waarover wil je klagen?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarover wil je klagen?
hier nog geen weekend, maar we hebben wel al geregeld dat we eerder kunnen soppen, maar toch een hele dag betaald krijgen
This is me right now. Ik ga onder de wolquote:
Niks vies aan een beetje gesopquote:
Damnquote:
Zo zit ik er ook bij. Alleen weiger ik 't om al te gaan liggen. Stubborn as alwaysquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
This is me right now. Ik ga onder de wol
quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Damn![]()
[..]
Zo zit ik er ook bij. Alleen weiger ik 't om al te gaan liggen. Stubborn as always
Slaap lekker buur
Is af en toe wel eens nodigquote:
Nawwwquote:
Pokerfacequote:
Wat een goed idee!quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pokerface
Tijd om m'n biertje maar vast in te schenken, voordat ik dalijk echt omval :$
Zo nu en dan heb ik dat welquote:
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik dat wel
Hertog Jan Karakter, kom er maar in
Die naam heeft Spinvis zeker bedacht.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik dat wel
Hertog Jan Karakter, kom er maar in
Tuurlijk niet. Daar heb ik nooit aan gedaan, wittetogggquote:
Johan, staat op het flesje :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |