quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht even dat er neit meer gepost mocht worden
Haha nee hoor. Gewoon even snel volmaken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was oprecht verbaasd, wilde je al een goede avond wensen verder
Bang om kwijt te raken misschien, maar voor een foto kan men alsnog een boete krijgen. Is geen wettelijke ID. Iets met photoshop enzoquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:36 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat mensen foto’s maken van hun pasje ipv meenemen
Zat je stekker nog in je auto tijdens het rijdenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zat je stekker nog in je auto tijdens het rijden
Dan moet je hem goed bij je houdenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Bang om kwijt te raken misschien, maar voor een foto kan men alsnog een boete krijgen. Is geen wettelijke ID. Iets met photoshop enzo
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:39 schreef praadje het volgende:
[..]
@:monkyyy rijdt altijd rondjes in de hoop dat Milan haar aanhoudt.
Ik reed op de A7, opeens een agent op een motor achter me. Daarna één voor me, en ja hoor, "politie, volgen". Dus de weg af. We stoppen op een parkeer terrein bij Leek. Ik had mijn rijbewijs en kenteken bewijs al klaar. Agent loopt naar m'n raam, zegt dankjewel. Hij loopt even naar zijn collega, ze checken wat, hij loopt weer terug. "Gewoon routine hoor, fijne dag verder"quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reed op de A7, opeens een agent op een motor achter me. Daarna één voor me, en ja hoor, "politie, volgen". Dus de weg af. We stoppen op een parkeer terrein bij Leek. Ik had mijn rijbewijs en kenteken bewijs al klaar. Agent loopt naar m'n raam, zegt dankjewel. Hij loopt even naar zijn collega, ze checken wat, hij loopt weer terug. "Gewoon routine hoor, fijne dag verder"
Waarschijnlijk konden ze mijn SWAG niet handelen of vonden ze mijn auto mooi.
Zo hoop ik Niels Hoogma ooit nog een keer te ontmoetenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reed op de A7, opeens een agent op een motor achter me. Daarna één voor me, en ja hoor, "politie, volgen". Dus de weg af. We stoppen op een parkeer terrein bij Leek. Ik had mijn rijbewijs en kenteken bewijs al klaar. Agent loopt naar m'n raam, zegt dankjewel. Hij loopt even naar zijn collega, ze checken wat, hij loopt weer terug. "Gewoon routine hoor, fijne dag verder"
Waarschijnlijk konden ze mijn SWAG niet handelen of vonden ze mijn auto mooi.
Gewoon ff een DM sturen naar Niels https://www.instagram.com/nielshoogma/quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo hoop ik Niels Hoogma ooit nog een keer te ontmoeten
Heb ik al een paar keer gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon ff een DM sturen naar Niels https://www.instagram.com/nielshoogma/
Jumbo of ah tas meequote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef praadje het volgende:
Ik ga nog eens op een bankje in Amsterdam liggen en wachten tot Frans en Anil komen. En dat Anil dan voor me gaat zorgen
Heb jij dan altijd je portemonnee mee?quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Rijbewijs heb je gewoon toch in je portemonnee. Ik snap niet hoe je die niet bij je kan hebben
Ik heb sinds 2007 vier bekeuringen gehad. En één keer aan de kant voor een routine controlequote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben nog nooit aangehouden en heb nog nooit een boete gehad
netjes toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2007 vier bekeuringen gehad. En één keer aan de kant voor een routine controle
Ja en ik heb al meer dan een miljoen kilometer geredenquote:
Rotterdam is niet mooiquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Het valt me op dat we Rotterdam alleen ondergronds te zien krijgen vanuit een tochtige metro
Ja, zo deed ik dat ook.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
In mijn tijd kon je gewoon een kaartje trekken uit zo'n machine op het station en zo oud ben ik nou ook weer niet
Wat fijn dat je koorts zakt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
(yeah, koorts begint te zakken)
Ik wist niet eens dat je herkenbaar op je OV-kaart moest staan (niet dat ik onherkenbaar erop sta, maar toch)
Jip. Je mag niet op andermans ov kaart reizen, dus vandaarquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
(yeah, koorts begint te zakken)
Ik wist niet eens dat je herkenbaar op je OV-kaart moest staan (niet dat ik onherkenbaar erop sta, maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |