waarover wil je klagen?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarover wil je klagen?
hier nog geen weekend, maar we hebben wel al geregeld dat we eerder kunnen soppen, maar toch een hele dag betaald krijgen
This is me right now. Ik ga onder de wolquote:
Niks vies aan een beetje gesopquote:
Damnquote:
Zo zit ik er ook bij. Alleen weiger ik 't om al te gaan liggen. Stubborn as alwaysquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
This is me right now. Ik ga onder de wol
quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Damn![]()
[..]
Zo zit ik er ook bij. Alleen weiger ik 't om al te gaan liggen. Stubborn as always
Slaap lekker buur
Is af en toe wel eens nodigquote:
Nawwwquote:
Pokerfacequote:
Wat een goed idee!quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pokerface
Tijd om m'n biertje maar vast in te schenken, voordat ik dalijk echt omval :$
Zo nu en dan heb ik dat welquote:
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik dat wel
Hertog Jan Karakter, kom er maar in
Die naam heeft Spinvis zeker bedacht.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik dat wel
Hertog Jan Karakter, kom er maar in
Tuurlijk niet. Daar heb ik nooit aan gedaan, wittetogggquote:
Johan, staat op het flesje :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post ga ik savenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben heel trots op je nu, modusI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Een eigenschap die ik waardeer en bewonder aan jouquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daar heb ik nooit aan gedaan, wittetogggReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze post ga ik saven![]()
Ben heel trots op je nu, modus.
![]()
Dat stel ik enorm op prijs gianni. Dank je welquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een eigenschap die ik waardeer en bewonder aan jou
Tevens ben ik vandaag ook naar de huisarts geweest, maar ik heb geen Sigourney Weavertje gepulledI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Hij 's echt goedquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik heb geen flauw idee wat ik hier op moet zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat stel ik enorm op prijs gianni. Dank je wel
Tevens ben ik vandaag ook naar de huisarts geweest, maar ik heb geen Sigourney Weavertje gepulled
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik hier op moet zeggen
Maar woensdag ga ik bloedprikkenOf nja, wordt mijn bloed geprikt
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat hoef ik pas in juni. Al zal je zien dat het dan ineens heel snel gaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar woensdag ga ik bloedprikkenOf nja, wordt mijn bloed geprikt
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Altijd ehquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoef ik pas in juni. Al zal je zien dat het dan ineens heel snel gaat
Maar waarvoor moet je, als ik vragen mag?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Halfjaarlijkse controle voor mijn diabetes type 2. Heb het nu een jaar of 3 ongeveer. Bij de vorige controle was het zo goed vooruit gegaan dat ik nu met mijn laatste doosje medicijnen bezig ben, om te zien of ik daarna ook zonder medicijnen onder controle kan houden. Ben in die 3 jaar toch zeker 15 kilo afgevallen door gezonder te eten en meer te bewegen. Dus ik hoop dat het een fase is, maar het kan ook zijn: eens een diabeet, altijd een diabeet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd eh
Maar waarvoor moet je, als ik vragen mag?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Oh bahquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Halfjaarlijkse controle voor mijn diabetes type 2. Heb het nu een jaar of 3 ongeveer. Bij de vorige controle was het zo goed vooruit gegaan dat ik nu met mijn laatste doosje medicijnen bezig ben, om te zien of ik daarna ook zonder medicijnen onder controle kan houden. Ben in die 3 jaar toch zeker 15 kilo afgevallen door gezonder te eten en meer te bewegen. Dus ik hoop dat het een fase is, maar het kan ook zijn: eens een diabeet, altijd een diabeet.. Hopelijk is 't allemaal genoeg onder controle dan man
Ach, er is prima mee te levenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh bah. Hopelijk is 't allemaal genoeg onder controle dan man
Ik let nu veel meer op wat ik eet. Ook meer fruit, meer bewegen, minder snoepen, etc. In het begin was ik er best van onder de indruk, maar nu weet ik dat ik niet Spartaans hoef te leven. Dus ik gun me wat in de weekenden, en leef gezonder doordeweeks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ja ok. Maar goed, lijkt me natuurlijk wel ff heftig als je 't te horen krijgt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, er is prima mee te levenIk let nu veel meer op wat ik eet. Ook meer fruit, meer bewegen, minder snoepen, etc. In het begin was ik er best van onder de indruk, maar nu weet ik dat ik niet Spartaans hoef te leven. Dus ik gun me wat in de weekenden, en leef gezonder doordeweeks.
Zolang je maar wel kan blijven genieten idd.
Hier bloedprikken voor de darmpjes, woensdag. Zit me al een tijdje niet helemaal lekker.
Maar goed, ben alweer een beetje bang dat er helemaal niks uitkomt, dus dan blijf je weer aansukkelen.
We shall seeI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Anyway, ik duik erin.
Welterusten allemaal
💨.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ok. Maar goed, lijkt me natuurlijk wel ff heftig als je 't te horen krijgt.
Zolang je maar wel kan blijven genieten idd.
Hier bloedprikken voor de darmpjes, woensdag. Zit me al een tijdje niet helemaal lekker.
Maar goed, ben alweer een beetje bang dat er helemaal niks uitkomt, dus dan blijf je weer aansukkelen.
We shall see![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Van 21:00 tot 7:30 geslapen (oke, oke, om 22:45 en 4:00 moest ik er even uit, maar) damn zo goed geslapen![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Same.
Beetje jammerlijk wakker geworden door een tantrum gooiend buurjochie, dat dan weer welI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
22:15 tot 5:45quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van 21:00 tot 7:30 geslapen (oke, oke, om 22:45 en 4:00 moest ik er even uit, maar) damn zo goed geslapen![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
komende nacht ga ik toch proberen minimaal de 9 aan te tikken.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat zijn wel de beste nachten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komende nacht ga ik toch proberen minimaal de 9 aan te tikken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: