quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag over 5 weken en 6 dagen eindelijk neuken
Ik ga niet vreemdquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Af en toe een keer met links doen.
Mensen die dat zo nadrukkelijk vermelden, hebben meestal iets te verbergen. Of zijn gewoon vreemdgangers.quote:
Shit je hebt me doorquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dat zo nadrukkelijk vermelden, hebben meestal iets te verbergen. Of zijn gewoon vreemdgangers.
Kan jij wel vreemdgaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dat zo nadrukkelijk vermelden, hebben meestal iets te verbergen. Of zijn gewoon vreemdgangers.
Open relatie dus hoeft niet.quote:
XHamster ipv PH.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:06 schreef Senn88 het volgende:
Wanneer vinden jullie iets vreemdgaan dan?
Iets doen met een ander waarvan je het zelf ook erg zou vinden als je partner het zou doenquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:06 schreef Senn88 het volgende:
Wanneer vinden jullie iets vreemdgaan dan?
Maar waar leg je de grens dan? Want als mijn partner bv dagelijks intensief contact heeft met een andere vrouw waar ook veel over en weer naar en over seks gepraat wordt oid dan zou ik dat net zo min tof vinden als wanneer iemand daadwerkelijk zijn lul in de poes van een andere vrouw stoptquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets doen met een ander waarvan je het zelf ook erg zou vinden als je partner het zou doen.
Die grens leg je zelf. Daarom is mijn post zo "wazig" . Als jij het bijv prima vindt dat de ander bijv wel met iemand zoent, maar niet mag neuken, dan is dat prima. Als het maar in overleg is iig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar waar leg je de grens dan? Want als mijn partner bv dagelijks intensief contact heeft met een andere vrouw waar ook veel over en weer naar en over seks gepraat wordt oid dan zou ik dat net zo min tof vinden als wanneer iemand daadwerkelijk zijn lul in de poes van een andere vrouw stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |