abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2022 @ 12:35:00 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204968063
Even de post van @HeatWave hier plaatsen. Zorgwekkend dit soort dingen mbt LGBTQ meuk en kinderen:
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gebeurt niet joh, en zo wel is het obscuur, niche. Oh, behalve als het gewoon in het openbaar plaatsvindt, dan is het gewoon heel normaal om kleuters te paraderen met een slogan.

IT'S NOT GONNA LICK ITSELF!!!

Nothing to see here!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 5 juni 2022 @ 12:38:14 #277
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204968087
Tegengeluid is er gelukkig. Hihi, zie die ene vrouw ook boos worden, vol piercings, vol kleur.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204968338
twitter
  zondag 5 juni 2022 @ 18:52:46 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204970831

"Ze" geven het inmiddels gewoon openlijk toe, een steengoeie flim die bakken met geld verdient en wars is van "the message" is anti-woke.

I accept your terms :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 5 juni 2022 @ 19:26:22 #280
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204971058
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

"Ze" geven het inmiddels gewoon openlijk toe, een steengoeie flim die bakken met geld verdient en wars is van "the message" is anti-woke.

I accept your terms :7.
Proest. :D

Het record aan omzet zou betekenen dat het publiek ook aan die kant staat. Goed verhaal.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:33:08 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204971111
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:26 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Proest. :D

Het record aan omzet zou betekenen dat het publiek ook aan die kant staat. Goed verhaal.
Dat is ook zo, alleen had Woke de grootste bek, voor de gemiddelde Henk bestond Woke pas toen VI het er eens over had, maaaaanden na dit topic.

En nu de gemiddelde inwoner van een land erachter komt wat woke is en hoe achterlijk het is zal je idd meer en meer gaan zien dat het tegengas krijgt.

Klein beetje de aanleiding van de TT zeg maar B-).
Get woke, go broke!
  zondag 5 juni 2022 @ 19:47:26 #282
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204971264
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat is ook zo, alleen had Woke de grootste bek, voor de gemiddelde Henk bestond Woke pas toen VI het er eens over had, maaaaanden na dit topic.

En nu de gemiddelde inwoner van een land erachter komt wat woke is en hoe achterlijk het is zal je idd meer en meer gaan zien dat het tegengas krijgt.

Klein beetje de aanleiding van de TT zeg maar B-).
Als je die redenering toepast op de verkoop van films en games met LBTQ+-personages dan zijn er ook diverse records gehaald. Dus dan staat het publiek daar dan ook weer achter. Juist ja.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:49:43 #283
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204971289
Maverick is echt een fantastische film. De meest normale mensen kijken nu eenmaal liever naar stoere mannen en vrouwen die fit en knap zijn, het beste uit zichzelf halen en zich op een positieve manier inzetten voor hun land, dan naar een of ander kansloze productie, waarbij de cast duidelijk is geselecteerd op basis van intersectionaliteit, en onderwerpen als geslacht, seksuele oriëntatie en huidskleur obsessief onder de aandacht worden gebracht.

Hopelijk wordt dit weer schuimbekken voor de woke-isten. Maverick zal wel emblematisch worden gezien voor 'white supremacy', 'racism', 'oppression' en 'sexism' .. of zo.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:50:41 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204971297
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:47 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Als je die redenering toepast op de verkoop van films en games met LBTQ+-personages dan zijn er ook diverse records gehaald. Dus dan staat het publiek daar dan ook weer achter. Juist ja.
Nope, get woke, go broke.

Vrijwel alle woke-producten floppen. Of het nou nieuwe IPs zijn of door activisten verkrachte bestaande, kijkcijfers zijn dramatisch, box office niet te vergelijken met Top Gun of Spider Man.

Nee, Cp Marvel telt niet, die was idd woke as fuck maar werd als essentieel verklaard voor Endgame, wat ie totaal niet was :').
Get woke, go broke!
  zondag 5 juni 2022 @ 20:02:44 #285
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204971425
@Poem_ lijkt mij ook wel iemand die juist naar de woke producties gaat kijken. Je moet als bondgenoot van diverse minderheden deze groepen natuurlijk wel steunen, en dat doe je ook door te zorgen dat producties waarin zij te zien zijn, zo goed mogelijk bekeken worden.
pi_204971443
quote:
13s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:35 schreef HowardRoark het volgende:
Even de post van @:HeatWave hier plaatsen. Zorgwekkend dit soort dingen mbt LGBTQ meuk en kinderen:
[..]

Ja... ranzige zooi.
  zondag 5 juni 2022 @ 20:07:53 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204971485
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
@:Poem_ lijkt mij ook wel iemand die juist naar de woke producties gaat kijken. Je moet als bondgenoot van diverse minderheden deze groepen natuurlijk wel steunen, en dat doe je ook door te zorgen dat producties waarin zij te zien zijn, zo goed mogelijk bekeken worden.
Nou ja, het dringt langzamerhand bij bepaalde studios wel binnen dat je oor laten hangen naar een zooi woke-activisten op twitter je weliswaar online kudo's kan opleveren maar dat activisten niet naar de bioscoop gaan blijkbaar :').

Uiteindelijk wint het geld gewoon gelukkig.
Get woke, go broke!
pi_204972191
It is not going to lick itself

Het werd nog gepromoot als kindvriendelijk

Naja oordeel zelf maar

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 6 juni 2022 @ 13:17:57 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204976187

Ook typisch Woke, je bent wel zwart, maar niet het de juiste soort zwart, je telt niet mee!

"You ain't black!"
Get woke, go broke!
  maandag 6 juni 2022 @ 15:27:43 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204977148

Clean, wholesome, family fun!
Get woke, go broke!
  maandag 6 juni 2022 @ 16:35:08 #291
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204977726
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Moet kunnen in 2022 leuk en leerzaam entertainment voor op een kinderfeestje. |:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 juni 2022 @ 16:49:36 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204977891
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Verschrikkelijk pervers dit. Maar schijnbaar wordt dit door genoeg users hier als heel normaal gezien. In NWS konden we al berichten als 'Nou en? Waarom maak je je hier druk over?' 'Kinderen meenemen naar een kerk is ook waanzin', 'Ik zie het probleem hier niet'.

🤡 🤡 🤡
  maandag 6 juni 2022 @ 17:23:00 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204978186
twitter

Zie hier weer woke-gedram. Niet meedoen is blijkbaar al problematisch.

Het is niet alsof ze anti-LGBTQ+ gedrag vertonen, dat is niet genoeg. Je moet en zal meedoen aan het activisme anders ben je al fout.
Get woke, go broke!
pi_204978263
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, get woke, go broke.

Vrijwel alle woke-producten floppen. Of het nou nieuwe IPs zijn of door activisten verkrachte bestaande, kijkcijfers zijn dramatisch, box office niet te vergelijken met Top Gun of Spider Man.

Nee, Cp Marvel telt niet, die was idd woke as fuck maar werd als essentieel verklaard voor Endgame, wat ie totaal niet was :').
Waarom is Captain Marvel nou weer woke? Omdat de held van het verhaal een vrouw is?

Van Cp Marvel trouwens prima te pruimen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204978274
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Verschrikkelijk pervers dit. Maar schijnbaar wordt dit door genoeg users hier als heel normaal gezien. In NWS konden we al berichten als 'Nou en? Waarom maak je je hier druk over?' 'Kinderen meenemen naar een kerk is ook waanzin', 'Ik zie het probleem hier niet'.

🤡 🤡 🤡
Het gaat er vooral omdat het de keuze is van de ouders om hun kinderen mee te nemen naar zoiets. Je kunt het er prima mee oneens zijn, maar uiteindelijk is het toch echt hun besluit.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:50:06 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204982868
quote:
4s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Zie hier weer woke-gedram. Niet meedoen is blijkbaar al problematisch.

Het is niet alsof ze anti-LGBTQ+ gedrag vertonen, dat is niet genoeg. Je moet en zal meedoen aan het activisme anders ben je al fout.
Daarom is het belangrijk dat mensen keihard weerstand te bieden tegen deze hele act van virtue signalling. Hoe meer mensen opstaan, hoe beter. Degenen die dit anderen opdringen vallen veelal hilarisch genoeg zelf niet eens binnen de LGBTQ+ groep.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 11:05:09 #297
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204983480
Haha, deze mag wel in de OP:

pi_204983764
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 09:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarom is het belangrijk dat mensen keihard weerstand te bieden tegen deze hele act van virtue signalling. Hoe meer mensen opstaan, hoe beter. Degenen die dit anderen opdringen vallen veelal hilarisch genoeg zelf niet eens binnen de LGBTQ+ groep.
Ik wil toch nog even terugkomen op die foto hierboven.

Wat stel jij precies voor? Laat ik voorop stellen dat ik mijn kroost ook niet mee zou nemen naar zo'n show, maar de keuze is aan de ouders. Er is geen sprake van kindermishandeling, dus je kunt ze moeilijk verbieden hun kinderen mee te slepen naar zoiets..

Er zijn ook ouders die met hun moddervette kinderen drie keer per week eten bij McDonald's. Dat vind ik ook te idioot voor woorden, maar wederom geldt: de keuze is aan de ouders.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 19:12:47 #299
451005 Grems
Clown World
pi_204987510
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

🤡 🤡 🤡
pi_204989881
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')