Dat was bekend, daarnaast verstop je een helikopter wat makkelijker dan een jet omdat je geen landingsbaan nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:03 schreef Anton91 het volgende:
Maar als die aanval dus door Oekrane is uitgevoerd, dan hebben ze dus nog een operationele luchtmacht
Dat had ik dan weer niet mee gekregen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat was bekend, daarnaast verstop je een helikopter wat makkelijker dan een jet omdat je geen landingsbaan nodig hebt.
Beide zijden geven aan dat het Oekrainse heli's waren die raketten afvuurden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eindelijk![]()
maar waren het raketten of helicopters?
Heeft Oekraine dit al geclaimd? Of waren het de Russen zelf?
Nicequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beide zijden geven aan dat het Oekrainse heli's waren die raketten afvuurden.
Link?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beide zijden geven aan dat het Oekrainse heli's waren die raketten afvuurden.
In dat draadje hierboven bijv:quote:
Denk typisch hamstergedrag van bezorgde consumenten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet waarom ze daar dan direct files hebben voor de pomp. Er is toch aan overvloed in Rusland?
Oekraine past Houthi taktieken toe...quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:16 schreef Perrin het volgende:
Hier een heel draadje erover met allerlei beeldmateriaal en links:
[ twitter ]
Fikt nog steeds
[ twitter ]
Ahja ik zie nog geen claim van Oekraine zelf idd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:20 schreef Dazalbest het volgende:
Op het nieuws net dat Oekrane nog niet had gereageerd
Dat gebeurt uiteindelijk met bijna alle "helden", wat dacht je van Suu Kyi.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:26 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Zelensky steeds vaker een scherp randje laat zien. Ik ben benieuwd of ie om kan gaan dadelijk met zijn verworven faam als het kwartje uiteindelijk (hopelijk) zijn kant op valt.
Dat ie een als een Obama-like leider verder gaat ipv. Transformeert naar een Putin/Orban like ego-mannetje.
False flagquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
In dat draadje hierboven bijv:
[ twitter ]
Nou is dat idd behoorlijk apart, maar waarom dan een belangrijk en nuttig iets als een oliedepot (een legitiem militair doelwit) vernietigen en niet iets waar je wl hard om kan schreeuwen dat het een oorlogsmisdaad op Russisch grondgebied is?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
False flag
Oekrane gaat echt niet over het hele front vliegen en daarna nog eens 40km binnen Rusland om dit te doen.
Wat toch wel weer jammer is. Zie je toch weer dat zelfs de goeien, diep van binnen verrot zijn...quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gebeurt uiteindelijk met bijna alle "helden", wat dacht je van Suu Kyi.
rusland heeft geen Friend or Foe systeem, en Oekrane vliegt natuurlijk dezelfde hardware. Tel daarbij op dat het waarschijnlijk een komen en gaan is van helikopters.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:34 schreef Perrin het volgende:
Die aanval met twee heli's is wel apart, waarom lag de Russische luchtafweer te slapen?
Denk dat Oekraense intelligence heeft kunnen bepalen dat russische troepen van daar brandstof krijgen. Dan schuift de logistieke lijn instant een paar 100 km op. En russen zijn al zo goed in logistiek.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet waarom ze daar dan direct files hebben voor de pomp. Er is toch aan overvloed in Rusland?
Als het waar is kunnen ze net zo goed al hun anti-air/radars etc. in de prullenbak gooien en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nou is dat idd behoorlijk apart, maar waarom dan een belangrijk en nuttig iets als een oliedepot (een legitiem militair doelwit) vernietigen en niet iets waar je wl hard om kan schreeuwen dat het een oorlogsmisdaad op Russisch grondgebied is?
En china gaat luisteren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
We hebben China beschuldigd van genocide, en nu zeggen we dat hulp aan Rusland hun reputatie zou beschadigen?
Dat is wel een heel slap excuus om het niet te doen hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat toch wel weer jammer is. Zie je toch weer dat zelfs de goeien, diep van binnen verrot zijn...
Maar goed, daarom niet toestaan dat ze aansluiten bij EU dus. Krijgen we alleen maar gedoe van over een jaar of 5-10.
Ik denk mind games.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Uhm
Mind games, 1 april, of toch een false flag?
Die zullen zich ook wel afvragen na de raketaanval op dat legerkamp en nu de aanval met helikopters op een groot oliedepot hoe het nu precies zit met die 'speciale militaire operatie' en wat ze nog meer te wachten staat.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:44 schreef speknek het volgende:
De Russische burgers raken ook spooked.
[ twitter ]
Balen, thyroid cancer is prima te behandelen.quote:
Russische muiterij? Bizar wel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Uhm
Een bevelhebber die teveel brandstof achterover heeft gedrukt en dit gebruikt om het verdoezelen?quote:
Openlijke daad van agressie! Poetinlovers en oorlogshitsers zoals Baudet, Niemller, Duk, etcetera kunnen weer mooi gaan verkondigen hoe alles de schuld van Oekrane is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rusland boos, ach. Zelf half Oekraine bombarderen maar o wee als je twee raketten op je dak krijgt
Of een mens in een democratie leeft of een dictatuur, het leven van de personen daarin zijn voor mij even veel waardquote:Op vrijdag 1 april 2022 00:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je blijft zijpaden (be)zoeken..... zonder wat mee te delen. Ik walg er ook van wanneer ik een hert doodrij.
Onze invloedssfeer is die van democratie en niet het steunen van dictaturen geleid door een verderfelijk persoon die een voor hem onwelgevallige democratie met de grond wil gelijkmaken.
Waarna de opgeroepen conscripts die zogenaamd niet ingezet zouden worden voor Ukraine alsnog kunnen worden ingezet...quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:53 schreef Wantie het volgende:
Ik zou zelf niet zien waarom het aanvallen van een militair doel door Oekrane door Rusland zou kunnen worden gebruikt als aanleiding om nog harder aan te vallen.
Dan denk ik meer aan burgerdoelen in Rusland, wat Poetin kan gebruiken als bewijs dat Oekrane een gevaar vormt voor de Russische bevolking.
Die knullies zijn 0,0 waard zonder maandenlange training.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waarna de opgeroepen conscripts die zogenaamd niet ingezet zouden worden voor Ukraine alsnog kunnen worden ingezet...
Ah, Oekrane heeft er publiekelijk geen actieve herinneringen aan dat ze een raketje of twee op Rusland afgevuurd hebben. Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Uhm
Geen false flag. Dan zouden ze wel burgers hebben gedood en hadden ze geen brandstofdump van hun eigen troepen -die zonder benzine staan- opgeblazen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Uhm
5-jaar survival rate bij mannen is 74%quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Balen, thyroid cancer is prima te behandelen.
Geeft wel te denken dat hij zelf een keer wat polonium heeft gedronken en daarom altijd zo ver weg zit van iedereen.
Plus dat als we het mogen geloven Australi nu al pantsers gaat leveren. De lijn is dus alweer stukje naar voren geschoven. Pantser voertuigen kunnen blijkbaar ook al. Wat is het volgende?quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die knullies zijn 0,0 waard zonder maandenlange training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |