMMquote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon niet buiten voetbal en darts komen, dan bespaar je jezelf een hoop totaalidioten.
Op zulke momenten is het wel genieten ja.quote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gijzeltopic met het meisje van AT5 was wel erg leuk.
gevulde portobello'squote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Ik ga aan de bami.quote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni zonder plakken kaas.quote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |