Iets met Tot ,mini en een tank.quote:
Naar "Iets met Tot ,mini en een tank."?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien kan @:dud0r het wel even aanpassen
Dat kan ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien kan @:dud0r het wel even aanpassen
schuimporties waren ook de enige avonden dat ik vrij namquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Op FB een dingetje van feestjes van vroeger.Ik vond er geen zak aan.
[ afbeelding ]
Dit was echt een dingetje in deze club.Op die avond rijen mensen voor de deur.Wij zaten op het terras aan de overkant.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schuimporties waren ook de enige avonden dat ik vrij nam
Ooit 1 keertje meegemaakt, ik snapte ook niet wat er leuk aan zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Op FB een dingetje van feestjes van vroeger.Ik vond er geen zak aan.
[ afbeelding ]
Er is vraag naar blijkt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit 1 keertje meegemaakt, ik snapte ook niet wat er leuk aan zou moeten zijn.
Ja, voor Mini-ToT nu misschien wel ja, maar voor jongvolwassenen?
Wyfke toch.quote:
Dat viel best mee daar,ik gebruikte daar ook liever niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je strak van de pillen staan om het te kunnen waarderen?
Als je nu maar geen pijn meer hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ja echt niet leukKan wel janken. Zat in die stoel en dacht echt van nee he!
Beetje goed geluid in de tank ook qua muziek?quote:
Lekker vroeg weekendquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad voor vandaag en ga lekker naar huis.
Zet vast eenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad voor vandaag en ga lekker naar huis.
Goed plan.quote:
jij weet er overduidelijk meer van. Licht eens toe welke plannen er niet goed warenquote:
Daar mag ik niks over vertellen..quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij weet er overduidelijk meer van. Licht eens toe welke plannen er niet goed waren
Goed plan, biertje erbij?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, dit is het roddeltopic?
* SolidasRock gaat er eens goed voor zitten voor wat MrsL allemaal openbaart....
ohquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over vertellen..
Staat al klaar. Duvel 666.quote:
* Mrsloveable zegt dat ze lekker niks openbaartquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, dit is het roddeltopic?
* SolidasRock gaat er eens goed voor zitten voor wat MrsL allemaal openbaart....
Veel plezier binnenkort op je vakantie dan maar, en ja eh je hebt het zelluf gedaan heh...quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zegt dat ze lekker niks openbaart
Nou zo snel ga ik niet met vakantie hoorquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Veel plezier binnenkort op je vakantie dan maar, en ja eh je hebt het zelluf gedaan heh...
Dan ken je dud0r niet goed.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo snel ga ik niet met vakantie hoorHoog uit een note te pakken
Nou @dud0r stel je je even voor, we wachten...quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, misschien moet ie zich even goed voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |