Ben je niet meer in Maastricht?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 4 krentenbollen met filet americain
Overigens kijk ik nu aflevering 3 van Pachinko
Zelfs met bevrijdingsdag lopen ze bij jullie dus jaren achter.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had gisteravond trouwens nog iets moois toen ik na bij m'n ouders eten nog ff naar de winkel ging: ik fietste via een tussendoorroute en stond ineens oog in oog met een Oberfeldwebel/Grüppenführer en twee SS'ers die bij een vrachtwagentje stondenIk begon te grinniken, zei "guten tag!" tegen de officier, maar kreeg alleen een uitgestreken smoelwerk en een nors klein knikje als antwoord. Belde meteen mijn ouders om er om te lachen, en wat blijkt; ze vieren vandaag 75 jaar vrijheid in het dorp.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs met bevrijdingsdag lopen ze bij jullie dus jaren achter.
Dat is hemels eten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
Noem je dit vrijheid?quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had gisteravond trouwens nog iets moois toen ik na bij m'n ouders eten nog ff naar de winkel ging: ik fietste via een tussendoorroute en stond ineens oog in oog met een Oberfeldwebel/Grüppenführer en twee SS'ers die bij een vrachtwagentje stondenIk begon te grinniken, zei "guten tag!" tegen de officier, maar kreeg alleen een uitgestreken smoelwerk en een nors klein knikje als antwoord. Belde meteen mijn ouders om er om te lachen, en wat blijkt; ze vieren vandaag 75 jaar vrijheid in het dorp.
Weg met de Roverheid.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Noem je dit vrijheid?
We leven in een DICTATUUR.
@:maxi-mus
Wellicht vieren ze daar het moment dat Twente officieel Duits werd rond 1940quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs met bevrijdingsdag lopen ze bij jullie dus jaren achter.
@GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
Paastip voor die vega hier, ik ben even zijn naam vergeten.
[ afbeelding ]
Ik ben geen vega en dit ziet er ontzettend ranzig uitquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben geen vega en dit ziet er ontzettend ranzig uit
Stukje e-nummerquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is hemels eten.
Ik neem een broodje, maar ik ga eerst bier zuipen in de tuin. Het is hier opeens mooi weer geworden en de wedstrijd is ook niet om aan te zien.
Het lijkt me dat een kwaliteitsgerecht als dit het beste tot zijn recht komt met flink wat mayo en ketchup.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de bereidingssuggestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |