quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht even dat er neit meer gepost mocht worden
Haha nee hoor. Gewoon even snel volmaken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was oprecht verbaasd, wilde je al een goede avond wensen verder
Bang om kwijt te raken misschien, maar voor een foto kan men alsnog een boete krijgen. Is geen wettelijke ID. Iets met photoshop enzoquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:36 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat mensen foto’s maken van hun pasje ipv meenemen
Zat je stekker nog in je auto tijdens het rijdenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zat je stekker nog in je auto tijdens het rijden
Dan moet je hem goed bij je houdenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Bang om kwijt te raken misschien, maar voor een foto kan men alsnog een boete krijgen. Is geen wettelijke ID. Iets met photoshop enzo
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:39 schreef praadje het volgende:
[..]
@:monkyyy rijdt altijd rondjes in de hoop dat Milan haar aanhoudt.
Ik reed op de A7, opeens een agent op een motor achter me. Daarna één voor me, en ja hoor, "politie, volgen". Dus de weg af. We stoppen op een parkeer terrein bij Leek. Ik had mijn rijbewijs en kenteken bewijs al klaar. Agent loopt naar m'n raam, zegt dankjewel. Hij loopt even naar zijn collega, ze checken wat, hij loopt weer terug. "Gewoon routine hoor, fijne dag verder"quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reed op de A7, opeens een agent op een motor achter me. Daarna één voor me, en ja hoor, "politie, volgen". Dus de weg af. We stoppen op een parkeer terrein bij Leek. Ik had mijn rijbewijs en kenteken bewijs al klaar. Agent loopt naar m'n raam, zegt dankjewel. Hij loopt even naar zijn collega, ze checken wat, hij loopt weer terug. "Gewoon routine hoor, fijne dag verder"
Waarschijnlijk konden ze mijn SWAG niet handelen of vonden ze mijn auto mooi.
Zo hoop ik Niels Hoogma ooit nog een keer te ontmoetenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reed op de A7, opeens een agent op een motor achter me. Daarna één voor me, en ja hoor, "politie, volgen". Dus de weg af. We stoppen op een parkeer terrein bij Leek. Ik had mijn rijbewijs en kenteken bewijs al klaar. Agent loopt naar m'n raam, zegt dankjewel. Hij loopt even naar zijn collega, ze checken wat, hij loopt weer terug. "Gewoon routine hoor, fijne dag verder"
Waarschijnlijk konden ze mijn SWAG niet handelen of vonden ze mijn auto mooi.
Gewoon ff een DM sturen naar Niels https://www.instagram.com/nielshoogma/quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo hoop ik Niels Hoogma ooit nog een keer te ontmoeten
Heb ik al een paar keer gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon ff een DM sturen naar Niels https://www.instagram.com/nielshoogma/
Jumbo of ah tas meequote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef praadje het volgende:
Ik ga nog eens op een bankje in Amsterdam liggen en wachten tot Frans en Anil komen. En dat Anil dan voor me gaat zorgen
Heb jij dan altijd je portemonnee mee?quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Rijbewijs heb je gewoon toch in je portemonnee. Ik snap niet hoe je die niet bij je kan hebben
Ik heb sinds 2007 vier bekeuringen gehad. En één keer aan de kant voor een routine controlequote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben nog nooit aangehouden en heb nog nooit een boete gehad
netjes toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2007 vier bekeuringen gehad. En één keer aan de kant voor een routine controle
Ja en ik heb al meer dan een miljoen kilometer geredenquote:
Rotterdam is niet mooiquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Het valt me op dat we Rotterdam alleen ondergronds te zien krijgen vanuit een tochtige metro
Ja, zo deed ik dat ook.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
In mijn tijd kon je gewoon een kaartje trekken uit zo'n machine op het station en zo oud ben ik nou ook weer niet
Wat fijn dat je koorts zakt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
(yeah, koorts begint te zakken)
Ik wist niet eens dat je herkenbaar op je OV-kaart moest staan (niet dat ik onherkenbaar erop sta, maar toch)
Jip. Je mag niet op andermans ov kaart reizen, dus vandaarquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wist niet eens dat je herkenbaar op je OV-kaart moest staan (niet dat ik onherkenbaar erop sta, maar toch)
quote:
Ah ja, klinkt logisch. Dom van mequote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Je mag niet op andermans ov kaart reizen, dus vandaar
Heel fijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
You gonna beat coronaquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ja, van 40.9 naar 39.6
[..]
Ah ja, klinkt logisch. Dom van me
Baasquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heel fijn![]()
Is ook raar, ik heb een NS business card en daar zit niet eens een foto op
Top ben blij voor je! Goed slapen is belangrijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef praadje het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling. Het slapen gaat op het moment best goed. 1 pilletje voor het slapen en na een paar uurtjes een halve en ik heb een volledige nacht. Toch ook het idee dat die verzwaarde deken daar ook debet aan is.
Fijn om te horen dat het beter gaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef praadje het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling. Het slapen gaat op het moment best goed. 1 pilletje voor het slapen en na een paar uurtjes een halve en ik heb een volledige nacht. Toch ook het idee dat die verzwaarde deken daar ook debet aan is.
Wat goedquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:00 schreef praadje het volgende:
Ja echt zo blij mee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat
Ja gezellig hey, fijn dat je het leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging, dit is gezellig
Gelachenquote:
Straattaal voor ruzie/gevechtquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Extreem domme vraag, maar heb het woord fittie vaker gezien; wasda?
Ja, die lijkt wel gek maar die heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Haha grappig liedje ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
GelachenJohan Vlemmix is sowieso in voor een gekkigheidje
![]()
Heb je Johan zijn (voormalig) huis weleens gezien bij Eigen huis en tuin? Die was niet te zuinig![]()
Ah dank u! Mijn broer gebruikt het woord ook. Meneer noemt zichzlef een "witte negert" (niet mijn woorden) en ik durf het hem niet te vragenquote:
Jazeker, echt een zakenmannetje. Verbaasd mij echt, de vermogen die hij heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, die lijkt wel gek maar die heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Haha grappig liedje ja.
Het OV voor mensen met gehoor of gezichtsbeperking is al geen pretjequote:Op vrijdag 1 april 2022 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien slechthorend oid?
Ik heb een tijdje bij een dovencafé gewoond, daar hoorde je ook zulke geluiden
quote:
Slacht zacht en droom zoetquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:23 schreef praadje het volgende:
Het was weer gezellig lieverds. Tot morgen en slaap lekker voor sebiet![]()
Trusten lieverdquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
Truste @:praadje en iedereen die gaat slapen en tot morgen
Heb het ook opstaan. Zo leukquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:17 schreef StephanL het volgende:
Dwars door de lage landen aan het kijken nu op 2. Mooie wandeling zo door het grensgebied.
Nu wil ik dat ookvergt wel een hele organisatie ben ik bang
![]()
Heb je nog een beetje kunnen slapen Child?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier kan iemand helemaal niet slapen. Dit wordt een nachtje doortrekken met Harry Potter denk ik
Letterlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje kunnen slapen Child?
Gympen aan en naar buiten lopen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:17 schreef StephanL het volgende:
Dwars door de lage landen aan het kijken nu op 2. Mooie wandeling zo door het grensgebied.
Nu wil ik dat ookvergt wel een hele organisatie ben ik bang
![]()
Tijdstechnisch wel, vrees voor het fysiekequote:Op zaterdag 2 april 2022 09:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach toch. Ik ken het drama. Misschien dat je vanmiddag even een dutje kunt doen?
Ja dat doe ik ook regelmatig, dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gympen aan en naar buiten lopen?
Oooooh kustgebied... jaloers (woon in Grunn)quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook regelmatig, dat is geen probleem.
Woon alleen niet in het grensgebied dus daar naar toe gaan doe ik niet even. Kustgebied is ook mooi
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.05; Border Security VER
19.05; Kassa NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/kassa
20.29; Heel Holland Bakt NPO1
21.30; Ik Vertrek NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrek
Amusement;
20.00; De enige echte RTL4 https://www.tvgids.nl/overige/de-enige-echte
20.00; De slechtste chauffeur van Nederland RTL5 https://www.tvgids.nl/amu(...)d-het-theorie-examen
20.30; De Code van Coppens SBS6 https://www.tvgids.nl/amu(...)-wraak-van-de-belgen
21.30; Onmogelijke duetten SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/onmogelijke-duetten
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Avond mop.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
We zetten hem op 1 en houden hem op 1 vanavond dus
Klinkt ook als een goede televisieavond. Jammer dat je moet werkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond mop.Ik denk dat ik de code van Coppens eens opzet en daarna Ik Vertrek. Ondertussen nog wat werk doen.
Ach, ik kan ondertussen gewoon televisie kijken hoor. Moet nog wat verslagen verwerken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt ook als een goede televisieavond. Jammer dat je moet werkenSucces
Dat scheelt, een soort vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, ik kan ondertussen gewoon televisie kijken hoor. Moet nog wat verslagen verwerken.
Pizza kit van de Jumboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was goddelijk lekker.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pizza kit van de Jumbo
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was goddelijk lekker.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
[..]
Pizza kit van de Jumbo
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was goddelijk lekker.![]()
[..]
Pizza kit van de Jumbo
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was goddelijk lekker.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:
[..]
Pizza kit van de Jumbo
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Hmm heerlijk, flesje rood erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was goddelijk lekker.
Bij Pizza hoort cola. Morgen weer een flesje rood bij de brunchquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hmm heerlijk, flesje rood erbij?
[..]
Pizza kit van de Jumbo
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Ik denk dat ik die ook maar eens ga proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was goddelijk lekker.![]()
Zo'n kit bevat alleen een bodem en er zit een potje saus bij. De rest moet je zelf invullen, dus totale creatieve vrijheidquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook maar eens ga proberen
Ja dat begreep ik. Ik eet niet vaak pizza maar soms dan haal ik er een af en dan laat ik hem net niet afbakken en doe dan de andere punten per 2 in de diepvries. Want meer dan 2 punten kan ik niet op. Kan ik bij deze ook doen. En lekker beleggen met peperoni, ui, champignons en gorgonzola. Nu al zin in.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo'n kit bevat alleen een bodem en er zit een potje saus bij. De rest moet je zelf invullen, dus totale creatieve vrijheid
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Ik eet niet vaak pizza maar soms dan haal ik er een af en dan laat ik hem net niet afbakken en doe dan de andere punten per 2 in de diepvries. Want meer dan 2 punten kan ik niet op. Kan ik bij deze ook doen. En lekker beleggen met peperoni, ui, champignons en gorgonzola. Nu al zin in.
Je kan ook @dud0r uitnodigen, dan komt het wel op (zou er wel drie bestellen)quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Ik eet niet vaak pizza maar soms dan haal ik er een af en dan laat ik hem net niet afbakken en doe dan de andere punten per 2 in de diepvries. Want meer dan 2 punten kan ik niet op. Kan ik bij deze ook doen. En lekker beleggen met peperoni, ui, champignons en gorgonzola. Nu al zin in.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook @:dud0r uitnodigen, dan komt het wel op (zou er wel drie bestellen)
Check deze @:haags
18.00.00uurquote:Op zondag 3 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
20.25; Boer zoekt vrouw NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/boer-zoekt-vrouw
20.30; Stegeman op de bres SBS6 (H)
21.29; Wie denk je wel dat je bent? NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/wie-denk-je-wel-dat-je-bent
22.00; Kees van der Spek RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)oplichters-aangepakt
Amusement;
20.25; Wie van de drie SBS6
21.30; Million Dollar Island SBS6
Docu/Reportage;
21.06; Louis Theroux: Mothers on the edge NPO3 (H) https://www.tvgids.nl/inf(...)-mothers-on-the-edge
22.10; Pointer NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer
Sport;
21.45; Het Scheldepeleton EEN https://www.tvgids.nl/informatief/het-scheldepeloton
Aktueel;
21.35; Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
@:monkyyy Kruidkoek, eigen recept. Goddelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Avond lieverd.quote:Op zondag 3 april 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Miljondollar eiland kijken denk ik
Hello allemaal.
quote:Op zondag 3 april 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Miljondollar eiland kijken denk ik
Hello allemaal.
😘quote:
Avond lieve Child. Lekker dat je hebt kunnen slapen. Dat is altijd het beste bij ziek zijn. Als je dan vannacht maar niet gaat spoken. Geniet van je avondjequote:Op zondag 3 april 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedeavond!
Dank je wel weer voor de lijst...
VOor mij zit er helaas niks bij
Drink even de thee op en dan ga ik even rommelen boven denk ik... heb de hele middag geslapen, dus misschien willen mijn handen weer
Avond lieverd. Dan hebben ze jou wel goed te pakken zeg. Sterkte en beterschap sjoekequote:Op zondag 3 april 2022 18:35 schreef Ole het volgende:
Hier maand na covid zware verkoudheid/ griep. Veel slapen ook hier. Morgen gelukkig maar één les en de rest van de dag thuiswerken.allemaal!!!
Tja, meeste collega's ook beide te pakken (gehad) Alleen kennelijk is mijn weerstand iets minder. Ik heb denk ik toch langer volledig thuisgewerkt. Normaal bouw ik weerstand wel op gedurende schooljaar.quote:Op zondag 3 april 2022 18:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Dan hebben ze jou wel goed te pakken zeg. Sterkte en beterschap sjoeke
quote:Op zondag 3 april 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
@:monkyyy Kruidkoek, eigen recept. Goddelijk
Eigen recept, knap hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mij binnenkort weer wagen aan een pakje van Koopmans.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja maar ik denk ook dat veel mensen minder weerstand hebben omdat we de afgelopen twee jaar zo steriel zijn geweest. Ik krijg altijd de griepprik en ik heb nog nooit de griep gehad tot dit jaar. Corona heeft tot nu toe gelukkig mijn deur overgeslagen. *klopt even af*.quote:Op zondag 3 april 2022 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, meeste collega's ook beide te pakken (gehad) Alleen kennelijk is mijn weerstand iets minder. Ik heb denk ik toch langer volledig thuisgewerkt. Normaal bouw ik weerstand wel op gedurende schooljaar.
Het zit niet mee bij jou Ole, beterschapquote:Op zondag 3 april 2022 18:35 schreef Ole het volgende:
Hier maand na covid zware verkoudheid/ griep. Veel slapen ook hier. Morgen gelukkig maar één les en de rest van de dag thuiswerken.allemaal!!!
quote:Op maandag 4 april 2022 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ssssssst niet doorvertellen hoor, maar het is een leuke televisieavond hier komende avond
Graag gedaan en goedenavond lieverdquote:Op maandag 4 april 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Dank je wel Praadje 😘
Hello all
Hier geen tv. Om 19.00 uur vergadering. Door de regen bah bah
Avond mop, klinkt als een fijn avondjequote:Op maandag 4 april 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!![]()
Hier wordt veel terugkijken vanavond. Wil Chateau zien, Hunted en dat politieprogramma.
Chateau ga ik live kijken en de rest erna
Avond lieve Cremequote:
Hoe dronken moet je zijn als je denkt dat een hont een uniform draagt...quote:Op maandag 4 april 2022 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
Hoogtepuntje in dat Poltieprogramma op RTL5 was een dronken automobilist die doodsbang was voor een politiehont![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.05; Khalid en Sophie NPO1
19.23; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Married at first sight RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight
20.30; Kees van der Spek, oplichters aangepakt RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)oplichters-aangepakt
20.30; Familie Gillis, massa is kassa SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/familie-gillis-massa-is-kassa
21.21; De rijdende rechter NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/de-rijdende-rechter
Docu;
20.25; Dwars door de lage landen NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/dwars-door-de-lage-landen
Sport;
19.55; UEFA Champions League voorbeschouwing RTL7
20.55; UEFA Champions League RTL7 https://www.tvgids.nl/sport/uefa-champions-league
Aktueel;
21.35; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22;35; OP1 NPO1
Ja. Werk zoveel mogelijk thuis. Veel verslagen lezen nu dus kan primaquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverdsLee al een beetje opgeknapt?
Ah gelukkig maar. Doe nog maar lekker rustig aanquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja. Werk zoveel mogelijk thuis. Veel verslagen lezen nu dus kan prima
doe ik!quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Doe nog maar lekker rustig aan
Avond lieverd, het is geen moeite hoor. Ik vind het altijd leuk om te doen. Lekker s'morgens bij de koffie neuzen wat er op televisie komt voordat ik aan de slag ga.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen![]()
Bedankt weer @:praadje dat je de moeite hebt genomen om een lijst voor ons te maken! Wordt hier zeer gewaardeerd!
En ik ga vanavond naar Gilles kijken. Even de tenen krommen
Ik kijk in de ochtend ook altijd even, maar vind het overzicht altijd even fijn om te zien na het eten! En moeite of niet, het wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd, het is geen moeite hoor. Ik vind het altijd leuk om te doen. Lekker s'morgens bij de koffie neuzen wat er op televisie komt voordat ik aan de slag ga.
Ik kijk tijdens het werk naar Bacon en naar Rijdende rechter. Als ik op tijd klaar ben kijk ik die bolle nog even terug.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk in de ochtend ook altijd even, maar vind het overzicht altijd even fijn om te zien na het eten! En moeite of niet, het wordt gewaardeerdGelukkig vind je het leuk om te doen
Werkse nog!
Geen dank lieve Drass en goedenavondquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:28 schreef Drass het volgende:
Dank Praadje. Dinsdag is echt de beste tvdag
Nietus dat is maandagquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:28 schreef Drass het volgende:
Dank Praadje. Dinsdag is echt de beste tvdag
Avond schattepetatquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Case van der Bacon en Rijdende rechter wordt het hier
18.00.00quote:Op woensdag 6 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Vrouwen die bouwen NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/vrouwen-die-bouwen
20.30; Verslaafd RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/verslaafd
20.30; De slechtste chauffeur van Nederland: RTL5 https://www.tvgids.nl/amu(...)uffeur-van-nederland
21.30; Rooijackers over de vloer RTL4 Sander Lantinga
Docu/Reportage;
20.33; Het verhaal van Nederland NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/het-verhaal-van-nederland
21.17; Niet normaal vies - De wereld van schoonmaker Tugrul NPO3 https://www.tvgids.nl/inf(...)n-schoonmaker-tugrul
21.30; Waar doen ze het van? NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/waar-doen-ze-het-van
Sport;
19.55; UEFA Champions League voorbeschouwing NPO3
20.53; UEFA Champions League RTL7
Aktueel;
21.35; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.44; OP1 NPO1
Typefouten onder voorbehoud;
Wij zijn gewoon de bestequote:Op woensdag 6 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
18.00.00![]()
Hoe flikken we het toch weer he
Avond lieverd en snack ze.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!
Hier Slechtste Chauffeur vanavond en ik mag een snack
KASSA VERHUIST VANAF 25 APRIL NAAR DE MAANDAGquote:
Hello sjoekequote:Op woensdag 6 april 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Hello 🖐🏻
Wilde hlf8 kijken vanavond was beneiuwd wat Jhonny te vertellen had over de gelekte gegevens over de mishandeling van zijn ex
Maar hij presenteert het niet vanavond
https://www.rtlnieuws.nl/(...)resenteert-hlf8-niet
Thanks, dan zal ik het op tijd aanpassen want die staat als standaard in mijn lijst.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KASSA VERHUIST VANAF 25 APRIL NAAR DE MAANDAG
https://pers.bnnvara.nl/k(...)ril-naar-de-maandag/
Ik weet allemaal niet wat ik geloven moet meer tegenwoordig. Het is een rare wereld momenteel. Ook in showbizz land.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Hello sjoekeNou, ik las het verslag. Dat is wel heel heftig en ik geloof haar.
Chantal Janzen heeft er ook wel eens iets over gezegd nadat ze uit elkaar waren. En Bridget is hem wel eens achterna gevlogen en toen ook per direct vertrokken nadat er iets was voorgevallen.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet allemaal niet wat ik geloven moet meer tegenwoordig. Het is een rare wereld momenteel. Ook in showbizz land.
O echt. Het is wat. Zou hij dat ook doen bij zijn huidige vrouw?quote:Op woensdag 6 april 2022 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Chantal Janzen heeft er ook wel eens iets over gezegd nadat ze uit elkaar waren. En Bridget is hem wel eens achterna gevlogen en toen ook per direct vertrokken nadat er iets was voorgevallen.
Geen idee. Misschien therapie gehad?quote:Op woensdag 6 april 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Het is wat. Zou hij dat ook doen bij zijn huidige vrouw?
Hi allen,,quote:Op woensdag 6 april 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Het is wat. Zou hij dat ook doen bij zijn huidige vrouw?
Vast wel. Maar dat is geen garantie he!quote:Op woensdag 6 april 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien therapie gehad?
Hij gaat toch zelf presenteren vanavond hoor ik net bij Boulevard.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Hello 🖐🏻
Wilde hlf8 kijken vanavond was beneiuwd wat Jhonny te vertellen had over de gelekte gegevens over de mishandeling van zijn ex
Maar hij presenteert het niet vanavond
https://www.rtlnieuws.nl/(...)resenteert-hlf8-niet
Ja hoorde het ook net. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij gaat toch zelf presenteren vanavond hoor ik net bij Boulevard.
Ja veel gaan het programma nu kijken. Ik keek vaak het laatste half uurtje na het nieuws. Maar vanavond maar een keer het nieuws overslaan.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:57 schreef Ole het volgende:
We zullen het meemaken. Wel goed voor de kijkcijfers !
Ik vermoed dat hij er niet gaat zijnquote:Op woensdag 6 april 2022 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel gaan het programma nu kijken. Ik keek vaak het laatste half uurtje na het nieuws. Maar vanavond maar een keer het nieuws overslaan.
Zoals ik hier al vaker heb aangegeven. Ik kijk niet naar die vrouwenmepper. Dat zeg ik al vanaf de start van zijn domme programma.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:57 schreef Ole het volgende:
We zullen het meemaken. Wel goed voor de kijkcijfers !
Hij deed net wel de voor aankondigingquote:
Heb nooit gezien ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zoals ik hier al vaker heb aangegeven. Ik kijk niet naar die vrouwenmepper. Dat zeg ik al vanaf de start van zijn domme programma.
Helene zat wel aan tafel. Ik neem aan voor de back-up want ik heb haar niet horen praten. Of ik moet het gemist hebben.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij deed net wel de voor aankondiging
Avond lieverdquote:Op woensdag 6 april 2022 20:33 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Allerslechtste chauffeur hier
Hoi!quote:Op woensdag 6 april 2022 20:33 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Allerslechtste chauffeur hier
Ja zie ook TV / DACVN #69 Seizoen 2021 - Nieuw seizoen!quote:Op woensdag 6 april 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi!
Hier ook! Wat een bijzondere mensen
Niet aan de afkorting gedacht, zocht al een topic. Dank je welquote:Op woensdag 6 april 2022 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zie ook TV / DACVN #69 Seizoen 2021 - Nieuw seizoen!
Heb johnny gehoord en ben toen netflix gaan kijken duss heb ook geen odee 🤣quote:Op woensdag 6 april 2022 20:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Helene zat wel aan tafel. Ik neem aan voor de back-up want ik heb haar niet horen praten. Of ik moet het gemist hebben.
voor mij ook niets op tv vanavondquote:Op donderdag 7 april 2022 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Voor mij helaas niet echt wat op vanavond
Dus ik dacht ga lekker haken. Ram ik per ongeluk een schaar in mijn hand. In vijf minuten drie pleisters doorweekt, nu maar een verbandje omheen (uhm... maandverband met ductape)
Hallo praadjequote:Op donderdag 7 april 2022 17:43 schreef praadje het volgende:
Alvast een hele goedenavond schatjes.![]()
Een vroege tvgids met een andere planning.
Geniet van jullie avondje
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 7 april 2022 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
voor mij ook niets op tv vanavond
Jee kijk je uit child,
Oeps, doe maar snel ,misschien even laten hechtenquote:Op donderdag 7 april 2022 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga de HAP bellen, dit doorbloed ook al
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Joehoe, ik ben thuihuis![]()
Maar ik moet zelf eten fixen, hoe moet dat nou
quote:
Oef heftig... pan op het vuur en eten erin gooien? EN op den duur weer het vuur uitzetten en opeten?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Thuisbezorgd.nl?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik had een kiploempia gehaaldquote:
Zo'n ' Chinese' ? Hier in de stad moelijk te krijgenquote:
En?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga de HAP bellen, dit doorbloed ook al
Bij de Chinees gehaald.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo'n ' Chinese' ? Hier in de stad moelijk te krijgen
Mis die echt hier!quote:
Hoeft niet, heeft even andere bezigheden.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik begin me nou toch wel een beetje zorgen te maken om @:van_poppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |