Volgens Osterhaus is/was China een gidsland.quote:Op maandag 4 april 2022 09:10 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)weggehaald~a751bfe9/
In gidsland China is de onvrede over de achterlijke lockdown inmiddels zo ver opgelopen dat Peking het leger naar Shanghai heeft gestuurd.
Einde tijdperk Osterhaus.quote:Op maandag 4 april 2022 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens Osterhaus is/was China een gidsland.
Zie die man trouwens nooit meer recenseren hierover.
Echt heel tof, maar is al de derde keer dat ik geweest ben naar hem. Had nooit gedacht dat ik een orkest leuk zou vinden maar dat is het wel, vooral Pirates natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2022 16:58 schreef Za het volgende:
[..]
Oh wow, zo'n fenomeen!, ik had geen idee anders was ik er heen gegaan.
Het was vast fantastisch.
Voor nieuwe varianten ben ik niet zo bang, voor politici die weer in blinde paniek om zich heen slaan des te meer.quote:Op maandag 4 april 2022 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, rot op met je nieuwe varianten. Who cares?
Ja daarom gingen we in november weer van 100 naar 0 in 2 weken.quote:Op maandag 4 april 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor nieuwe varianten ben ik niet zo bang, voor politici die weer in blinde paniek om zich heen slaan des te meer.
Zal me benieuwen of we de usual suspects weer de opinie kunnen zien beinvloeden door de talkshows af te lopen met hun "zorgen". Nu we itt de afgelopen twee jaar ook dagelijks ander groot nieuws hebben door die machtgeile goblin en zijn legertje oorlogsmisdadigers krijgt coronapaniek door een nieuwe variant toch hopelijk wat minder makkelijk tractie.quote:Op maandag 4 april 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor nieuwe varianten ben ik niet zo bang, voor politici die weer in blinde paniek om zich heen slaan des te meer.
Nou ja, er is toch duidelijk gezegd dat we nooit meer terug gaan naar lockdowns en zo. Beetje vertrouwen in de politiek. Haha, grapje.quote:Op maandag 4 april 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2022 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, er is toch duidelijk gezegd dat we nooit meer terug gaan naar lockdowns en zo. Beetje vertrouwen in de politiek. Haha, grapje.
https://www.nau.ch/news/e(...)-gefahrlich-66145699quote:Op maandag 4 april 2022 11:00 schreef _serial_ het volgende:
Het is zaak om die wetgeving die dat mogelijk maakt per omgaande onschadelijk te maken.
Ja maar dat is Zweden, beetje onder ontwikkeld land.quote:Op maandag 4 april 2022 11:53 schreef nostra het volgende:
[..]
https://www.nau.ch/news/e(...)-gefahrlich-66145699
Zo dus inderdaad.
ritiek-op-coronabeleid-sjanghai-kinderen-bij-ouders-weggehaald~a751bfe9/quote:Op maandag 4 april 2022 09:10 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/buitenland/k[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2642330/4/50#p204325664]maandag 4 april 2022 09:10[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/408813]trein2000[/url] het volgende:
https://www.tubantia.nl/buitenland/kritiek-op-coronabeleid-sjanghai-kinderen-bij-ouders-weggehaald~a751bfe9/
In gidsland China is de onvrede over de achterlijke lockdown inmiddels zo ver opgelopen dat Peking het leger naar Shanghai heeft gestuurd.
Wat zijn die redenen dan?quote:Op zondag 3 april 2022 20:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zucht, wederom doet het 8 uur-journaal alsof het een enorm verrassend en nieuw gegeven is dat allochtone Nederlanders vaker het slachtoffer zijn geworden van corona. Dat, en de redenen erachter, is toch al tijden bekend? Ook flinke mosterd na de maaltijd inmiddels...
WOESTquote:
Hoog tijd. Ik word doodmoe van al dat sociale gedoe.quote:Op maandag 4 april 2022 12:42 schreef Nielsch het volgende:
Oeh de XE variant, hopelijk komt Kuipers snel met maatregelen. Thuiswerken, scholen dicht, mondkapjes in de winkel en nachtclubs / kroegen dicht lijkt me een mooie start. Owja ook geen vliegtuigen meer van en naar GB.
Des te besmettelijker, des te minder zin testing en tracking heeftquote:
Hoho!!quote:Op maandag 4 april 2022 12:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoog tijd. Ik word doodmoe van al dat sociale gedoe.
Oa gemiddeld vaker in armoede leven waardoor men ongezonder en dus bevattelijker is voor een zwaarder/dodelijk verloop van een besmetting, een taalbarriere waardoor men de gegeven adviezen (ook wat betreft vaccineren) niet goed begrijpt, culturen waarbij het normaler is om met meerdere generaties opeengepakt in 1 huis te wonen...quote:
hoezo niet over deze variant? ik denk echt dat we om het zekere voor het onzekere te nemen maar weer in lockdown moetenquote:Op maandag 4 april 2022 13:01 schreef josja het volgende:
Jippie, weer een nieuwe variant, heb ik weer wat te lezen 's ochtendsMaar serieus, moeten we ons alweer zorgen gaan maken? Niet zozeer over de variant, maar vooral over hysterische twitteraars en aankomende maatregelen?
Dit.quote:Op maandag 4 april 2022 11:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja daarom gingen we in november weer van 100 naar 0 in 2 weken.
Het is zaak om die wetgeving die dat mogelijk maakt per omgaande onschadelijk te maken.
Ja, zoiets wat een virus altijd doet. Besmettelijker worden, en minder krachtig. Maar dat laatste zeggen we er even niet bij natuurlijk, is niet belangrijk.quote:Op maandag 4 april 2022 12:55 schreef OProg het volgende:
"De meest besmettelijke tot nu toe".
"Wast nu nog schoner".
"Smaakt nu nog beter".
Heb jij het al op een grote nieuwssite zien staan?quote:Op maandag 4 april 2022 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, als we hier niet elke dag voor vermaak rondhingen hadden we waarschijnlijk nooit over een nieuwe variant gehoord. Dus eigenlijk bestaat die helemaal niet.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd het nieuws vrij slecht volg, leeft een stuk relaxter. Maar voor mijn antwoord net even bij NOS en NU gekeken, maar daar staat niks nee.quote:Op maandag 4 april 2022 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb jij het al op een grote nieuwssite zien staan?
Dertig zou-het-kunnen's voor jou.quote:
Zou het kunnen dat dat geleuter van Ginny me geen reet boeit en dat ik haar veel plezier en geluk toe wens in haar bubbeltje waarin ze druk blijven met zichzelf restricties op te leggen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Dertig zou-het-kunnen's voor jou.
[ twitter ]
Laat Ginny lekker in haar twitter riool bubbel.quote:Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef nostra het volgende:
[..]
[ twitter ]
Brr wat een ontzettend nare manier van communiceren. Pedant secreet lijkt het me die Ginny. Oh en als ik dat soort draadjes moet geloven lopen al die volgers nog braaf met hun kap. Ik zie er welgeteld nul. Vast niet dezelfde bubbel als Ginny en vrinden.quote:Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef nostra het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef nostra het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je hebt de willems van deze wereld, maar ook de chantals en de ginny's.quote:Op maandag 4 april 2022 13:47 schreef josja het volgende:
[..]
Brr wat een ontzettend nare manier van communiceren. Pedant secreet lijkt het me die Ginny. Oh en als ik dat soort draadjes moet geloven lopen al die volgers nog braaf met hun kap. Ik zie er welgeteld nul. Vast niet dezelfde bubbel als Ginny en vrinden.
Dat zei menig mens met logisch denkvermogen 1.5 jaar geleden al maar "NEE COVID IS ANDERS DAN ALLE VOORGAANDE VIRUSSEN" nou niet dus. Als je nu terug kijkt is het niets anders dan wat de influenza's en andere virussen in het verleden hebben gedaan. Het enige wat anders verliep was de wereldwijde angst en de daarbij horende schending van mensenrechten.quote:Op maandag 4 april 2022 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, zoiets wat een virus altijd doet. Besmettelijker worden, en minder krachtig. Maar dat laatste zeggen we er even niet bij natuurlijk, is niet belangrijk.
Nou ja, je kan niet ontkennen dat het wel wat meer effect had op de ziekenhuizen. Voor de rest hoe het nu uitdooft.. tjah. Ben ik het wel met je eens qua angst en mensenrechten.quote:Op maandag 4 april 2022 16:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat zei menig mens met logisch denkvermogen 1.5 jaar geleden al maar "NEE COVID IS ANDERS DAN ALLE VOORGAANDE VIRUSSEN" nou niet dus. Als je nu terug kijkt is het niets anders dan wat de influenza's en andere virussen in het verleden hebben gedaan. Het enige wat anders verliep was de wereldwijde angst en de daarbij horende schending van mensenrechten.
Ja in 1919 konden heel veel soldaatjes niet even naar het ziekenhuis... en als je maar genoeg angst zaait bellen mensen al gauw 112. Ok de IC was wel vrij extreem, maar je moet ook realiseren dat mensen steeds ongezonder worden en mensen steeds ouder worden (met meer kwalen). 100 jaar terug was je allang aan je andere kwalen overleden, nu ben je door medicatie en operaties nog in leven gehouden.quote:Op maandag 4 april 2022 16:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, je kan niet ontkennen dat het wel wat meer effect had op de ziekenhuizen. Voor de rest hoe het nu uitdooft.. tjah. Ben ik het wel met je eens qua angst en mensenrechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |