abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 mei 2022 @ 16:46:47 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204923725
Nou, zo is het niet verwoord. 'If anyone intends to make her feel in any way unwelcome'

Elke vorm van kritiek is niet gewenst. Zelfs het benoemen van dat diversiteit (wat in Hollywood natuurlijk enorm belangrijk is geworden) wellicht een rol heeft gespeeld is al een brug te ver:
quote:
However, Obi-Wan Kenobi has also been subjected to some racism-fuelled backlash online for its casting of Ingram as Reva Sevander/Third Sister. Such complaints typically accuse the series of merely hiring Ingram as a 'diversity box-ticking' exercise, rather than for her capabilities as an actor. Unfortunately, this isn't the first time that Star Wars cast members have been subjected to racist comments from those who claim to be fans of the franchise. Kelly Marie Tran also received online abuse for her role as Rose Tico in The Last Jedi, as did John Boyega for his casting as lead character Finn in the Star Wars sequel trilogy.

Bron
Dit terwijl deze actrice zelf eerder dit zei:
quote:
“‘Obi-Wan’ is going to bring the most diversity I think we’ve ever seen in the galaxy before,” Ingram added. “To me, it’s long overdue. If you’ve got talking droids and aliens, but no people of color, it doesn’t make any sense. It’s 2022, you know. So we’re just at the beginning of that change. But I think to start that change is better than never having started it.”

Bron
Kortom: Star Wars selecteert op diversiteit, maar als mensen dit opmerken en benoemen is het racisme. Leuk staaltje gaslighting weer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204923781
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:46 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, zo is het niet verwoord. 'If anyone intends to make her feel in any way unwelcome'

Elke vorm van kritiek is niet gewenst. Zelfs het benoemen van dat diversiteit (wat in Hollywood natuurlijk enorm belangrijk is geworden) wellicht een rol heeft gespeeld is al een brug te ver:
[..]
Dit terwijl deze actrice zelf eerder dit zei:
[..]
Kortom: Star Wars selecteert op diversiteit, maar als mensen dit opmerken en benoemen is het racisme. Leuk staaltje gaslighting weer.
Tsja, tijden veranderen. In de jaren '70 was vrijwel de hele cast van Star Wars blank. Tegenwoordig wordt er bewust gekozen voor een meer divers ensemble.

Ik zie het probleem niet.

Verder lijkt hrt mij volkomen logisch dat de makers willen dat hun acteurs zich 'welkom' voelen. Fandom kan nogal gemeen en giftig zijn, dus begrijpelijk dat het wordt aangekaart. Prima om een serie of personage inhoudelijk met de grond gelijk te maken, maar laat de acteur lekker rust.

En nogmaals, wie de schoen past....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 31 mei 2022 @ 16:59:12 #253
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204923799
Ik denk dat mensen liever naar een film of serie kijken waar de cast enkel op kwaliteit is geselecteerd. Niet op huidskleur, seksuele oriëntatie of geslacht. En zolang dit opzichtig zal gebeuren, zullen kijkers dit bekritiseren. Dat heeft niets te maken met racisme, maar met het woke-isme wat diep verankerd is geraakt in Hollywood.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204923879
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
Ik denk dat mensen liever naar een film of serie kijken waar de cast enkel op kwaliteit is geselecteerd. Niet op huidskleur, seksuele oriëntatie of geslacht. En zolang dit opzichtig zal gebeuren, zullen kijkers dit bekritiseren. Dat heeft niets te maken met racisme, maar met het woke-isme wat diep verankerd is geraakt in Hollywood.
Kritiek op diversiteit is inderdaad niet per se racistisch - al zijn er zat racisten die moeite hebben met diversiteit in Star Wars omdat ze racistisch zijn.

Maar nogmaals, het probleem is dat sommige extreme fans de afgelopen jaren hun woede richtten op de acteur of actrice. Vandaar de oproep van de makers. Ik begrijp dat heel goed.

Ik vind de Rise of Skywalker ook een kutfilm en bepaalde personages volkomen ruk. Maar dan ga ik die mensen toch niet lopen uitschelden en lastigvallen op social media. Want dat gebeurde, veelvuldig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 31 mei 2022 @ 17:10:34 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204923889
Dat dus, het is al tijden de trend in Hollywoke om elke vorm van kritiek, die voornamelijk gericht is op waardeloos schrijf- of acteerwerk, lekker makkelijk af te doen als racisme of een ander isme/fobie :').

Er zitten ongetwijfeld een paar mafklappers tussen die oprecht problemen hebben met elke kleurling of vrouw of LGBTQ+er hoor, dat hou je altijd.

Maar 95% van de klachten gaan gewoon over: Dit personage is *vul zieligheid in*, that's it, meer eigenschappen verzinnen kost tijd en talent dat we niet hebben. Gewoon de huidskleur, aarding is de enige diepgang die je nodig hebt jij bigot!!

En het is als talentloze activistschrijver dan een stuk makkelijker om alles en iedereen lekker aan te vallen op twitter door ze weg te zetten als nazi ipv eens inhoudelijk om de kritiek in te gaan natuurlijk :').

Maar goed, de purge is inmiddels ingezet, begonnen bij Wokeflix dat de woke-diversity-opvulbaantjes alweer massaal aan het uitfaseren is. Moge de rest volgen.

Get woke, go broke. Zie ook de enige echte blockbusters van de laatste tijden, Spider-man, The Batman, Top Gun, allemaal wars van woke en mega successen. En dat begint inmiddels toch een beetje door te dringen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204923909
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 16:16 schreef HowardRoark het volgende:
Als je kritiek hebt op deze zwarte actrice in Star Wars, dan ben je blijkbaar een racist.

[ twitter ]
twitter
  dinsdag 31 mei 2022 @ 17:14:32 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204923921
Acteurs etc die niet zelf fans aanvallen ofzo hoeven wmb ook niet "aangevallen" te worden hoor, de meesten doen gewoon een gig. Maar zoals ik al zei, de trend is, zoals nu dus ook weer met Star Wars, om het initiatief te nemen en fans actief aan te vallen omdat ze istafoob zouden zijn.

En die activisten horen gewoon totaal kapot gemaakt te worden B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 17:18:10 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204923944
twitter


Dit soort linkse activistengedrag bijv, als bedrijf lekker alle blanken racistisch noemen en dan racisme roeptoeteren als je tegengas krijgt.

De purge kan niet snel genoeg gaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 juni 2022 @ 17:31:22 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204943604
twitter

En voor de mensen die (vast onoprecht) nog twijfelen of woke en de indoctinatie op scholen nou echt zo erg is of het maar om een paar kleine voorbeelden gaat, een debiel lange thread van onze heldin.

Wat een lijst met creeps zeg :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 juni 2022 @ 17:36:39 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204943638


Vond ik ook wel aardig qua vergelijking, beter lamsbloed regenboogverf op je deur smeren als bedrijf anders komt de wraak van de wokegod je wreken :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204943657
quote:
4s.gif Op donderdag 2 juni 2022 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En voor de mensen die (vast onoprecht) nog twijfelen of woke en de indoctinatie op scholen nou echt zo erg is of het maar om een paar kleine voorbeelden gaat, een debiel lange thread van onze heldin.

Wat een lijst met creeps zeg :X.
Je zou denken dat je wordt geconfronteerd met een waslijst schokkende onthullingen, maar dit gaat dus nergens over. Een leesuurtje voor kids, gepresenteerd door travo's, ooh noes!

Deze is ook mooi. Waarom is het precies relevant dat deze dame een drag show heeft georganiseerd?

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 2 juni 2022 @ 17:41:23 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204943672
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2022 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je zou denken dat je wordt geconfronteerd met een waslijst schokkende onthullingen, maar dit gaat dus nergens over. Een leesuurtje voor kids, gepresenteerd door travo's, ooh noes!

Deze is ook mooi. Docente heeft sex met leerling en dan heeft ze ook nog eens een drag show georganiseerd!

[ twitter ]
Ja het is inmiddels wel helder hoor, hoe jij erin staat.

Tis niet best, maar hey, het is een vrij land.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 juni 2022 @ 18:35:46 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204944119
twitter


Niets aan de hand, gebeurt niet, en als het wel gebeurt is het heel normaal :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:41:57 #264
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204949664
Gisteravond een docu over woke en hun aanhang. Als je eens goed wil lachen...


Ik Woke van Jou
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 15:48:43 #265
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_204951816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteravond een docu over woke en hun aanhang. Als je eens goed wil lachen...


Ik Woke van Jou

Slechte Propaganda bedoel je?
Vond de eerste 5 minuten wel erg slecht.
Mijn ervaring zegt toch anders. Eik heel anders.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 17:54:04 #266
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204952940
Die eerste tien minuten al, hahaha ..

Dialoog 1 met interviewster:
'Ik denk dat mensen die bij de politie zitten uit zichzelf de behoefte hebben om een bevolking soort van te onderdrukken tegenover bedrijven en de staat zeg maar. Ik denk dat dit in die mensen zit'
'Hebben jullie daar ook bewijs voor? Waar halen jullie dit vandaan?'
'Ja, het is natuurlijk lastig om te bewijzen, maar in Amerika stemmen veel agenten voor Trump'

Dialoog 2 met interviewster:
Ben je gelukkig?'
'Nee, ik zit in een lichaam dat ik niet wil hebben'.

Dialoog 3:
'Wat nu als mijn kind voor een verjaardagsfeestje alleen maar witte kinderen wil uitnodigen?'
'Ik denk dat je dan eigenlijk al te laat bent als ouder, dat je laat bent begonnen met antiracistisch opvoeden'
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 21:25:47 #267
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_204955487
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Die eerste tien minuten al, hahaha ..

Dialoog 1 met interviewster:
'Ik denk dat mensen die bij de politie zitten uit zichzelf de behoefte hebben om een bevolking soort van te onderdrukken tegenover bedrijven en de staat zeg maar. Ik denk dat dit in die mensen zit'
'Hebben jullie daar ook bewijs voor? Waar halen jullie dit vandaan?'
'Ja, het is natuurlijk lastig om te bewijzen, maar in Amerika stemmen veel agenten voor Trump'

Dialoog 2 met interviewster:
Ben je gelukkig?'
'Nee, ik zit in een lichaam dat ik niet wil hebben'.

Dialoog 3:
'Wat nu als mijn kind voor een verjaardagsfeestje alleen maar witte kinderen wil uitnodigen?'
'Ik denk dat je dan eigenlijk al te laat bent als ouder, dat je laat bent begonnen met antiracistisch opvoeden'
Gristus te paard :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 3 juni 2022 @ 21:30:34 #268
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204955653
nu wek je mijn interesse _O_
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_204955740
De ene: "Geen grenzen meer! Hef Nederland op!"
De ander: "Wonen is een recht! Waar kom ik straks te wonen?"

:')
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204956998
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Die eerste tien minuten al, hahaha ..

Dialoog 1 met interviewster:
'Ik denk dat mensen die bij de politie zitten uit zichzelf de behoefte hebben om een bevolking soort van te onderdrukken tegenover bedrijven en de staat zeg maar. Ik denk dat dit in die mensen zit'
'Hebben jullie daar ook bewijs voor? Waar halen jullie dit vandaan?'
'Ja, het is natuurlijk lastig om te bewijzen, maar in Amerika stemmen veel agenten voor Trump'

Dialoog 2 met interviewster:
Ben je gelukkig?'
'Nee, ik zit in een lichaam dat ik niet wil hebben'.

Dialoog 3:
'Wat nu als mijn kind voor een verjaardagsfeestje alleen maar witte kinderen wil uitnodigen?'
'Ik denk dat je dan eigenlijk al te laat bent als ouder, dat je laat bent begonnen met antiracistisch opvoeden'
Zo heb ik de docu twee uur terug zitten te bekijken en het voelt nog steeds overweldigend, zou je alles willen ontleden wat er mis is met de argumentatie dan ben je zeker wel een paar uur bezig

Laat het allemaal over me heen komen misschien ben ik morgen wel in staat om er iets zinnigs over te zetten . Het begon al met de uitspraak van die gast ergens rond 50sec en naarmate de docu vordert word het alleen erger en erger |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 09:12:09 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204958455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 17:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja het is inmiddels wel helder hoor, hoe jij erin staat.

Tis niet best, maar hey, het is een vrij land.
Het is inderdaad opvallend om te zien dat Koos geregeld op verkapte wijze voor het woke-isme in de bres wil springen. De beste man wordt steeds progressiever. Misschien ook een logisch en vooral tragisch gevolg van het werkzaam zijn in de journalistiek. Dat is immers een wereld waar woke-isme en andere (radicaal) progressief activisme de norm is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 4 juni 2022 @ 09:48:26 #272
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204958681
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Die eerste tien minuten al, hahaha ..

Dialoog 1 met interviewster:
'Ik denk dat mensen die bij de politie zitten uit zichzelf de behoefte hebben om een bevolking soort van te onderdrukken tegenover bedrijven en de staat zeg maar. Ik denk dat dit in die mensen zit'
'Hebben jullie daar ook bewijs voor? Waar halen jullie dit vandaan?'
'Ja, het is natuurlijk lastig om te bewijzen, maar in Amerika stemmen veel agenten voor Trump'

Dialoog 2 met interviewster:
Ben je gelukkig?'
'Nee, ik zit in een lichaam dat ik niet wil hebben'.

Dialoog 3:
'Wat nu als mijn kind voor een verjaardagsfeestje alleen maar witte kinderen wil uitnodigen?'
'Ik denk dat je dan eigenlijk al te laat bent als ouder, dat je laat bent begonnen met antiracistisch opvoeden'
Problemen maken waar geen problemen zijn met die wokies. Die witte moeder met haar witte kind uit dialoog 3 die zich zorgen maakte want witte kind noemt haar bruine popje Baby Cola en dan die chick in de rolstoel.

quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 09:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad opvallend om te zien dat Koos geregeld op verkapte wijze voor het woke-isme in de bres wil springen. De beste man wordt steeds progressiever. Misschien ook een logisch en vooral tragisch gevolg van het werkzaam zijn in de journalistiek. Dat is immers een wereld waar woke-isme en andere (radicaal) progressief activisme de norm is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 11:03:39 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204959225
Hihi, dit is wel een hele bijzondere vlag:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204959284
Ik heb het afgezet na 10 minuten. Dit soort idioten kun je toch niet serieus nemen.
Ik begrijp echt niet hoe deze stroming in het linkse gedachtegoed zoveel macht heeft gekregen in onze westerse samenleving.
Is dit het resultaat van welvaart waardoor mensen uit het oog verliezen wat nu echt belangrijk is in het leven?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 11:26:25 #275
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204959407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:09 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb het afgezet na 10 minuten. Dit soort idioten kun je toch niet serieus nemen.
Ik begrijp echt niet hoe deze stroming in het linkse gedachtegoed zoveel macht heeft gekregen in onze westerse samenleving.
Het blijft sowieso lastig om dit gedachtegoed politiek te plaatsen. Woke-isme verschuilt zich wel bij Linkse partijen, maar als je er concreet over nadenkt heeft het weinig met daadwerkelijke Linkse politiek te maken. Dan denk ik aan vraagstukken mbt belasting, arbeidsomstandigheden, sociale voorzieningen, economische ongelijkheid etc. Woke-isten zijn meer bezig met kleuters raciaal essentialistisch te leren denken, universiteiten te dekoloniseren of geslachtsverandering voor minderjarigen te normaliseren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:09 schreef Chivaz het volgende:
Is dit het resultaat van welvaart waardoor mensen uit het oog verliezen wat nu echt belangrijk is in het leven?
De afbraak van sociale structuur/instituten, afkeer van traditie/cultuur en doorgeslagen individualisme zullen van grote invloed zijn denk ik. En ook de invloed van technologie (internet, social media) valt niet te onderschatten.

[ Bericht 4% gewijzigd door HowardRoark op 04-06-2022 11:36:17 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')