abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204340967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n moeder had gisteren een positieve zelftest en die laat zich ook niet testen.
Hier in UK kun je niet eens meer een PCR-test gratis laten doen als je niet of al in het ziekenhuis ligt en klachten hebt, of in hoge risicogroep zit of klachten hebt, of in een hoge risico omgeving werkt en klachten hebt (of in zo'n omgeving werkt en er veel virus rondgaat).
De antigeen zelftesten zijn ook niet meer gratis, kosten nu ~£2 per stuk, maar veel mensen hebben nog gratis testen thuis. Resultaat antigeentesten kun je wel doorgeven, en die tellen ook, maar het is aan jezelf of je dat doet.
pi_204340974
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:35 schreef capricia het volgende:
Tof land dat China. :')
[ twitter ]

Ik weet niet of dit gewoon een extreem overdreven reactie is, of dat er meer speelt. Heb liever niet een of andere enge variant deze kant op.
Misschien een grote reset ofzo? Iets wat door een elite wordt geregisseerd?
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:45:30 #253
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204341384
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Misschien een grote reset ofzo? Iets wat door een elite wordt geregisseerd?
Gewoon de gebruikelijke repressie van het Chinese regime om geen gezichtsverlies te leiden.
pi_204341807
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_204341815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gewoon de gebruikelijke repressie van het Chinese regime om geen gezichtsverlies te leiden.
Behalve dat de economie in Shanghai nu miljarden schade oploopt en de mensen daar zich steeds meer tegen dit soort lockdowns zullen verzetten.
  dinsdag 5 april 2022 @ 19:54:31 #256
14505 OProg
A Life in Music
pi_204342105
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:51 schreef Zipportal het volgende:
De Jonge: deze week gestopt met gebruik privémail voor werk

https://www.telegraaf.nl/(...)-privemail-voor-werk

:')
quote:
„Dan is je wachtwoord weer eens verlopen of heb je net je wachtwoord van je eigen mailbox niet paraat”, vertelt De Jonge. Hij gebruikte zijn privémail ook als hij iets wilde aanpassen in een stuk. „Het is heel onhandig om het in dat programma te doen”, zegt hij over zijn VWS-mail. „Het is een praktische reden, maar het hoort natuurlijk niet”, weet hij.
[ ] geschikt
[X] ongeschikt

:') :') :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_204342269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wat een mongool is het ook. In het meest eenvoudig kantoorbaantje worden allerlei restricties en voorwaarden gelegd aan emailgebruik. En hij als hoogste persoon op een departement denkt dat al die regeltjes niet voor hem gelden? En dan moeten we ook nog geloven dat het een ich hab es nicht gewusst is? Daar zal toch hopelijk niemand intrappen
Nou nou nou, het was nogal gebruiksonvriendelijk omdat het nogal beveiligd was. Ik snap dat wel.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_204342511
Begrijp ik het goed dat je voor Duitsland met ingang van 1 oktober 2022 3 vaccinaties moet hebben gehad om als volledig gevaccineerde beschouwd te worden?
pi_204342745
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:16 schreef Nia het volgende:
Begrijp ik het goed dat je voor Duitsland met ingang van 1 oktober 2022 3 vaccinaties moet hebben gehad om als volledig gevaccineerde beschouwd te worden?
Dat zullen ze vast zo bedacht hebben. En dan vanaf 1 april 2023 4 vaccinaties en ga zo maar door. -O-
  dinsdag 5 april 2022 @ 20:39:08 #260
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204342822
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:54 schreef OProg het volgende:

[..]
[..]
[ ] geschikt
[X] ongeschikt

:') :') :')
Man man man :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_204342840
Volgens mij heb ik gewoon long-covid van een ordinaire longontsteking :@ :')

De antibiotica werkte al een halve week geleden en nog ben ik naar de klote -O-
pi_204342856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:

Daar kan je goed van de leg van zijn ja.
Beterschap!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_204342885
quote:

Van een longontsteking, cojona of niet ben je meestal wel een tijdje naar de klote.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 april 2022 @ 20:45:24 #264
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204342904
quote:

Beterschap!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_204343159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:16 schreef Nia het volgende:
Als Duitser wel ja. Je mag ook besmet geweest zijn en dat kunnen bewijzen door óf een antistoffentest die je gedaan hebt vóór de eerste vaccinatie óf een positieve PCR-test die je hebt gedaan ná de eerste vaccinatie.

En vaccinatieplicht, met daarover rellende MinVWS. Anders moeten de versoepelingen in de herfst weer teruggedraaid worden.

twitter
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_204343232
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Daar kan je goed van de leg van zijn ja.
Beterschap!
Achja, het is nu ook weer niet zo dat ik normaal een marathon zou rennen :') Ik heet geen @Noek ofzo :7 O+

Maar toch dacht ik dat het met de anti-biotica wel snel klaar zou zijn.

Nou ik heb gisteren om 20.30 uur het licht uitgedaan en ik bleef maar slapen tot 10.30 uur ofzo :X
pi_204343502
Man man man, wirelessmouse heeft het dan toch voor elkaar, positieve zelftest...

Nu nog, in de nadagen van corona 😡
pi_204343539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
Man man man, wirelessmouse heeft het dan toch voor elkaar, positieve zelftest...

Laat jij je nog testen :o
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204343550
quote:

In het zicht van de haven *O*
Beterschap
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 21:33:27 #270
236264 crew  capricia
pi_204343571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is sws echt een triest land. Dat China. :r
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204343742
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Laat jij je nog testen :o
Ja, oudere mams, geen zin om met een schuldcomplex te zitten.
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:53:50 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204343869
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:04 schreef nostra het volgende:

[..]
Als Duitser wel ja. Je mag ook besmet geweest zijn en dat kunnen bewijzen door óf een antistoffentest die je gedaan hebt vóór de eerste vaccinatie óf een positieve PCR-test die je hebt gedaan ná de eerste vaccinatie.

En vaccinatieplicht, met daarover rellende MinVWS. Anders moeten de versoepelingen in de herfst weer teruggedraaid worden.

[ twitter ]
Die Lauterbach is echt een staatsmongool eerste klas.
pi_204343884
quote:

Beterschap!
pi_204343904
quote:

Flashbacks naar de gymles?
Friedman on Donahue
pi_204343988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die Lauterbach is echt een staatsmongool eerste klas.
Ik heb geen idee wie het is. Maar het enkele feit dat hij ‘prof’ in z’n twitternaam heeft staan zegt veel…
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')