boing boingquote:
Nou als ie daar enigszins op lijkt doet ie het vaker niet dan wel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien brengt hij kadootjes voor je mee Sigme.
Special forces: VIPSquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand aanraders voor Videoland? Ik ga een proefabonnement nemen voor 2 weken.
Dat programma over de orgasme kloof van Geraldine.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand aanraders voor Videoland? Ik ga een proefabonnement nemen voor 2 weken.
Behalve de ziekenhuisseries klinkt het allemaal als enorme crapquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Special forces: VIPS
Celebrity SAS: who dares wins (Australische versie van special forces VIPS)
New Amsterdam
Grey's Anatomy
Prince Charming
Ex on the beach
The bachelor
The bachelor België
Temptation island USA
Temptation island love or leave NL
Daar kom je die twee weken wel mee door denk ik
De special forces VIPS vond ik echt heel tof, veel meer inhoud dan ik had verwacht, zowel NL als Australische versie. Inspirerend ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Behalve de ziekenhuisseries klinkt het allemaal als enorme crap![]()
Ik hou op zich wel van reality maar dan over de echte SAS of mensen die off grid leven of boeren en dat soort dingen.
Maar dit klinkt alsof ik geen haast hoef te maken om iets uit Videoland te halen. Dat geeft ook wel weer rust
Succes met je bestand!
Videoland heeft inderdaad niet heel veel meer te bieden. Vooral rtl pulp.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Behalve de ziekenhuisseries klinkt het allemaal als enorme crap![]()
Ik hou op zich wel van reality maar dan over de echte SAS of mensen die off grid leven of boeren en dat soort dingen.
Maar dit klinkt alsof ik geen haast hoef te maken om iets uit Videoland te halen. Dat geeft ook wel weer rust
Succes met je bestand!
Waarom MOET dat vandaag nog? loopt deze anders weg?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:51 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat een struggles
Ik zit onder een dekentje. Moet vanavond nog naar de bankrekening kijken als verantwoordelijke volwassene en zo. Het is ook gewoon KOUD vandaag.
U hoeft niets te doen -- niet dus, ik moet gedoe gaan doen bij het vorige pensioenfonds. Want ik zie nergens een standaard formuliertje voor "weinig pensioen overdragen" of zo.quote:Is dat pensioen lager dan ¤ 520,35 bruto per jaar (2022)? U hoeft niets te doen. Uw vorige pensioenfonds mag dat bedrag automatisch aan ons overdragen. Vraag dit na bij uw vorige pensioenfonds.
Ik ben gisteren begonnen aan het tweede seizoen Bridgerton. Dat is nu uit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De special forces VIPS vond ik echt heel tof, veel meer inhoud dan ik had verwacht, zowel NL als Australische versie. Inspirerend ook wel eigenlijk.
Vanaf Prince Charming zijn het idd mijn favoriete verstand-op-nul programma's
Omdat ik het anders over een maand pas weer doe en dan is het twee keer zo veel. En ik heb een stapeltje post en rekeningen en zo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom MOET dat vandaag nog? loopt deze anders weg?
Het verschil in de hoeveelheid seks is gigantischquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen aan het tweede seizoen Bridgerton. Dat is nu uit.
Verstand op nul tv
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben gezien het weer een kerstfilm opgezet.
Ruhestand klinkt een stuk beter.quote:
Geen idee, volgens DP kun je dat zo aangeven.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, graag... Soms niet zo makkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |