abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2022 @ 22:06:46 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204344014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wie het is. Maar het enkele feit dat hij ‘prof’ in z’n twitternaam heeft staan zegt veel…
Hij is de Duitse minister van Volksgezondheid, helaas voor de Duitsers.
pi_204344027
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hij is de Duitse minister van Volksgezondheid, helaas voor de Duitsers.
Och my god. :')
zie email 27 oktober
pi_204344037
quote:

[..]
Ik heb geen idee wie het is. Maar het enkele feit dat hij ‘prof’ in z’n twitternaam heeft staan zegt veel…
Het is erg Duits om te pas en te onpas te schermen met je titels.
pi_204344068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het is erg Duits om te pas en te onpas te schermen met je titels.
Dat is mij bekend, maar dan nog.
zie email 27 oktober
pi_204344269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die Lauterbach is echt een staatsmongool eerste klas.
M'n (Duitse) vriendin heeft een pittige mening over Lauterbach. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204344413
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:20 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Er was wel een dag dat ik hoofdpijn had en heel vermoeid was. Een keer geniesd en twee keer gekucht. De volgende dag geen last meer. Het was niet de moeite waard om te testen. Maar we hebben nu omicron varianten, dus wie weet? :s)
Oeh oeh oeh....

Ja, dit zou wel eens duidelijk een geval van Omicron kunnen zijn. :Y :D
Nah, komt ie dan:

:P
pi_204344519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Maar toch dacht ik dat het met de anti-biotica wel snel klaar zou zijn.

Nou ik heb gisteren om 20.30 uur het licht uitgedaan en ik bleef maar slapen tot 10.30 uur ofzo :X
Mijn pa was echt een keer na een halve dag bijna de oude toen ie bijna op sterven in bed lag volgens de huisarts met een longontsteking (deels humoristisch en deels serieus van de huisarts). Ik dacht ook altijd dat het met antibiotica vrij snel kan gaan.

Maar slapen is goed! Dat is echt het beste medicijn merk ik altijd als ik ziek ben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204344611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon long-covid van een ordinaire longontsteking :@ :')

De antibiotica werkte al een halve week geleden en nog ben ik naar de klote -O-
Nou meen ik toch ergens gelezen te hebben dat jij toch al moe geboren was? :D :P
Longontsteking gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten, is best een aanslag op je lichaam. Beterschap. ;)
pi_204344675
quote:
Ze heeft natuurlijk wel gelijk, en eigenlijk beargumenteert ze dat er meer gemonitoord moet worden. Daar valt moeilijk iets tegenin te brengen, in Nederland wordt op dit moment nog heel weinig gemonitoord. Zo'n 1000-2000 samples in de kiemsurveillance is een lachertje, waarmee je precies niets ook maar een beetje op tijd in de gaten kunt krijgen.
Maar het is ook weer zo dat het virus niet oneindig kan muteren, en je kunt ook beredeneren dat er zo veel virus in de wereld rond is gegaan afgelopen weken dat het virus waarschijnlijk al heel veel mutaties heeft geprobeerd die uiteindelijk niet aangeslagen zijn.
  dinsdag 5 april 2022 @ 23:21:51 #285
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204344778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Oeh oeh oeh....
[ afbeelding ]

Ja, dit zou wel eens duidelijk een geval van Omicron kunnen zijn. :Y :D
Nah, komt ie dan:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:P
Warm bad

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_204344817
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 23:21 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Warm bad

[ afbeelding ]
pi_204344832
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Oeh oeh oeh....
[ afbeelding ]
In combinatie met die tekst, dat mondje en dat loensende oogje dacht ik aan een heel andere beweging.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_204344850
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2022 23:28 schreef nostra het volgende:

[..]
In combinatie met die tekst, dat mondje en dat loensende oogje dacht ik aan een heel andere beweging.
Ow? Vertel eens?! :D :P
  woensdag 6 april 2022 @ 00:30:48 #289
14505 OProg
A Life in Music
pi_204345055
quote:

[..]
Meegemaakt. Iemand die vanuit een totaal ander vakgebied, want ja, de titel zegt het al, soort van de IT in was komen rollen vanuit Duitsland maar waarbij het wel de bedoeling was hem "Herr Doktor" te noemen. :')

Toen het eenmaal tot samenwerking kwam zo in Nederland kan je ongeveer inschatten waar het op uit liep.
Sportieve was wel dat hij uiteindelijk wel begreep dat het bij ons anders werkt. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_204345104
twitter

Ik wil de schoolsluitingbagetaliseerders graag even op deze tweede en de reacties en retweets wijzen.

Ben ook benieuwd naar het beeld van onze huisexpert @Janneke141
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 00:58:33 #291
236264 crew  capricia
pi_204345126
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Ik wil de schoolsluitingbagetaliseerders graag even op deze tweede en de reacties en retweets wijzen.

Ben ook benieuwd naar het beeld van onze huisexpert @:janneke141
Welke anonieme betrouwbare expert is dit? Met 1100 volgers? :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204345480
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 00:30 schreef OProg het volgende:
Meegemaakt. Iemand die vanuit een totaal ander vakgebied, want ja, de titel zegt het al, soort van de IT in was komen rollen vanuit Duitsland maar waarbij het wel de bedoeling was hem "Herr Doktor" te noemen.
Toch lijkt me dat wel wat hoor. Wat misschien gaat schuren is dat ik niet gepromoveerd ben, maar dat zijn details die we wel kunnen uitwerken.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 6 april 2022 @ 07:26:19 #293
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_204345554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Ben ook benieuwd naar het beeld van onze huisexpert @:janneke141
Tja, als je de leerlingen in je klas zat bent omdat ze daar in jouw optiek niet horen te zijn dan is het misschien tijd om na te denken over een andere carrière.

Hier was gewoon geen goede optie. De achterstand die in drie ontwrichte schooljaren ontstaan is bij veel leerlingen echt niet in te halen in een schoolcarrière die 4, 5 of 6 jaar duurt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 6 april 2022 @ 07:50:59 #294
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_204345642
quote:
Mevrouwtje Koopmans waarschuwt zelfs al voor deze zomer: ''Delta was er ook al in Juli''
  woensdag 6 april 2022 @ 07:58:57 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204345680
twitter

Nog steeds hebben we wel een probleem in de ziekenhuizen. En covid zal niet geholpen hebben dat mensen nu meer kiezen voor een beroep als dat (verpleegkundige, arts etc) Eerder die mensen die iets anders zijn gaan doen.
pi_204345717
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 07:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Nog steeds hebben we wel een probleem in de ziekenhuizen. En covid zal niet geholpen hebben dat mensen nu meer kiezen voor een beroep als dat (verpleegkundige, arts etc) Eerder die mensen die iets anders zijn gaan doen.
SEH's die landelijk consequent dicht moeten komen om de één of andere reden dan ook altijd in het "nieuws" door de zus van de buurvrouw van twitteraars overal uit den lande.
Friedman on Donahue
  woensdag 6 april 2022 @ 08:13:42 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204345734
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:08 schreef nostra het volgende:

[..]
SEH's die landelijk consequent dicht moeten komen om de één of andere reden dan ook altijd in het "nieuws" door de zus van de buurvrouw van twitteraars overal uit den lande.
Dit is wel iemand die weet waarover hij het heeft, geen twitter Gerda
pi_204345749
quote:
Volkomen logisch verhaal. Waarom jij iemand met deze kunde en inzicht aan de ketting wil leggen laat ik maar even in het midden.
pi_204345974
https://www.ad.nl/werk/sl(...)llissement~a169892e/

En nu komt nog de financiële klap (Niet alleen door corona natuurlijk, ook door de oorlog).
Echt benieuwd in wat voor tijd we straks leven.
pi_204345995
quote:
13s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is wel iemand die weet waarover hij het heeft, geen twitter Gerda
Het gaat dan ook vooral om de toonzetting. Een SEH met een tijdelijke stop is niet dicht. Ziekenhuizen liggen niet overvol. Wel is er sprake van prangend personeelstekort en dan is het goed voor te stellen dat vanuit de zorg de boodschap "de zorg kan het aan" een frustrerende is, maar dat is uiteindelijk vanuit het maatschappelijke macroplaatje wel het geval - met enorme inzet en kunst- en vliegwerkt vanuit diezelfde zorg. Het wordt pas weer nieuws als er rijen ambu's voor de poorten staan. De wereld draait ondertussen gewoon door.
Friedman on Donahue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')