Maar een hele zak is ook helemaal niet nodig toch. Een bakje chips is ook prima, dat idee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Kijk hier nu. Zoon wil graag samen een film kijken. Maar wél met een zak chips erbij want anders hoeft het voor hem nietHem boeit het dus geen ene reet als ik zeg dat ie wat moet minderen met lekkers
Wil je dat mijn man even vertellen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar een hele zak is ook helemaal niet nodig toch. Een bakje chips is ook prima, dat idee.
Of gewoon als normale mensen op het toilet nadat je het onder je trui hebt meegesmokkeld omdat je niet kon wachten tot bedtijd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:09 schreef SQ het volgende:
Er was hier ooit eens een user wiens vierjarige dochter elke vrijdagavond zo'n zaak haribo leeg mocht eten op de bank. Want mama deed dat immers ook. Daar vind ik dan dus wel wat vaneet die zak haribo dan gewoon leeg als ze in bed liggen. Geen enkel kind heeft structureel 250 gram snoep in 1 binge nodig.
Dat horen zequote:Op vrijdag 1 april 2022 17:11 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Of gewoon als normale mensen op het toilet nadat je het onder je trui hebt meegesmokkeld omdat je niet kon wachten tot bedtijd.
Zou beter zijn iddquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar een hele zak is ook helemaal niet nodig toch. Een bakje chips is ook prima, dat idee.
Dat keurde mijn ex ook niet goed. Zelfs ontbijten op bed vond ie (qoute:) 'varkensgedrag'.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:
Snoepen in bed.![]()
Chocolade in je nachtkastje.![]()
Ik sprak ooit iemand op werk die vertelde dat zijn vrouw niet in bed mocht snoepen of eten.
Waanzin!
Ieder z’n ding natuurlijk. Ik vind het echt geen varkensgedrag in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat keurde mijn ex ook niet goed. Zelfs ontbijten op bed vond ie (qoute:) 'varkensgedrag'.
Ik heb nog nooit een varken in een bed zien ontbijtenquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat keurde mijn ex ook niet goed. Zelfs ontbijten op bed vond ie (qoute:) 'varkensgedrag'.
Of mensen nou wel of niet in bed willen ontbijten moeten ze zelf weten, maar om dat in dergelijke bewoordingen te veroordelen, daar vind ik pas echt wat van. (Goed dat het je ex is dus)quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
True.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:13 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Of mensen nou wel of niet in bed willen ontbijten moeten ze zelf weten, maar om dat in dergelijke bewoordingen te veroordelen, daar vind ik pas echt wat van. (Goed dat het je ex is dus)
Verder wil ik benadrukken dat gewicht lang niet altijd samen hangt met gezondheid.
Lijkt me ook een felicitatie waardquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef exode het volgende:
Ik ben vandaag officieel 8 jaar moeder, toen ging eindelijk de nieuwe wet in en kon ik B erkennen. Dat was een bijzondere dag met fotografen, bloemen en persoonlijke felicitaties van de burgemeester. We waren de eersten in de gemeente die van de wet gebruik maakten
Daar dacht ik ineens aan.
Wauw, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef exode het volgende:
Ik ben vandaag officieel 8 jaar moeder, toen ging eindelijk de nieuwe wet in en kon ik B erkennen. Dat was een bijzondere dag met fotografen, bloemen en persoonlijke felicitaties van de burgemeester. We waren de eersten in de gemeente die van de wet gebruik maakten
Hoera!!quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef exode het volgende:
Toch gelezen. Moest bijna huilen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:28 schreef BE het volgende:
Ik lees terug en zie weer LeSage's verhaal!
SKIP DEZE POST MAAR EVEN @:LeSage!
[..]
Het is echt zo bizar koud! En precies vandaag wordt onze meterkast aangepast zodat we 2-fasen kunnen gaan koken, maar dat betekent dus geen verwarming.![]()
Dus ik ging lopen buiten (powerwalken) om warm te worden.Werkte echt goed, maar de stukken waar ik vol in de wind liep waren toch wel heel erg brrr...
En toen vond ik een vogel in nood (verstrikt in visdraad) dus die ging ik redden, dus langzaam naar huis lopen met vogel in mijn armen. Helaas was in te laat en was hij dood voor echtgenoot met doos bij me was. (De dierenambulance was druk, dus of ik hem zelf kon brengen.)
En nu ben ik weer thuis en wil ik dus eigenlijk gaan douche om warm te worden, want nog steeds of weer eigenlijk koud. Maar geen stroom = geen warm water.
Dus... ik ga maar in bed liggen zo.
No worries, ik heb geen angst voor borsten! Borsten zijn leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las hier borsten.
Toen bleef ik wel even steken.
Hahahahah. Een ieder die in de voedselverwerking heeft gewerkt herkent dit wel. Geruststelling: het is overal en het is denk ik goed voor je weerstand.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Even iets anders jongens en meisjes... heeft iemand van jullie weleens zijn volautomatische espressomachine na 5 jaar gebruik uit elkaar gehaald omdat er nog maar uit één van de twee uitloopgaatjes koffie liep? Doe. Het. Niet. Je drinkt daarna nooit meer koffie, de substantie die ik in de machine aantrof leek enigszins op een nageboorte, maar dan van koffieresten.![]()
![]()
Ik ben ongeveer een uur bezig geweest met deze klus en zonder youtube tutorial was ik er niet uitgekomen, dus dit is echt niet iets wat elke huisman/vrouw even elk kwartaal uitvoert. Heeft heel Nederland dan gewoon zo'n enorm ranzige espressomachine in huis staan? Het is bijna een wonder dat we nog leven.
Kijk, das waarom we op de zaak élke dag de koffiemachine schoonmakenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Even iets anders jongens en meisjes... heeft iemand van jullie weleens zijn volautomatische espressomachine na 5 jaar gebruik uit elkaar gehaald omdat er nog maar uit één van de twee uitloopgaatjes koffie liep? Doe. Het. Niet. Je drinkt daarna nooit meer koffie, de substantie die ik in de machine aantrof leek enigszins op een nageboorte, maar dan van koffieresten.![]()
![]()
Ik ben ongeveer een uur bezig geweest met deze klus en zonder youtube tutorial was ik er niet uitgekomen, dus dit is echt niet iets wat elke huisman/vrouw even elk kwartaal uitvoert. Heeft heel Nederland dan gewoon zo'n enorm ranzige espressomachine in huis staan? Het is bijna een wonder dat we nog leven.
De onze heeft tig reinigingsprogramma's die worden afgedwongen door het systeem. Ik hoop het dus te voorkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
Of je toetsenbord uitschuddenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahahahah. Een ieder die in de voedselverwerking heeft gewerkt herkent dit wel. Geruststelling: het is overal en het is denk ik goed voor je weerstand.
Ook een leuke: je afstandsbediening ontleden.
Ik gruwelde al toen ik de zetgroep voor het eerst schoonmaaktequote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
Ik doe dat dus allemaal hè, reinigen, ontkalken de hele shizzle, maar toch zag de binnenkant er zo uit.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kijk, das waarom we op de zaak élke dag de koffiemachine schoonmaken![]()
Maar niemand die dat ding vaak schoonmaakt. Dat ie überhaupt 5 jaar is meegegaan![]()
Ik drink amper koffie, wel thee al vind ik dat ineens ook niet lekker meer en dreig ik uit te drogen want frisdrank moet ik niet en water komt me de neus uit
Op werk wordt ie ook regelmatig uit elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik doe dat dus allemaal hè, reinigen, ontkalken de hele shizzle, maar toch zag de binnenkant er zo uit.Het nare is dat je er echt niet bij komt op een makkelijke manier. Je moet 10 schoeven op allerlei plekken losmaken, het hele display, de hele bovenkant eraf halen, slangetjes losmaken etc. om deze ranzigheid te kunnen ontdekken.
Of op een ander geheim plekje in huisquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:
Snoepen in bed.![]()
Chocolade in je nachtkastje.![]()
Ik sprak ooit iemand op werk die vertelde dat zijn vrouw niet in bed mocht snoepen of eten.
Waanzin!
Ik las een post op Instagram waarin het aanraken van je eigen borsten werd vergeleken met een stressbal.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
No worries, ik heb geen angst voor borsten! Borsten zijn leuk.
Ik mag er op zich wel graag een vasthouden zo af en toe. Al prefereer ik dat iemand anders de stressbal vasthoudt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las een post op Instagram waarin het aanraken van je eigen borsten werd vergeleken met een stressbal.
Eea is wel afhankelijk van de hoeveelheid stress die door de persoon wordt ervaren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mag er op zich wel graag een vasthouden zo af en toe. Al prefereer ik dat iemand anders de stressbal vasthoudt.
Wij doen het denk ik elke maand een keer en dan is het al smerig..quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Eea is wel afhankelijk van de hoeveelheid stress die door de persoon wordt ervaren.
Maar schroef je dan elke maand het hele apparaat uit elkaar? De zetgroep maak ik elke week schoon, dat is een fluitje van een cent, maar dit hele gebeuren maandelijks doen gaat me echt te ver hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij doen het denk ik elke maand een keer en dan is het al smerig..
Dat je apparaat het nog deed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, je moet um ook weer in elkaar zien te krijgen. Foutje is zo gemaakt en dan doet ie ut niet meer. En dan nog al het werk... Zou um gebruiken zolang ie het doet en dan voor iets kijken waar je geen monteursopleiding voor gehad hoeft te hebben als je um wil schoonmaken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:55 schreef amaranta het volgende:
Ik ben het met je eens hoor Mushanga. Dit zou niet moeten mogen. Ik ben in ieder geval niet van plan om dat ding helemaal uit elkaar te halen
Dat is het dus. Ik merk dat ie bijna op is. Komt rook uit 😅 en hij piept na het gebruik. Ik maak hem nu nog op…quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Snap ik, je moet um ook weer in elkaar zien te krijgen. Foutje is zo gemaakt en dan doet ie ut niet meer. En dan nog al het werk... Zou um gebruiken zolang ie het doet en dan voor iets kijken waar je geen monteursopleiding voor gehad hoeft te hebben als je um wil schoonmaken.
Misschien ook handig om de fabrikant aan te schrijven, @:_NIKKI_?
Jummm, dubbel geroosterde koffiebonenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is het dus. Ik merk dat ie bijna op is. Komt rook uit 😅 en hij piept na het gebruik. Ik maak hem nu nog op…
En dan koop ik denk ik een gewoon apparaat weer.
Dies wel heel goed schoon te houden en ruimte besparend ook nogquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:18 schreef amaranta het volgende:
Ik zat gewoon aan zo’n ding te denken
[ afbeelding ]
Deze post is zonder context een beetje gekquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij doen het denk ik elke maand een keer en dan is het al smerig..
Dat je apparaat het nog deed!
🤣🤣quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze post is zonder context een beetje gek.
Als hij uit staat knippert hij rood inderdaad, dus hij staat nooit helemaal uit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:08 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij heb ik dezelfde. Ik maak alleen het mechanisme soms schoon.
Gaat bij jou het lampje ook niet uit?
En dan de reactie terug krijgen dat je garantie vervalt omdat je het apparaat zelf open hebt gemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als hij uit staat knippert hij rood inderdaad, dus hij staat nooit helemaal uit.
Misschien dat ik de foto's toch voor de grap eens naar de fabrikant stuur en vraag of dit normaal is. Gewoon omdat het kan.
Ja dat zou echt een grap zijn. Gelukkig is hij al 5 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:56 schreef Hupje het volgende:
[..]
En dan de reactie terug krijgen dat je garantie vervalt omdat je het apparaat zelf open hebt gemaakt
Ja. Ik vind dat dus echt vet irritant. Dat het blijft knipperen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Als hij uit staat knippert hij rood inderdaad, dus hij staat nooit helemaal uit.
Misschien dat ik de foto's toch voor de grap eens naar de fabrikant stuur en vraag of dit normaal is. Gewoon omdat het kan.
Die heb je tegenwoordig ook aan een snoer. Voor mensen zonder gas.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:18 schreef amaranta het volgende:
Ik zat gewoon aan zo’n ding te denken
[ afbeelding ]
Zo gaat de binnenstad dus kapot hè?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Zou er zeker es voor naar de winkel gaan en kijken hoe en wat. En dan pas op internet bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |