Hij is de Duitse minister van Volksgezondheid, helaas voor de Duitsers.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is. Maar het enkele feit dat hij ‘prof’ in z’n twitternaam heeft staan zegt veel…
Och my god.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij is de Duitse minister van Volksgezondheid, helaas voor de Duitsers.
Het is erg Duits om te pas en te onpas te schermen met je titels.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is. Maar het enkele feit dat hij ‘prof’ in z’n twitternaam heeft staan zegt veel…
Dat is mij bekend, maar dan nog.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is erg Duits om te pas en te onpas te schermen met je titels.
M'n (Duitse) vriendin heeft een pittige mening over Lauterbach.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Lauterbach is echt een staatsmongool eerste klas.
Oeh oeh oeh....quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er was wel een dag dat ik hoofdpijn had en heel vermoeid was. Een keer geniesd en twee keer gekucht. De volgende dag geen last meer. Het was niet de moeite waard om te testen. Maar we hebben nu omicron varianten, dus wie weet?
Mijn pa was echt een keer na een halve dag bijna de oude toen ie bijna op sterven in bed lag volgens de huisarts met een longontsteking (deels humoristisch en deels serieus van de huisarts). Ik dacht ook altijd dat het met antibiotica vrij snel kan gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar toch dacht ik dat het met de anti-biotica wel snel klaar zou zijn.
Nou ik heb gisteren om 20.30 uur het licht uitgedaan en ik bleef maar slapen tot 10.30 uur ofzo
Nou meen ik toch ergens gelezen te hebben dat jij toch al moe geboren was?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon long-covid van een ordinaire longontsteking![]()
De antibiotica werkte al een halve week geleden en nog ben ik naar de klote
Ze heeft natuurlijk wel gelijk, en eigenlijk beargumenteert ze dat er meer gemonitoord moet worden. Daar valt moeilijk iets tegenin te brengen, in Nederland wordt op dit moment nog heel weinig gemonitoord. Zo'n 1000-2000 samples in de kiemsurveillance is een lachertje, waarmee je precies niets ook maar een beetje op tijd in de gaten kunt krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:31 schreef _serial_ het volgende:
Nieuwe coronavariant komt er zeker: ‘Naïef om te veronderstellen dat we nu klaar zijn’
Is die ketting nog steeds niet ingekort van Marion ?
Warm badquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh....
[ afbeelding ]
Ja, dit zou wel eens duidelijk een geval van Omicron kunnen zijn.![]()
![]()
Nah, komt ie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In combinatie met die tekst, dat mondje en dat loensende oogje dacht ik aan een heel andere beweging.quote:
Ow? Vertel eens?!quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:28 schreef nostra het volgende:
[..]
In combinatie met die tekst, dat mondje en dat loensende oogje dacht ik aan een heel andere beweging.
Meegemaakt. Iemand die vanuit een totaal ander vakgebied, want ja, de titel zegt het al, soort van de IT in was komen rollen vanuit Duitsland maar waarbij het wel de bedoeling was hem "Herr Doktor" te noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke anonieme betrouwbare expert is dit? Met 1100 volgers?quote:Op woensdag 6 april 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik wil de schoolsluitingbagetaliseerders graag even op deze tweede en de reacties en retweets wijzen.
Ben ook benieuwd naar het beeld van onze huisexpert @:janneke141
Toch lijkt me dat wel wat hoor. Wat misschien gaat schuren is dat ik niet gepromoveerd ben, maar dat zijn details die we wel kunnen uitwerken.quote:Op woensdag 6 april 2022 00:30 schreef OProg het volgende:
Meegemaakt. Iemand die vanuit een totaal ander vakgebied, want ja, de titel zegt het al, soort van de IT in was komen rollen vanuit Duitsland maar waarbij het wel de bedoeling was hem "Herr Doktor" te noemen.
Tja, als je de leerlingen in je klas zat bent omdat ze daar in jouw optiek niet horen te zijn dan is het misschien tijd om na te denken over een andere carrière.quote:Op woensdag 6 april 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik wil de schoolsluitingbagetaliseerders graag even op deze tweede en de reacties en retweets wijzen.
Ben ook benieuwd naar het beeld van onze huisexpert @:janneke141
Mevrouwtje Koopmans waarschuwt zelfs al voor deze zomer: ''Delta was er ook al in Juli''quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:31 schreef _serial_ het volgende:
Nieuwe coronavariant komt er zeker: ‘Naïef om te veronderstellen dat we nu klaar zijn’
SEH's die landelijk consequent dicht moeten komen om de één of andere reden dan ook altijd in het "nieuws" door de zus van de buurvrouw van twitteraars overal uit den lande.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nog steeds hebben we wel een probleem in de ziekenhuizen. En covid zal niet geholpen hebben dat mensen nu meer kiezen voor een beroep als dat (verpleegkundige, arts etc) Eerder die mensen die iets anders zijn gaan doen.
Dit is wel iemand die weet waarover hij het heeft, geen twitter Gerdaquote:Op woensdag 6 april 2022 08:08 schreef nostra het volgende:
[..]
SEH's die landelijk consequent dicht moeten komen om de één of andere reden dan ook altijd in het "nieuws" door de zus van de buurvrouw van twitteraars overal uit den lande.
Volkomen logisch verhaal. Waarom jij iemand met deze kunde en inzicht aan de ketting wil leggen laat ik maar even in het midden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:31 schreef _serial_ het volgende:
Het gaat dan ook vooral om de toonzetting. Een SEH met een tijdelijke stop is niet dicht. Ziekenhuizen liggen niet overvol. Wel is er sprake van prangend personeelstekort en dan is het goed voor te stellen dat vanuit de zorg de boodschap "de zorg kan het aan" een frustrerende is, maar dat is uiteindelijk vanuit het maatschappelijke macroplaatje wel het geval - met enorme inzet en kunst- en vliegwerkt vanuit diezelfde zorg. Het wordt pas weer nieuws als er rijen ambu's voor de poorten staan. De wereld draait ondertussen gewoon door.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is wel iemand die weet waarover hij het heeft, geen twitter Gerda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |