Macht der gewoontequote:Op vrijdag 1 april 2022 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:El_Thijs
Dan ga je alsnog een nieuw topic openen
@3rr0rquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gasly staat niet in de wk-stand in de OP
We hebben toch 20 coureurs die meedoen?
21. Vettel doet ook nog meequote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar die is nog aan een grand prix start verschenen dit jaar, dus staat daarom niet in het wk-standquote:
Ik zie dat nog wel gebeuren denk ik. Ik denk dat Vettel eerder stopt dan Hamilton of Alonso.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij kan nog met pensioen gaan zonder ook maar een race meegedaan te hebben
Dat gevoel heb ik ook, ik vraag mij wel eens af of hij nog echt veel plezier heeft in F1.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie dat nog wel gebeuren denk ik. Ik denk dat Vettel eerder stopt dan Hamilton of Alonso.
Ik denk het niet meer. Of in ieder geval veel minder dan eerst. Maar hij zal ook wel weten dat hij geen wereldkampioen meer zal worden. Plus het team waar hij nu rijdt is ook niet je van het. Vooral niet waar het een vader-zoon verhaal is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, ik vraag mij wel eens af of hij nog echt veel plezier heeft in F1.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eén debiel minder, eentje erbij. Wat maakt het ook uit
Leuke 1 aprilgrapquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:Nattekat is onvervangbaar.
Als je uitvalt en niet genoeg rondjes hebt gereden dan kom je niet in de rankings, als het dus de eerste race was. Vandaar.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |