Ik heb een vrouw.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
Vergeten jullie ook ALTIJD de vaatwasblokjes als je die moet halen in de supermarkt @:ggmm @:yvonne @:lange_lans
Ik ben woedend
Ken alleen de Crips.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toevallig zijn 5 minuten geleden hier boodschappen afgeleverd.
Besteld bij Crisp. @:kingroland jouw mening hierover.
Moet jij weten.quote:
Koekoek. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 287 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 83 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Benieuwd naar hoe mijn vriend @:Scrummie het doet
Die gun je een bisquitjequote:
Column: Dikke mensen zijn een probleem. De oplossing: een eetmaximum. Je mag genoeg eten om een heerlijk en vervullend leven te leiden, maar alles wat je daarbovenop nog eet, vloeit naar de staat en het volk.quote:
Graag deze reactie ook op Twitter.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Column: Dikke mensen zijn een probleem. De oplossing: een eetmaximum. Je mag genoeg eten om een heerlijk en vervullend leven te leiden, maar alles wat je daarbovenop nog eet, vloeit naar de staat en het volk.
Ik kan niet reageren op Asha.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag deze reactie ook op Twitter.
Mag ik je post dan gebruiken op Twitter?quote:
Dat mag zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag ik je post dan gebruiken op Twitter?
Die kan wel eens viraal gaan, dus ik wil wel je goedkeuring.
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze de grens op 500k ofzo. Dus wat zal het uitmaken.
Als je Asha op haar dijen kletst trilt het volgende week nog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |