Iets met Tot ,mini en een tank.quote:
Naar "Iets met Tot ,mini en een tank."?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien kan @:dud0r het wel even aanpassen
Dat kan ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien kan @:dud0r het wel even aanpassen
schuimporties waren ook de enige avonden dat ik vrij namquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Op FB een dingetje van feestjes van vroeger.Ik vond er geen zak aan.
[ afbeelding ]
Dit was echt een dingetje in deze club.Op die avond rijen mensen voor de deur.Wij zaten op het terras aan de overkant.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schuimporties waren ook de enige avonden dat ik vrij nam
Ooit 1 keertje meegemaakt, ik snapte ook niet wat er leuk aan zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Op FB een dingetje van feestjes van vroeger.Ik vond er geen zak aan.
[ afbeelding ]
Er is vraag naar blijkt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit 1 keertje meegemaakt, ik snapte ook niet wat er leuk aan zou moeten zijn.
Ja, voor Mini-ToT nu misschien wel ja, maar voor jongvolwassenen?
Wyfke toch.quote:
Dat viel best mee daar,ik gebruikte daar ook liever niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet je strak van de pillen staan om het te kunnen waarderen?
Als je nu maar geen pijn meer hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ja echt niet leukKan wel janken. Zat in die stoel en dacht echt van nee he!
Beetje goed geluid in de tank ook qua muziek?quote:
Lekker vroeg weekendquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad voor vandaag en ga lekker naar huis.
Zet vast eenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb het wel weer gehad voor vandaag en ga lekker naar huis.
Goed plan.quote:
jij weet er overduidelijk meer van. Licht eens toe welke plannen er niet goed warenquote:
Daar mag ik niks over vertellen..quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij weet er overduidelijk meer van. Licht eens toe welke plannen er niet goed waren
Goed plan, biertje erbij?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, dit is het roddeltopic?
* SolidasRock gaat er eens goed voor zitten voor wat MrsL allemaal openbaart....
ohquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over vertellen..
Staat al klaar. Duvel 666.quote:
* Mrsloveable zegt dat ze lekker niks openbaartquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, dit is het roddeltopic?
* SolidasRock gaat er eens goed voor zitten voor wat MrsL allemaal openbaart....
Veel plezier binnenkort op je vakantie dan maar, en ja eh je hebt het zelluf gedaan heh...quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zegt dat ze lekker niks openbaart
Nou zo snel ga ik niet met vakantie hoorquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Veel plezier binnenkort op je vakantie dan maar, en ja eh je hebt het zelluf gedaan heh...
Dan ken je dud0r niet goed.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo snel ga ik niet met vakantie hoorHoog uit een note te pakken
Nou @dud0r stel je je even voor, we wachten...quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, misschien moet ie zich even goed voorstellen
Ik doe alleen aan voorstellen in persoon dus pak je agenda er maar bijquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, misschien moet ie zich even voorstellen
* Mrsloveable pakt haar agenda er bij.. bladert er door heen en vind nog een datum wanneer ze beschikbaar is .. 10 Juni schikt dat u? Dan kan je meteen een cadeautje meenemenquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan voorstellen in persoon dus pak je agenda er maar bij
Dat denk ik niet, maar ik ben blijkbaar nog niet té ver gegaan, wat banwaardig isquote:
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable pakt haar agenda er bij.. bladert er door heen en vind nog een datum wanneer ze beschikbaar is .. 10 Juni schikt dat u? Dan kan je meteen een cadeautje meenemen
Uiteraard..quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Neem je dan gelijk een vervroegd cadeautje voor mij mee
Was ik mod geweest, dan was je al heel vaak verbannen geweest. Luisteren en dienen zal je. Eigenwijs doen doe je maar ergens andersquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik ben blijkbaar nog niet té ver gegaan, wat banwaardig is
Misschien moet je gaan solliciteren voor Modquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was ik mod geweest, dan was je al heel vaak verbannen geweest. Luisteren en dienen zal je. Eigenwijs doen doe je maar ergens anders
Alleen totdat je je wil gebroken is en je veel beter luistert. Anders zie ik geen noodzaak om je voor een ban te voordragen natuurlijk. Dat iemand last van jou heeft: boeiuh! TR allemaal afvinken zonder te lezen. Mod word je niet om een forum te helpen, mod word je om je jezelf te helpen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan solliciteren voor ModDan kan je wens uit komen om mij te bannen
Cadeautip,roze VANNS.quote:
Amai.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen totdat je je wil gebroken is en je veel beter luistert. Anders zie ik geen noodzaak om je voor een ban te voordragen natuurlijk. Dat iemand last van jou heeft: boeiuh! TR allemaal afvinken zonder te lezen. Mod word je niet om een forum te helpen, mod word je om je jezelf te helpen.
Nou dan gebeurd lekker toch nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen totdat je je wil gebroken is en je veel beter luistert. Anders zie ik geen noodzaak om je voor een ban te voordragen natuurlijk. Dat iemand last van jou heeft: boeiuh! TR allemaal afvinken zonder te lezen. Mod word je niet om een forum te helpen, mod word je om je jezelf te helpen.
Maar die heeft hij al en volgens mij wel 10 paarquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die heeft hij al en volgens mij wel 10 paar
Daar trap ik niet in dame.quote:
2 paar maarquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die heeft hij al en volgens mij wel 10 paar
WTFquote:Bij een nieuwe uitbraak van het coronavirus wil het kabinet de Nederlandse samenleving zoveel mogelijk open houden. Sectoren zoals de horeca, culturele instellingen en bedrijven moeten zelf plannen maken tegen een te snelle verspreiding van het virus.
Op korte termijn, vanaf 11 april, is het niet meer nodig om bij klachten naar een GGD-teststraat te gaan. Het kabinet vindt een zelftest een betrouwbaar en snel middel. Het kabinet zet vooral in op preventie en benadrukt dat de eigen verantwoordelijkheid van burgers en bedrijven.
Wat zijn VANNS? Behalve dan die je op je trekhaak van je auto zet?quote:
vond ik ookquote:
was een tiepvautje natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zijn VANNS? Behalve dan die je op je trekhaak van je auto zet?Google maakt me niet echt wijzer.
Sneakersquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat zijn VANNS? Behalve dan die je op je trekhaak van je auto zet?Google maakt me niet echt wijzer.
Vans, met 1 Nquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
uiteraard!quote:
Ik ben net terug van vakantie.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tot na je vakantie fruitige vriend!
Ja wie aan haar komt die komt aan SBE.quote:
Wie is er nou bang voor een badeendquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja wie aan haar komt die komt aan SBE.
Degene die dachten van niet kunnen het je niet meer vertellen.quote:
ik bibber nu alquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die dachten van niet kunnen het je niet meer vertellen.
Dat is terecht.quote:
* dud0r draagt SBE voor voor een hele lange vakantiequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r draagt SBE voor voor een hele lange vakantie
quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een beamer zal gaan kopen, als ik toch vakantie krijg is die keus wel wat makkelijker.
Dan kan ik samen met Mrsl eens fatsoenlijk een film kijken.quote:
Beamer is toch al best "ouderwets"? Een super-big-flatscreen is toch meer van nu?quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een beamer zal gaan kopen, als ik toch vakantie krijg is die keus wel wat makkelijker.
Beetje Netflix and chillquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik samen met Mrsl eens fatsoenlijk een film kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |