quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Lijkt me een leuke voor een VvE.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:40 schreef Caland het volgende:
Jasper met bril, beugel en slis is heel veeleisend
Heb jij nog broertjes met oogjes of komen ze altijd solo?quote:
Er gaat iets mis blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mannelijk equivalent van de zure lesbo's gisteren.
Alles op een hoop gegooidquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ronald de Boer is het niet met deze post eens.
Ik doe ongeveer 3x6 tegen 40 uur betalingquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
4x9 is trouwens wel echt fantastisch ja
Elke vrijdag vrij genot
Haai langoustinesquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog broertjes met oogjes of komen ze altijd solo?
Kortom: je werkt thuis?quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer 3x6 tegen 40 uur betaling
Ja, maar het hele weekend met een beurse anus rondlopen lijkt me ook geen pretje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer 3x6 tegen 40 uur betaling
Haai.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar het hele weekend met een beurse anus rondlopen lijkt me ook geen pretje.
Je ziet ze ook vaak genoeg in dit programma en dan vallen ze alleen op frauenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
Lol alsof er in het noorden geen homo's wonen
Geen flauw idee eigenlijk, maar ik ga volgende week naar Praag en hoop daar wat maagden te neuken.quote:
True, very true, hoewel je het soms bijna niet kunt zien.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever met een granny dan een tranny?
Terwijl ze een echte og is. Rakkel moet naar voren geschoven worden want diversiteit.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
Fleur wordt in de intro niet genoemd, maar ze is deze week het meest te zien lol
Je ziet haar ook zelden en ze wordt constant genoemd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:51 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Terwijl ze een echte og is. Rakkel moet naar voren geschoven worden want diversiteit.
Precies. En als er gewerkt moet worden dan mag Fleur het doen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je ziet haar ook zelden en ze wordt constant genoemd.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Precies. En als er gewerkt moet worden dan mag Fleur het doen.
Moet haast wel jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
Waar ligt dat @:Pisces29?
Zeker in dat vreselijke oosten?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:53 schreef tja77 het volgende:
Passen wel deze twee, die kinderen worden echt knapperdjes.
Neen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
@:Caland heb jij ook het kapsel en haarkleur zoals de jongen links?
@Caland, dit echt het zoveelde koopsignaal van @Pisces29 . Ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
@:Caland heb jij ook het kapsel en haarkleur zoals de jongen links?
Ik heb het sportbroekje van Caland al gekochtquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:Caland, dit echt het zoveelde koopsignaal van @:Pisces29. Ik zou het wel weten.
Welk merk?quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het sportbroekje van Caland al gekocht
45 was geen slechte gok.quote:
Perfecte match ditquote:
Nou nou nouquote:
Mislukte Erik de Zwart kapselquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:59 schreef Fosive het volgende:
Dat kapsel is heel vreemd gedrapeerd om moeilijke haarlijn te verbergen
Mein Leben!!quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohhh
"Gestapo! Ttttrrrrr-ttrrrrrrr-trrrr-trrrrr"
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohhh
"Gestapo! Ttttrrrrr-ttrrrrrrr-trrrr-trrrrr"
MAAR DAAR KAN ZE HELEMAAL NIKS AAN DOEN HOORRRR BOEHHOEHOEEEquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Overgang, dan wordt alles moeilijk en zwaar
Omdat het stiekem wel voor hem wat uit maakt?quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Hee lul, je hebt net zitten verkondigen dat uiterlijk er niet toe doet. Waarom ha je dan alleen op blondines af?
Type Dani de Wit, Davy Klaassen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:05 schreef Poefbank het volgende:
Ik vind ‘boerderijhoofd’ wel een mooie uitdrukking
Of nep goud?quote:
Niet eens echt stiekem.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat het stiekem wel voor hem wat uit maakt?
Hier is een plaatje van.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:07 schreef Fosive het volgende:
Frikandelbroodjes en een pizza
Doet het supergoed op feesten en partijen
Wat een treurige feestjes moeten dat zijn
KPK is toch van alle tijden?quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:10 schreef alpeko het volgende:
Waarom allemaal kort en pittige kapsels vandaag?
Welk soort?quote:
That's the question ja!quote:
Hoe eng hij ook is, hij kan daar wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Die gozer denkt dat ie beter kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |