Ben het eens, volgens mij is alles op de een of andere manier gekoppeld, waar ik een naar gevoel bij krijg.quote:Op zondag 3 april 2022 20:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind dat het ondertussen allemaal wel onder great reset BNW valt. Corona.. Vage shit uit de oorlog. Propaganda. Rare beelden.
Duidelijk een gevalletje sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Stel je voor dat er dingen gebeuren die Rutte niet leuk vind in zijn achtertuin.quote:Op zondag 3 april 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
geen vluchtelingen bij de grote leider
Kwam dit bericht op telegram tegen die het net iets beter omschrijft :quote:Op zondag 3 april 2022 19:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eng mannetje als je die hoort praten![]()
![]()
Ach wat kan je er van zeggen, ik weet alleen dat die Harari alleen maar hele verontrustende ideeën heeft. En in de positie waar hij in zit hij heel veel enge dingen kan aandragen die doorgevoerd kunnen worden. Maar ja, van de andere kant waarom hij ineens naar boven komt? Another smokescreen?quote:Op zondag 3 april 2022 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kwam dit bericht op telegram tegen die het net iets beter omschrijft :
Dit is Yuval Noah Harari. Zéér geliefd binnen elitekringen. Obama noemde hem zelfs ‘zijn favoriete schrijver’.
In dit filmpje zegt hij: ‘Covid was van kritiek belang omdat het mensen ervan overtuigt om totale biometrische surveillance te accepteren. Als we de pandemie onder controle willen krijgen is het niet genoeg om mensen in de gaten te houden. We moeten in de gaten houden wat er onder hun huid gebeurt.’
Transhumanisme is één van de belangrijkste agendapunten van de nieuwe wereldorde. Het is de samensmelting van mens en machine; een totale afhankelijkheid van technologie, en een mensheid wiens gedachten en gedrag tot in het kleinste detail zullen worden gecontroleerd door de staat.
Het is het wapen in de oorlog tegen de ziel en de natuur.
Maar hij is ook bekend van dit soort uitspraken
[ afbeelding ]
Tja, wat moet je ervan zeggen ?
Dat die vent een demon is met zulke praat. Iemand die zo praat kan je geen mens meer noemen. Laten we wat hij voor ons wenst, met hem doenquote:Op zondag 3 april 2022 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is Yuval Noah Harari. Zéér geliefd binnen elitekringen. Obama noemde hem zelfs ‘zijn favoriete schrijver’.
In dit filmpje zegt hij: ‘Covid was van kritiek belang omdat het mensen ervan overtuigt om totale biometrische surveillance te accepteren. Als we de pandemie onder controle willen krijgen is het niet genoeg om mensen in de gaten te houden. We moeten in de gaten houden wat er onder hun huid gebeurt.’
Transhumanisme is één van de belangrijkste agendapunten van de nieuwe wereldorde. Het is de samensmelting van mens en machine; een totale afhankelijkheid van technologie, en een mensheid wiens gedachten en gedrag tot in het kleinste detail zullen worden gecontroleerd door de staat.
[ afbeelding ]
Hij is de adviseur van Schwab Misschien hebben die 2 kerels samen die dingen zitten bekokstoven.quote:Op zondag 3 april 2022 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach wat kan je er van zeggen, ik weet alleen dat die Harari alleen maar hele verontrustende ideeën heeft. En in de positie waar hij in zit hij heel veel enge dingen kan aandragen die doorgevoerd kunnen worden. Maar ja, van de andere kant waarom hij ineens naar boven komt? Another smokescreen?
Dat ie eng is wist ik al wel langer, is hij de aanstichter? Of alleen een stukje van de Cabal? Who knows..
De meningen van de users op fok! zijn overduidelijk:quote:
Hij heeft twee artikelen geschreven voor de Financial Times die goed weergeven wat zijn visie is.quote:Op zondag 3 april 2022 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, veel plezier in één van de meest corrupte landen van Europa waar onder de leiding van de autoritaire regering van Orban de vrije pers ernstig onder druk staat en er daadwerkelijk zoiets bestaat als staatsmedia, waar diezelfde staatsmedia gebuikt werd om zijn grotendeels met overheidsgeld gefinancierde campagne te voeren, waar vreedzame demonstraties verboden worden, de scheiding der machten tussen wetgever en rechtspraak verdwijnt, waar familie en maatjes van de machthebbers zich ongegeneerd verrijken ten koste van het toch al arme volk.quote:Op maandag 4 april 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Ik geloof dat we een land erbij hebben op de lijst van mogelijke landen om te wonen
want als onze overheid hier zo fel tegen aggeert
dan moet het daar in ieder geval beter zijn dan hier
en wat is het verschil met NL?quote:Op maandag 4 april 2022 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, veel plezier in één van de meest corrupte landen van Europa waar onder de leiding van de autoritaire regering van Orban de vrije pers ernstig onder druk staat en er daadwerkelijk zoiets bestaat als staatsmedia, waar diezelfde staatsmedia gebuikt werd om zijn grotendeels met overheidsgeld gefinancierde campagne te voeren, waar vreedzame demonstraties verboden worden, de scheiding der machten tussen wetgever en rechtspraak verdwijnt, waar familie en maatjes van de machthebbers zich ongegeneerd verrijken ten koste van het toch al arme volk.
We zullen je ontzettend missen! Wanneer ga je?
mensen met een onwelgevallige mening die worden opgesloten of monddood gemaaktquote:Op maandag 4 april 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Alleen ja knikkers toegestaan
De dag dat jij vertrekt om het russisch ongedierte te gaan uitroeien ?quote:Op maandag 4 april 2022 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
We zullen je ontzettend missen! Wanneer ga je?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 4 april 2022 12:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De dag dat jij vertrekt om het russisch ongedierte te gaan uitroeien ?
Klaus Schwab zag dat het goed was.quote:Op maandag 4 april 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
u mag 1 maal raden waar de inflatie momenteel torenhoog is
Ja alles lijkt volgens plan te lopen...quote:Op maandag 4 april 2022 15:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Klaus Schwab zag dat het goed was.
Goh, dat is gewoon griep. Is tegenwoordig ook corona?quote:Op maandag 4 april 2022 14:43 schreef Tingo het volgende:
FFS.
Laatste nieuws over de New Flu:
https://www.bbc.com/news/health-60982070
Covid: Nine new symptoms added to official list
However, the NHS cautions that many of the new symptoms "are very similar" to those for colds and flu.
The original signs of a Covid infection that were recognised in the UK were:
fever
new continuous cough
loss of sense of smell or taste
But now the list of symptoms includes a further nine:
shortness of breath
feeling tired or exhausted
aching body
headache
sore throat
blocked or runny nose
loss of appetite
diarrhoea
feeling sick or being sick
.......
Influenza dus.
quote:Op maandag 4 april 2022 17:28 schreef weetjewel5 het volgende:
Some of us won't forget how tyranny happens.
quote:
Hé leuk je weer terug te zien hier op bnwquote:Op maandag 4 april 2022 06:59 schreef _I het volgende:
[..]
Hij heeft twee artikelen geschreven voor de Financial Times die goed weergeven wat zijn visie is.
https://www.ft.com/content/19d90308-6858-11ea-a3c9-1fe6fedcca75
Lessen na een jaar
https://www.ft.com/content/f1b30f2c-84aa-4595-84f2-7816796d6841
Heb het artikel twee jaar geleden ook geplaatst.. Enge wereld die hij schetst.
Mijn handen jeuken wederom om te fed posten maar zal maar op mijn tong bijten ofzoquote:In order to stop the epidemic, entire populations need to comply with certain guidelines. There are two main ways of achieving this. One method is for the government to monitor people, and punish those who break the rules. Today, for the first time in human history, technology makes it possible to monitor everyone all the time. Fifty years ago, the KGB couldn’t follow 240m Soviet citizens 24 hours a day, nor could the KGB hope to effectively process all the information gathered. The KGB relied on human agents and analysts, and it just couldn’t place a human agent to follow every citizen. But now governments can rely on ubiquitous sensors and powerful algorithms instead of flesh-and-blood spooks.
Lol die gast is knettergek, maar dit is waar de onzichtbare elite ons heen drukt. De propaganda valt mij wel op in ieder geval, vrij subtiel allemaal maar okay.quote:Op maandag 4 april 2022 06:59 schreef _I het volgende:
[..]
Hij heeft twee artikelen geschreven voor de Financial Times die goed weergeven wat zijn visie is.
https://www.ft.com/content/19d90308-6858-11ea-a3c9-1fe6fedcca75
Lessen na een jaar
https://www.ft.com/content/f1b30f2c-84aa-4595-84f2-7816796d6841
Heb het artikel twee jaar geleden ook geplaatst.. Enge wereld die hij schetst.
"dit noodwetje" nieuwsuur... lol.quote:
is gewoon beleid. heeft niks met incompetentie te maken.quote:Op maandag 4 april 2022 18:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
"dit noodwetje" nieuwsuur... lol.
Gebrek aan huisvesting als argument om grondwetten anaal te vernederen zonder glijmiddel met een XXL cactus terwijl ze zélf al 10-20 jaar alles eraan gedaan hebben om die situatie volledig te laten escaleren.
En dit is niet het enige item hoor, er is nog veel meer aan de hand qua wanbeleid, zorg, politie, onderwijs, bouw.
Schrijnende incompetentie.
Ja als dat i wat je wilt, het land vernielen, dan heeft het idd niks met incompetentie te maken.quote:Op maandag 4 april 2022 18:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is gewoon beleid. heeft niks met incompetentie te maken.
Als je een vliegticket boekt staat er bij sommige maatschappijen bij hoeveel CO2 het kost, zal ook niet voor niks zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 18:38 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Dit is stap 1 voor CO2 heffing in je product, en meer dan dat ook, vlees is natuurlijk ook dierenleed dus moet je ook voor betalenEn na X jaar verbannen ze het helemaal volledig.
Zonder verkiezingsfraude zou het niet mogelijk moeten zijn zou je denken maar ze hypnotiseren mensen al van jong af aan met propaganda....
Ik kwam al dit tegenquote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als je een vliegticket boekt staat er bij sommige maatschappijen bij hoeveel CO2 het kost, zal ook niet voor niks zijn.
vandaar dat die insecten en vegashit zo populair gemaakt wordt. ik hou t gewoon bij steak.quote:Op maandag 4 april 2022 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kwam al dit tegen
[ afbeelding ]
Allemaal wat wij hier al lang zeggen. we worden met zijn allen in China 2.0 getrokken waar je deugpunten moet scoren. ik wil zo'n QR code niet (zal me niets verbazen als het zoiets word)quote:Op maandag 4 april 2022 18:38 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Dit is stap 1 voor CO2 heffing in je product, en meer dan dat ook, vlees is natuurlijk ook dierenleed dus moet je ook voor betalenEn na X jaar verbannen ze het helemaal volledig.
Zonder verkiezingsfraude zou het niet mogelijk moeten zijn zou je denken maar ze hypnotiseren mensen al van jong af aan met propaganda....
Mijn bidsprinkhaan eet insecten ik niet. ik hoef geen broodje sprinkhanenquote:Op maandag 4 april 2022 18:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
vandaar dat die insecten en vegashit zo populair gemaakt wordt. ik hou t gewoon bij steak.
De agressie van best veel mensen naar de ongevaccineerden vond ik ook opvallend. En zorgelijk.quote:Op maandag 4 april 2022 17:28 schreef weetjewel5 het volgende:
Some of us won't forget how tyranny happens.
In dat Willem engel topic heb ik alleen maar weerstand. En ik reageer daar vaak zat op dingen die extreem overkomen. Maar die comments krijgen dan plusjes.quote:Op maandag 4 april 2022 21:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
De agressie van best veel mensen naar de ongevaccineerden vond ik ook opvallend. En zorgelijk.
Nou.....die agressie is vooral de andere kant op:quote:Op maandag 4 april 2022 21:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
De agressie van best veel mensen naar de ongevaccineerden vond ik ook opvallend. En zorgelijk.
quote:Het aantal geregistreerde misdrijven daalde in 2021 met 9 procent ten opzichte van een jaar eerder. Vergeleken met het jaar voor de uitbraak van de coronapandemie, 2019, nam het zelfs met 19 procent af.
Voor bijna alle soorten misdrijven daalde het aantal geregistreerde meldingen. Opvallend is de stijging in het aantal gevallen van openlijk geweld: dat steeg met 75 procent ten opzichte van 2020. De stijging werd met name veroorzaakt door het 'koffiedrinken' van anticoronademonstranten op het Museumplein in Amsterdam, dat meerdere malen uitmondde in onrust.
https://www.nu.nl/binnenl(...)neller-gebruikt.html
Sowieso is het fake news bullshit om een ander stuk vlees van dezelfde koe een andere CO2 weging te geven per kilo!!quote:Op maandag 4 april 2022 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kwam al dit tegen
[ afbeelding ]
Gek hé, grondrechten afschaffen en dat dat leidt tot burgerlijke onrust.quote:Op maandag 4 april 2022 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou.....die agressie is vooral de andere kant op:
[..]
Gek of niet.......de maatschappelijke woede en ophef over het gedrag van de 'koffiedrinkers' is enorm.quote:Op maandag 4 april 2022 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gek hé, grondrechten afschaffen en dat dat leidt tot burgerlijke onrust.
Werkt twee kanten op dus.quote:Op maandag 4 april 2022 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gek of niet.......de maatschappelijke woede en ophef over het gedrag van de 'koffiedrinkers' is enorm.
Dat gedrag wordt niet langer getolereerd.
Ik heb echt dingen gelezen over ongevaccineerden waar de honden geen brood van lusten. Zo vol met haat. Helaas ook op fokquote:Op maandag 4 april 2022 21:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |