Dit twee uur geleden inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke vlokken en alles wit hier.
Dan moet ik nog even wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit twee uur geleden inderdaad.
Nu regent het en smelt de sneeuw een beetje weg.
Er viel wat uit de lucht ja.quote:
WAT!quote:
Overal kapotgevallen kerelsquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WAT!
De sneeuw. It wasn't raining men.
Ligt eraanquote:
Tot op zekere.... hoogtequote:Op donderdag 31 maart 2022 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat alle mannen een superhero landing konden
[ afbeelding ]
Ik laat de vloer meestal wel zo achter als ik springquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe altijd die Black Widow pose dan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, fattiequote:Op donderdag 31 maart 2022 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat de vloer meestal wel zo achter als ik spring
Yelenaquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe altijd die Black Widow pose dan.
[ afbeelding ]
Mag niet van Woke:quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yelena![]()
Ik wil haar mohawk braid
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag niet van Woke:
https://everydayfeminism.(...)le-black-hairstyles/
Ik voel m'n knie al kraken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe altijd die Black Widow pose dan.
[ afbeelding ]
Dan noem je t een viking vlecht. Klaar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag niet van Woke:
https://everydayfeminism.(...)le-black-hairstyles/
Geelquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kon niet goed zien of het een groene vlieger was of meer geel
Kutweer, hoezo?quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat is dit voor weersinds ik vanochtend naar huis fietste uit de nachtdienst heb ik het niet meer warm gekregen
Bedankt voor deze informatiequote:Op donderdag 31 maart 2022 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Daar komen ze nu mee.
Niet dat ik toen ik dacht dat het niet mocht me liet tegenhouden overigens.
Die zijn over het algemeen warm en nat.quote:
De mijne is meer de gobiwoestijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen warm en nat.
Die zijn over het algemeen warm en nat.quote:
Is ze in ieder geval heet!quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne is meer de gobiwoestijn.
Vertel me meerquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen warm en nat.
Ja, je moet het tegenwoordig doen met verhalen?quote:
Nee, met een verhaal van jou, dat is wat andersquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, je moet het tegenwoordig doen met verhalen?
How the mighty have fallen.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:15 schreef MissMSX het volgende:
Kutquotes. Er is echt geen hol veranderd hier
Da's ook wel een beetje treurig op onze leeftijd 🍋quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:14 schreef MissMSX het volgende:
Da'uote][ afbeelding ] Op donderdag 31 maart 2022 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, met een verhaal van jou, dat is wat anders.
Da's ook wel een beetje treurig op onze leeftijd 🍋quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:14 schreef MissMSX het volgende:
Da'uote][ afbeelding ] Op donderdag 31 maart 2022 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, met een verhaal van jou, dat is wat anders.
*triggered door kutquote*quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's ook wel een beetje treurig op onze leeftijd 🍋
*triggered door kutquote*quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's ook wel een beetje treurig op onze leeftijd 🍋
Ja, gewoon die kachel aangezet hoor. Zal die kutnazi's in Oekraïne leren.quote:
Niets,. hoezo?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:33 schreef MissMSX het volgende:
Jezus, serieus! WTF is with die quotes?
Hoiquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:33 schreef MissMSX het volgende:
Jezus, serieus! WTF is with die quotes?
Lekker bezig Lotquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:34 schreef Senn88 het volgende:
Bah. Ik ben moe en ik heb het ijskoud. Kachel staat aan maar het doet nog niet veel voor mij. Goddank bijna weekend. Morgen officieel jaarcontract bij mijn baas
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Morgenochtend om half 8 heb ik weekend
Daar is de jeugd van tegenwoordig al blij mee?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:34 schreef Senn88 het volgende:
Bah. Ik ben moe en ik heb het ijskoud. Kachel staat aan maar het doet nog niet veel voor mij. Goddank bijna weekend. Morgen officieel jaarcontract bij mijn baas
Heb jij eigenlijk al gebigd voor Volk en Vaderland?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
Morgenochtend om half 8 heb ik weekend
Ah, eindelijk, de vrouw waar ik voor kwamquote:
Gebigd?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al gebigd voor Volk en Vaderland?
Veel te veel eer missyquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, eindelijk, de vrouw waar ik voor kwam
Ja best welquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is de jeugd van tegenwoordig al blij mee?
De slachtofferrol misstaat jequote:
Ja, zo'n rijtje lurkende biggen aan je tepels.quote:
Dan ben ik blij voor jou, maar ik pink een traantje voor de maatschappij.quote:
Er is er wel eentje maar die is er nog niet uit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zo'n rijtje lurkende biggen aan je tepels.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel te veel eer missy
Maar het doet mijn hart enorm veel deugd om jou hier te zien
quote:
Ok, ik ga wel weer strak in het pak naar de whiskybar danquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is er wel eentje maar die is er nog niet uit.
That's the spiritquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik ga wel weer strak in het pak naar de whiskybar dan
Van de kou?quote:
quote:[quote][img]http[sub]s://foks[code]ta[quo[/sub]te]tic.nl/p/[/code]2s.gif[/img] Op donderd[/quote]ag 31 maart 2022 18:15 schreef M[spoiler]issMSX het[/spoiler] volgende:
Kutquotes. Er is echt geen hol veranderd [code]hier [/code]
1 | [/quote] |
Ik ook :$quote:
quote:
Niets wat een breinaald niet op kan lossen toch?quote:
Snap ik maar over een jaar krijg ik een vast contract als ik gewoon goed doorga. Dat is nog netjes binnen half jaar van detachering naar jaar contractquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ben ik blij voor jou, maar ik pink een traantje voor de maatschappij.
Wauwquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een breinaald niet op kan lossen toch?
Maar serieus, goed dat je je taak als vrouw dan eindelijk goed oppakt
Is hier sprake van correlatie?quote:
It was all but a dream?quote:
Hoe dan ook tijd voor een feestjequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Snap ik maar over een jaar krijg ik een vast contract als ik gewoon goed doorga. Dat is nog netjes binnen half jaar van detachering naar jaar contract
Oink oinkquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zo'n rijtje lurkende biggen aan je tepels.
Nah, hoop het toch niet. Ik ga hier eens even goed over nadenken onder het genot van koffiequote:
Hoe dan ook tijd voor een feestjequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Snap ik maar over een jaar krijg ik een vast contract als ik gewoon goed doorga. Dat is nog netjes binnen half jaar van detachering naar jaar contract
Nergens voor nodig als ze een beetje een goede man aan de haak slaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik maak me serieus zorgen over de arbeidstoekomst van mijn nichtjes die nu nog jonge pubers zijn![]()
Jij bent geen big, maar een varken.quote:
Enjoyquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, hoop het toch niet. Ik ga hier eens even goed over nadenken onder het genot van koffie
Poetin zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies daarom ga ik straks een half uur loeiheet douchen
wutquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe dan ook tijd voor een feestje
[..]
Nergens voor nodig als ze een beetje een goede man aan de haak slaan.
Zandmotor?quote:
Nietesquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent geen big, maar een varken.
Ze bedoelt dat wij de leukste adopteren als ze volwassen is.quote:
Je volgt de jeugd van tegenwoordig niet zo zeker?quote:
Everzwijn, my badquote:
wutquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat wij de leukste adopteren als ze volwassen is.
Figuresquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom ik niet zo vaak meer. Was op Vrouwenpolder
Denk jij dat de arbeidstoekomst voor jongens van hun leeftijd er beter uitziet?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je volgt de jeugd van tegenwoordig niet zo zeker?
Ff op mijn handen zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom ik niet zo vaak meer. Was op Vrouwenpolder
Haram ditquote:
En terecht, ik leef 100% haram, uit principequote:
Er is altijd een elite.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk jij dat de arbeidstoekomst voor jongens van hun leeftijd er beter uitziet?
Newsflash, vrouwen houden niet van kou!!!quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:06 schreef Faxie het volgende:
Geen vrouw gezien overigens
Zijn bijna allemaal van die mooiweer tutjes
Nou, we gaan je maar even cancellen dan maar weerquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht, ik leef 100% haram, uit principe.
Dergelijk koud cynisme zou outdated moeten zijn.quote:
Ik ben als Isaac Butterfield, uncancelablequote:Op donderdag 31 maart 2022 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, we gaan je maar even cancellen dan maar weer
Een flinke lading sneeuw en de daarbij behorende kou kan mij nog best wel enigszins behagen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Newsflash, vrouwen houden niet van kou!!!
Going viral!!!
NEWSFLASH: Enige vrouw ter wereld die tegen kou kan gevonden!!quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een flinke lading sneeuw en de daarbij behorende kou kan mij nog best wel enigszins behagen.
Al heb ik de afgelopen weken zo ontzettend genoten van de beginnende lente, maar goed. Ik wacht wel weer
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:05 schreef Dqod het volgende:
Vroeger hadden we een varken die het heerlijk vond om geaaid te worden met de harde bezem.
Dat was het
Ik weet niet wie of wat dat isquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben als Isaac Butterfield, uncancelable.
quote:
Is ook maar goed voor tere zieltjes als jijquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEWSFLASH: Enige vrouw ter wereld die tegen kou kan gevonden!!
Going viral!!!!
Nawwwquote:
Iets wat er niet is kan ook niet teer zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook maar goed voor tere zieltjes als jij.
Niet eens een varken meer nodig, knorde zelf alquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:14 schreef Modus het volgende:
[..]
"Bwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwie"
Dan zou je hem geweldig vinden, ouderwetse keiharde stand up comedian die nog gewoon wel tegen alle en dan ook alle heilige huisjes durft aan te schoppen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets wat er niet is kan ook niet teer zijn
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:14 schreef Modus het volgende:
[..]
"Bwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwiebwie"
Ach soo...maar ik ben sowieso al geen fan van stand up komedie, dus geen wonder dat ik hem niet ken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou je hem geweldig vinden, ouderwetse keiharde stand up comedian die nog gewoon wel tegen alle en dan ook alle heilige huisjes durft aan te schoppen.
En buiten de hardheid is hij ook gewoon nog echt grappig.
Nou ja in NL al helemaal niet en de oude cabaretiers zijn of dood of gewoon niet meer wat het geweest is. Lubach is saai, en verder zijn het bijna allemaal activisten geworden ipv comediansquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soo...maar ik ben sowieso al geen fan van stand up komedie, dus geen wonder dat ik hem niet ken.
WE RIDE AT DAWN, BITCHESquote:
Ok, dat wordt mr. Dkut voorbereiden op nóg meer diersoorten when the time comesquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WE RIDE AT DAWN, BITCHES
[ afbeelding ]
Nah, simply not my thing.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja in NL al helemaal niet en de oude cabaretiers zijn of dood of gewoon niet meer wat het geweest is. Lubach is saai, en verder zijn het bijna allemaal activisten geworden ipv comedians.
Maar een goeie engelse/Amerikaanse/Ozzie comedian kan heel erg leuk zijn. Jimmy Carr.
No worries, ieder zijn dingquote:
Het is een goed idee om het vlees van te voren te masserenquote:
Een van m'n favoriete comedy series is Black Books, heerlijke cynische britse humorquote:
Ik zal jou eens masserenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een goed idee om het vlees van te voren te masseren
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een goed idee om het vlees van te voren te masseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Human flesh, it's kinda sus...quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal jou eens masseren
Je bent een grote vent, dus misschien een idee voor een Fok!-bbq @:HeatWave, what say you? Ik breng de marinade.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Human flesh, it's kinda sus...
Ok, I'm in.
True, but it's a different palet this time. #snobquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef Dqod het volgende:
Testosteron levels are rising. Tijd om ff weer Buffy te gaan kijken
There is a time and a place for everything.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True, but it's a different palet this time. #snob
Nu zie ik jou voor mij als hannibal met dat smakjequote:Op donderdag 31 maart 2022 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True, but it's a different palet this time. #snob
In oktober naar Carrquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja in NL al helemaal niet en de oude cabaretiers zijn of dood of gewoon niet meer wat het geweest is. Lubach is saai, en verder zijn het bijna allemaal activisten geworden ipv comedians.
Maar een goeie engelse/Amerikaanse/Ozzie comedian kan heel erg leuk zijn. Jimmy Carr.
Cool! In de UK? Of heb ik een NL touraankondiging gemist?quote:
Smartest and best dressed man in the room. Dank je voor het complimentquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor mij als hannibal met dat smakje
Ja in Nederland, door het hele land. Al een tijdje bekend, is ook al eens verzet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool! In de UK? Of heb ik een NL touraankondiging gemist?.
Ja, of het gaat goed en dan heb ik iets leuks.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon weer een coronapandemie met maatregelen
Heb je hoog, dat weet je toch?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smartest and best dressed man in the room. Dank je voor het compliment
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2022 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
There is a time and a place for everything.
Right now it's Ibericoham time.
Owquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in Nederland, door het hele land. Al een tijdje bekend, is ook al eens verzet.
Ik jou ookquote:
Jij hebt er nog vertrouwen inquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, of het gaat goed en dan heb ik iets leuks.
Nee ik ook niet, heb ook niet zulke beste plekkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Ik kijk nooit op nederlanse theaterlijsten oid, dus daar zal het door komen.
Ik moet eerst ff rondvragen of er iemand mee wil, bijna niemand kent hemquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, heb ook niet zulke beste plekken
Ik ga alleenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet eerst ff rond vragen of er iemand mee wil, bijna niemand kent hem.
Waarom of waarom niet en en?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dat of of drie maanden op een wachtlijst van de GGZ staan.
Niet mijn ding, maar zou het eigenlijk wel moeten zijn . Veel makkelijker plannenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga alleenVolgende maand ook in m'n eentje naar Sarah Millican in Carré.
Awh dat is wel sneu.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn ding, maar zou het eigenlijk wel moeten zijn . Veel makkelijker plannen.
Ik heb wel eens 2 concertkaartjes weggegooid omdat ik een last minute afzegging kreeg en niemand anders meer kon vinden, dan maar helemaal niet.
Dat er iets mee doen is nog vervelender dan die wachtlijst..quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou die wachtlijst heb ik al gehad en nu moet ik er iets mee doen.
Ik doe de laatste jaren echt veel alleen. Bioscoop ook bijvoorbeeld. En concert ook weleens gedaan. Vooral dat wachten voor een concert is een beetje vreemd in je eentje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn ding, maar zou het eigenlijk wel moeten zijn . Veel makkelijker plannen.
Ik heb wel eens 2 concertkaartjes weggegooid omdat ik een last minute afzegging kreeg en niemand anders meer kon vinden, dan maar helemaal niet.
Ja, ik hou daar niet zo vanquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe de laatste jaren echt veel alleen. Bioscoop ook bijvoorbeeld. En concert ook weleens gedaan. Vooral dat wachten voor een concert is een beetje vreemd in je eentje.
Ik ben niet verkeerdquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hou daar niet zo van![]()
Geen idee waarom niet eigenlijk, ik kan best een einzelganger zijn, maar naar iets sociaals gaan in mijn eentje voelt "verkeerd".
Juist meer mensen zouden wat in hun eentje moeten kunnen doenquote:
Nee, ik ben verkeerd in dit gevalquote:
Vind wel stoer dat jij dat alleen doet. Ik ga dus aanstaande zomer 4 dagen met de hondjes en vind het echt heel erg eng..quote:
Theater is toch anders dan een concert. Moet je gewoon zitten en je muil houden. Kan goed alleen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een concert moeten mensen ook hun muil houdenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Theater is toch anders dan een concert. Moet je gewoon zitten en je muil houden. Kan goed alleen.
Is leuk! Lekker van genietenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind wel stoer dat jij dat alleen doet. Ik ga dus aanstaande zomer 4 dagen met de hondjes en vind het echt heel erg eng..
Buda gaat toch gewoon meequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat alles alleen doen schijnt ook weer niet goed te zijn. Maar dat geleur en geplan is soms ook om gek van te worden. Ik vraag of iemand mee wil, geen reactie? Dan ga ik alleen.
Vakantie alleen heb ik nog maar 1 keer gedaan hoor, paar dagen Londenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind wel stoer dat jij dat alleen doet. Ik ga dus aanstaande zomer 4 dagen met de hondjes en vind het echt heel erg eng..
Ja zeker maar dan heb je wel meer tijd tussendoor waarin het wel leuker is als je samen met een biertje kan wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een concert moeten mensen ook hun muil houden
HO. Ik wil ook naar Parijs maar kan ook niemand vinden. Nu spreek ik geen woord frans. Jij wel?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakantie alleen heb ik nog maar 1 keer gedaan hoor, paar dagen Londenwil ook naar Parijs maar niemand wil mee, dus wil ik alleen gaan. Maar m'n ouders liggen er nu al wakker van.
Was laatst bij Spinvis en daar waren mensen gezellig bij aan het praten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een concert moeten mensen ook hun muil houden
Zakelijk is het ook geen probleem hoor, ik ben meerdere keren alleen naar Londen en Edinburgh geweest, hotel etc. Het is geen angst ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakantie alleen heb ik nog maar 1 keer gedaan hoor, paar dagen Londenwil ook naar Parijs maar niemand wil mee, dus wil ik alleen gaan. Maar m'n ouders liggen er nu al wakker van.
En je hebt ze niet gewoon in brand gestoken?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was laatst bij Spinvis en daar waren mensen gezellig bij aan het praten.
Wat is het verschil met de muziek die hij maakt dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen week ook bij Hooverphonic.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de muziek die hij maakt dan?.
Haat!quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het wel spreken maar niemand die mij dan begrijpt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HO. Ik wil ook naar Parijs maar kan ook niemand vinden. Nu spreek ik geen woord frans. Jij wel?
Was je met Twist?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week ook bij Hooverphonic.Voor op het lijstje: dingen die ik niet heb gemist door Corona.
Dat je afdwaalt door het gepraat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de muziek die hij maakt dan?.
Jij vond ze al leuk voor ze bekend waren?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:20 schreef Faxie het volgende:
't Is vooral irritant wanneer bepaalde artiesten opeens 'bekend' worden. Dan merk je dat het publiek verandert...
Nee, helaasquote:
Ik spreek wel een beetje Frans, accent ook nog best redelijk. Maar zodra ze dat horen gaan ze in normaal Frans ratelen als een malle en snap ik er niets meer vanquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het wel spreken maar niemand die mij dan begrijpt.
Ik voel me dan wel een loser maar dat moet dan maar. Dat went ook wel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zakelijk is het ook geen probleem hoor, ik ben meerdere keren alleen naar Londen en Edinburgh geweest, hotel etc. Het is geen angst ofzo.
ik haat het alleen als ik ergens voor mijn gevoel met vrienden of mn vriendin zou moeten zijn en dan alleen ben.
Uiteraard.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vond ze al leuk voor ze bekend waren?
Welnee. Na afloop geappt en we gaan afspreken binnenkort.quote:
Hoor ik liever dan StinkPisquote:
Ik overleef dit ook wel, meestal vind ik wel iemand om mee te sleuren hoor, ook al moet ik beide tickets betalen ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me dan wel een loser maar dat moet dan maar. Dat went ook wel.
Ja en dus ga jij er niet heen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoor ik liever dan StinkPis.
Wat een overrated, pretentieus, neuzelen om het neuzelen, wazig gewauwel is dat zeg.
De dag nadat de supermarkt-maatregelen er weer af gingen, direct weer een karretje tegen m'n hielen aan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week ook bij Hooverphonic.Voor op het lijstje: dingen die ik niet heb gemist door Corona.
Ja uiteraard, ik heb wel fatsoen, alleen ook smaak blijkbaarquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dus ga jij er niet heen.
Ik neem aan dat als je geld betaald om hem te zien dat je gewoon je klep houdt.
Misschien is Broeder Dieleman meer iets voor jequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoor ik liever dan StinkPis.
Wat een overrated, pretentieus, neuzelen om het neuzelen, wazig gewauwel is dat zeg.
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ik heb wel fatsoen, alleen ook smaak blijkbaar.
Wel meteen ff gehoest en gerocheld naar de persoon in kwestie?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
De dag nadat de supermarkt-maatregelen er weer af gingen, direct weer een karretje tegen m'n hielen aan.
[ afbeelding ]
That about covers how i felt
Recht in z'n bakkes gespuugdquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel meteen ff gehoest en gerocheld naar de persoon in kwestie?
Of die idioten die hele tijd met hun rug naar het publiek staan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien is Broeder Dieleman meer iets voor je
Iedereen heeft smaak, alleen niet jouw smaak.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ik heb wel fatsoen, alleen ook smaak blijkbaar.
Heiligschennis!quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of die idioten die hele tijd met hun rug naar het publiek staan.
Wat een kutband was dat
Die ken ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien is Broeder Dieleman meer iets voor je
Rolling Stones waren ook snel uitverkocht. En wat een geld joh.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Maar voor ik voor onsamenhangend gewauwel van iemand die teveel drugs heeft gebruikt in zijn leven en nu totaal stoned wat murmelt op vage deuntjes geld over heb is hell echt tot op het absolute minpunt bevroren.
Ja, dat gaat ook nergens over. Maar ik heb ze redelijk recent nog gezien in Belgie, dus ik sla wel ff over. Volgende afscheidstournee misschienquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rolling Stones waren ook snel uitverkocht. En wat een geld joh.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel Geike Arnaert gezien.quote:
In elk geval op 19 mei en als het kan en we willen zou het daarvoor vast ook nog wel een keer kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer zien wij elkaar weer?
Inb4 onverantwoorde moeder judgementsquote:
Haar vader is nuchter, dus...quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inb4 onverantwoorde moeder judgements
Ok, dan lekker aan de zuip jijquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haar vader is nuchter, dus...
Als het maar geen tequila of goldstrike isquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, dan lekker aan de zuip jij
*schuift shots door
Nee, ik doe niet aan dat soort zooi. Zeker goldstrike niet, ben ik 16?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het maar geen tequila of goldstrike is
Dan zou je het tegenwoordig niet eens meer mogen drinkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan dat soort zooi. Zeker goldstrike niet, ben ik 16?
Niet?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan dat soort zooi. Zeker goldstrike niet, ben ik 16?
Normaal zou ik zeggen "that's just sad", maar in het geval van goldstrike ben ik graag de betuttelingquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou je het tegenwoordig niet eens meer mogen drinken.
Nee. Ik ben oud ende afgeleefdquote:
Oudere mannenquote:Op mandonderdag 31 maart 2022 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen "that's just sad", maar in het geval van goldstrike ben ik graag de betutteling
[..]
Nee. Ik ben oud ende afgeleefd
Ik probeer mezelf slechts verkeerd te adverteren, ok?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oudere mannenOud en afgeleefd
Heeft geen zin met die foto in je foboquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf slechts verkeerd te adverteren, ok?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft geen zin met die foto in je fobo
Ok, slapenMet handjes onder de dekens 😏
quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:31 schreef Tegan het volgende:
Ja inderdaad.
Wat heb ik deze maand geleerd:
- Reistijd sucks.
- Barb is hot!
Kusje op je katertjequote:Op vrijdag 1 april 2022 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel een licht katertje hiero. Beetje licht in m'n hoofd en misselijk![]()
Veel thee vandaag
Zuipschuit!quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel een licht katertje hiero. Beetje licht in m'n hoofd en misselijk![]()
Veel thee vandaag
Is dit een 1 aprilgrap?quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:31 schreef Tegan het volgende:
Ja inderdaad.
- Reistijd sucks.
- Barb is hot!
De grap is de foto van een besneeuwde achtertuin die m'n zus me net stuurde.quote:
ik heb nog geen sneeuw gezienquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De grap is de foto van een besneeuwde achtertuin die m'n zus me net stuurde.
Jawel. Sneeuw waar zij woont atmquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog geen sneeuw gezien
En jouw zus waarschijnlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ligt ook sneeuwBest een goede laag ook
ik heb een paar vlokjes zien dwarrelen, maar dat is tot nu toe alles.quote:
Het blijft beter liggen dan gisteren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ligt ook sneeuwBest een goede laag ook
HOEST MET JE KATER?!?!quote:
Oh, prima hoor. Alleen de vermoeidheid is nog over.quote:
die gaat ook nooit meer wegquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, prima hoor. Alleen de vermoeidheid is nog over.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:31 schreef Tegan het volgende:
Ja inderdaad.
- Reistijd sucks.
- Barb is hot!
quote:
Kanniehandeluniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |