SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja. FRIETje Sate sausquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhmnieuwe soorten chips van Lay's en te dure paaseitjes.
o Ja de chipsquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhmnieuwe soorten chips van Lay's en te dure paaseitjes.
Je hebt ook met mayo en daar lees ik gek genoeg positievere dingen over.quote:
Dat lijkt me best vies eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt ook met mayo en daar lees ik gek genoeg positievere dingen over.
Gewoon allebei nemen voor patatje oorlog.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
@LTVDK kunnen we hier een review van krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leek mij ook enorm vies maar inmiddels toch wel beetje nieuwsgierig geworden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vies eigenlijk.
Boeiendquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Chips is wel echt empty calories
Croky saté is gewoon lekker punt uit. Kroepoek saté ook trouwens maar is er niet meer(?).quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
alles wat geen echte sate is moet je niet kopen
Tegen de tijd dat dat hier is, hoef ik het niet meer hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
Echte saté uit Singapore of Maleisië![]()
Invriezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat hier is, hoef ik het niet meer hoor.
*blockt kwiwi*quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh en ik heb een nieuw dieptepunt bereikt.. ik kijk niet meer Keeping up with the Kardashians, maar Khloe & Lamar
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh en ik heb een nieuw dieptepunt bereikt.. ik kijk niet meer Keeping up with the Kardashians, maar Khloe & Lamar
Keeping up with the kwiwi’squote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe dit in het geheim in bed als hij nog in de woonkamer isquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen. Gergi wil je nog wel aankijken?
O ja dat keek ik vroeger ook. Er gebeurde geen flikker en toch was het verslavendquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste dinnetje keek altijd urenlang As The World Turns in bed, lag ik daar een beetje met een slappe naast te liggen.
Dat ken ik alleen van vroeger als ik ziek was.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste dinnetje keek altijd urenlang As The World Turns in bed, lag ik daar een beetje met een slappe naast te liggen.
Nee kan nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:LTVDK kunnen we hier een review van krijgen?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Blijkbaar alsnog spannender dan naast US liggenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat keek ik vroeger ook. Er gebeurde geen flikker en toch was het verslavend
Ik denk dat ik uren en urenlang onbewust meegekeken heb en het enige wat ik me kan heugen is die kerel met die kaak alsof hij op een stoeprand geketst was.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat keek ik vroeger ook. Er gebeurde geen flikker en toch was het verslavend
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar alsnog spannender dan naast US liggen
Beetje als in American History X?quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uren en urenlang onbewust meegekeken heb en het enige wat ik me kan heugen is die kerel met die kaak alsof hij op een stoeprand geketst was.
Damienquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spoiler alert; Ze blijven niet bij elkaar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Nou dat had ik niet zien aankomenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spoiler alert; Ze blijven niet bij elkaar.
Heb je ook aandelen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
De accountmanager met C-vaccin in zijn portefeuille van Biontech had een prima jaartje.![]()
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
Inmiddels wel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste jaar ging dat aandeel niet zo bijzonder goed anders.
Je hebt gelijk trouwens.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste jaar ging dat aandeel niet zo bijzonder goed anders.
Us kletst ook maar wat. De koers staat er helemaal niet zo goed voor. Alleen de fundamentals zijn beter geworden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik aandeelkoersen dan niet.
Covid is alleen maar even op een laag pitje gezetquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Us kletst ook maar wat. De koers staat er helemaal niet zo goed voor. Alleen de fundamentals zijn beter geworden.
Vraag is of ze dat vast kunnen houden zonder covid.
Ik begrijp dat soort nieuwsberichten dan ook niet. Voor Biontech een heel goed jaar; aandeelhouders niet bijzonder. Laatste tijd zie ik meer van dat soort artikelen voorbij komen van "journalisten" die eigenlijk gewoon een persbericht kopiëren.quote:
Ben ik ook bang voor. Maar goed hoeveel mensen gaan een vijfde booster halen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Covid is alleen maar even op een laag pitje gezet
Zat dombo's die dat zouden doen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar goed hoeveel mensen gaan een vijfde booster halen?
en hoelang blijven regeringen blind geld er tegenaan gooien.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar goed hoeveel mensen gaan een vijfde booster halen?
Oh dat blijven ze doen tot het systeem implodeertquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en hoelang blijven regeringen blind geld er tegenaan gooien.
Ik dacht dat Hugo de woningmarkt nu aan ging pakken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat blijven ze doen tot het systeem implodeert
Hek om Europa heen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben wel nog genoeg te doen om de hele wereld te redden, maar dat kan niet tegen de prijzen die ze hier in de EU gevraagd hebben.
Nodigt hij een miljoen Oekraïners uit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hugo de woningmarkt nu aan ging pakken.
Zo blind zijn ze niet hoor, ze weten dondersgoed wat ze doen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben wel nog genoeg te doen om de hele wereld te redden, maar dat kan niet tegen de prijzen die ze hier in de EU gevraagd hebben.
Man van de slechte timing.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nodigt hij een miljoen Oekraïners uit.
Je kunt de regering niet tegelijkertijd van verregaande domheid betichten en extreme slinksheid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo blind zijn ze niet hoor, ze weten dondersgoed wat ze doen.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hugo de woningmarkt nu aan ging pakken.
Net puntpaprika's aan z'n potenquote:
Ideologisch blind.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo blind zijn ze niet hoor, ze weten dondersgoed wat ze doen.
Nu weet ik niet of het over je vriendin of een daadwerkelijke hond gaatquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die lag al om 19:00 in het mandje, schiet nog niet hard op.
Goed uitzieken is belangrijkquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die lag al om 19:00 in het mandje, schiet nog niet hard op.
Oh, ik vind ze ook eerder slinks, dom zijn de mensen die alles wat ze zeggen voor zoete koek slikkenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt de regering niet tegelijkertijd van verregaande domheid betichten en extreme slinksheid.
Hond die komt morgen weerquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of het over je vriendin of een daadwerkelijke hond gaat
Daar is ze denk ik niet zo goed in. Die staat straks te springen om weer aan het werk te gaan.quote:
Ben net thuisquote:Op donderdag 31 maart 2022 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal al door de sneeuw naar huis moeten gaan?
Ben je nu een ijsbal?quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben net thuis![]()
Helemaal droog dus had met mijn eigen scooter kunnen gaan![]()
Die is nog aan het langlaufen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal al door de sneeuw naar huis moeten gaan?
Minder fappen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:27 schreef mschol het volgende:
geen idee wat ik vandaag verkeerd getild heb maar last van linker handpalm bij maken van vuist
Ben je aan het opwarmen op het dekentje nu?quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt mee :p. Al is het wel frips buiten
Nee lig onder mijn deken in mijn bedquote:Op donderdag 31 maart 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je aan het opwarmen op het dekentje nu?
Is die ook elektrisch?quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee lig onder mijn deken in mijn bed
quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:32 schreef bitterbal het volgende:
Had net op werk een broodje gerookte zalm gemaakt. Omnomnom die was lekker
Een trui op je dekbed voor de warmte?quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p. Heb er ook nog mijn smurftrui op liggen :p
quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja van die dikke stukken zalen omnomnom
Ah, ook al zo'n topnachtquote:
Niet kunnen ademen helpt niet echt.quote:
Heb je al een duikfles geprobeerd?quote:Op donderdag 31 maart 2022 02:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet kunnen ademen helpt niet echt.
Heb ik niet echt in de buurt. Een hamer wel, maar dat helpt het rare gevoel in mijn hoofd niet echt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al een duikfles geprobeerd?
Misschien als je met die hamer heel hard op je kleine teen slaat voel je je hoofd niet zoquote:Op donderdag 31 maart 2022 02:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik niet echt in de buurt. Een hamer wel, maar dat helpt het rare gevoel in mijn hoofd niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee ik wil gewoon slapen en niet nu wakker zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je erover praten lieverd?
Oh dan moet je gewoon een oxa nemen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 02:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon slapen en niet nu wakker zijn
In bed gaan liggen en zo'n 4x diep door neus in en uitademen, helpt vaak welquote:Op donderdag 31 maart 2022 02:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon slapen en niet nu wakker zijn
4x is wel heel specifiekquote:Op donderdag 31 maart 2022 02:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In bed gaan liggen en zo'n 4x diep door neus in en uitademen, helpt vaak wel![]()
Dat eerste lig ik al. Dat tweede zal ik eens proberen. Hoewel ik eerst eens een rennie ga opzoekenquote:Op donderdag 31 maart 2022 02:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In bed gaan liggen en zo'n 4x diep door neus in en uitademen, helpt vaak wel![]()
Weet ook niet waarom, heb het ook niet verzonnen ofzoquote:
Dat zeg je nu wel....quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet ook niet waarom, heb het ook niet verzonnen ofzo![]()
Hmmm. Is gewoon schaapjes tellen ouderwets en uit de mode?quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet ook niet waarom, heb het ook niet verzonnen ofzo![]()
Heb je dat serieus ooit echt gedaan dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm. Is gewoon schaapjes tellen ouderwets en uit de mode?
Nee, ik heb occlumentie geleerd en druk alle gedachten uit mijn hoofd tot het donker is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je dat serieus ooit echt gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik heb occlumentie geleerd en druk alle gedachten uit mijn hoofd tot het donker is.Ik heb echt nooit een slaappil genomen, ben er niet op tegen ofzo, maar nooit de behoefte gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Ik slik ze al twee jaar ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een slaappil genomen, ben er niet op tegen ofzo, maar nooit de behoefte gehad
Elke avond?quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik slik ze al twee jaar ofzo.
Werken niet echt hè.quote:Op donderdag 31 maart 2022 03:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik slik ze al twee jaar ofzo.
Always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 31 maart 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje vroeg voor een goede ochtend
Moest het ook nog in het Spaans?quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:54 schreef Karzai het volgende:
wat een drama die spaanse gezondheidsverklaring, je moest drie keer hetzelfde invullen
maar het is gelukt!
Hola non corona overo heroooo. Arriba arribaquote:
Que si, que no, que vamos a la playaquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hola non corona overo heroooo. Arriba arriba
Hoelaat gaat je vlucht?quote:
Heb je daar nog heel de dagquote:
Als je de avond van te voren wel op tijd naar bed gaat wel. Als je de nacht doortrekt dan heb je er nog niet zo heel veel aan.quote:
10 uur naar bed, 5 uur taxi naar de luchthavenquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je de avond van te voren wel op tijd naar bed gaat wel. Als je de nacht doortrekt dan heb je er nog niet zo heel veel aan.
wat was jouw voorspelling?quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn voorspelling komt niet uit.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn voorspelling komt niet uit.
voorlopig geef ik je gelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat de natte sneeuw de grond niet eens zou raken.
Hier blijft het redelijk liggen. Dikke vlokken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlopig geef ik je gelijk.
Maar ik heb ook nog niks wits gezien
ik wil ookquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier blijft het redelijk liggen. Dikke vlokken.
bij jou wel, hier is het helderquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme het sneeuwt nu al
Wist u dat Fles dit echt niet tof vindt?
Is vooral kalenderautisme.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:24 schreef Karzai het volgende:
We zijn toch niet allemaal zuid-europese weekdieren geworden die bij het minste geringste om hun moeder roepen van dat weekje zon?
volgens mij zijn de meeste dat wel hier hoorquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:24 schreef Karzai het volgende:
We zijn toch niet allemaal zuid-europese weekdieren geworden die bij het minste geringste om hun moeder roepen van dat weekje zon?
Maart roert zijn staart.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
Natte regen op 31 maart, wat een land, wat een land [ afbeelding ]
In mij leggen alle vogels een ei.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maart roert zijn staart.
Aprilletje zoet, geeft nog weleens een witte hoed.
Natte sneequote:Op donderdag 31 maart 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
Natte regen op 31 maart, wat een land, wat een land [ afbeelding ]
ewquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mij leggen alle vogels een ei.
Intern weer?quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben weer benaderd voor een andere functie, eigenlijk wil ik niet weg, maar ik vind wel dat er wat meer salaris bij kan.
Nee, extern nu twee keer binnen deze maand.quote:
Laat staan die typoquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mij leggen alle vogels een ei.
De hoeveelheid zelfbeheersing bij jou is bewonderingswaardigquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zak pindarotsjes ligt nog steeds onaangeroerd op tafel.
Fijne reis alvast, leuk vooruitzichtquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:17 schreef Karzai het volgende:
ontbeten, tas is al gepakt. neem alleen handbagage mee
hoe laat vlieg jequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:17 schreef Karzai het volgende:
Ik verdien een lintje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
De hoeveelheid zelfbeheersing bij jou is bewonderingswaardig
wat ga je eten vanavond?quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhh, vlees uit de vriezer halen
Varkenshaas, spruitjes en uienringenquote:
pizza ga ik halen. ga morgen pas op vakantiequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkenshaas, spruitjes en uienringen
En jij weet het waarschijnlijk nog niet, maar dat gaat vast goedkomen.
Oh lol, dacht vandaag al.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
pizza ga ik halen. ga morgen pas op vakantie
Eerder een koninklijke onderscheidingquote:
Leuk karzai.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:17 schreef Karzai het volgende:
Oh ja, net ook maar even gedaan. Denk daar meestal te laat aan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhh, vlees uit de vriezer halen
Ja, dan zit ik in de auto en denk ik: verdoriequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja, net ook maar even gedaan. Denk daar meestal te laat aan.
pindarotsjes?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
JONGENS!!! en MEISJES!!!!!
Het is alweer 10:00 uur!
Jullie weten wat dat betekent.....
Chocoladequote:
past ook wel bij je stemquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had interviewer van beroep moeten blijven, godallemachtig wat kan ik dat goed
wat ben je allemaal te weten gekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had interviewer van beroep moeten blijven, godallemachtig wat kan ik dat goed
Wie heeft Marilyn Monroe vermoord? Wat is er met Maddie McCann gebeurd? Wie heeft JFK vermoord? Wat is er nou echt gebeurd met Kris en Lisanne?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ben je allemaal te weten gekomen?
Toch nog carriereswitch dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook geen zin meerquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Oke wil niet zeuren (haha grapje) maar ik heb geen zin meer
Maar het is bijna weekendquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Oke wil niet zeuren (haha grapje) maar ik heb geen zin meer
ALLES! Nee, maar vooral het voeren van een gezellig gesprekje terwijl je toch iemand ontleedt. Da’s best een kunstquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ben je allemaal te weten gekomen?
Kom samen zielig doen, of zin maken maar daar heb ik ook geen zin inquote:
Jeej voor jou!quote:
quote:De Academy noemt Smiths acties "een schokkende en traumatiserende gebeurtenis, zowel voor de aanwezigen in de zaal als de tv-kijkers".
Ik heb vooral geen zin meer omdat ik al 3 nachten super kut heb geslapenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom samen zielig doen, of zin maken maar daar heb ik ook geen zin in
[..]
Jeej voor jou!
Welke delen heb je te pakken gekregen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ALLES! Nee, maar vooral het voeren van een gezellig gesprekje terwijl je toch iemand ontleedt. Da’s best een kunst
van wie niet?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als blanke vrouw mag ik er geen mening over hebben.
Jij moet werken zaterdag en/of zondag?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom samen zielig doen, of zin maken maar daar heb ik ook geen zin in
[..]
Jeej voor jou!
Omdat mensen niet kunnen rijden. En zeker als er dan iets gebeurt wat ze niet vaak tegenkomen is het PANIEK PANIEKquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:19 schreef Crack_ het volgende:
In Den Haag was er een hele stoet politie(?) of marechaussee motorrijders en ik kan niet vinden waarvoor. Hoezo weten mensen trouwens niet wat ze dan moeten doen?![]()
Ze stonden zeg maar bij alle zijwegen het verkeer tegen te houden en naar ons te seinen van RIJ DOOOOOOOOOOOOOORRRR!!!!!! want de weg waarop ik reed moest leeg worden gemaakt. Mensen gaan random stilstaan?totale paniek
jij bent dan ook niet blankquote:
Superkutie!quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin meer omdat ik al 3 nachten super kut heb geslapen
Jeetjequote:Op donderdag 31 maart 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
278 euro voor dat siffon ding in den haag
Hoe goed is je Pools?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
ik had ook klusjessnack moeten worden
Yess, even werkweekje van acht dagenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet werken zaterdag en/of zondag?
Ik ga meestal rondje lopen midden in de nacht. Dat wil soms nog wel eens helpen, maar laatste tijd niet echt meer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Superkutie!![]()
Maarja, dat is echt killing. Ik heb niet echt tips voor je, ga zelf ook niet zo lekker.
Gewoon even uit bed gaan ipv stress in bed helpt hier enigszins
Ik zou echt mega gefrustreerd worden als politiepersoonquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat mensen niet kunnen rijden. En zeker als er dan iets gebeurt wat ze niet vaak tegenkomen is het PANIEK PANIEK
7 dagen in een week, 8 dagen werkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess, even werkweekje van acht dagenklinkt heftiger dan het is
Terechtquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou echt mega gefrustreerd worden als politiepersoonALLEMAAL EEN BOETE
Dat doe ik nu dus ook inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga meestal rondje lopen midden in de nacht. Dat wil soms nog wel eens helpen, maar laatste tijd niet echt meer.
vanavond al. dus ik hoop dat de trein terug nog rijdt anders moet ik @Crack_ (of vrienden in Den Haag) lief aankijken of ik daar mag crashenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ging het nou vannacht weer/meer sneeuwen?
zijn arabische tijdenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
7 dagen in een week, 8 dagen werken
[ afbeelding ]
hier niet, doeiquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond al. dus ik hoop dat de trein terug nog rijdt anders moet ik @:crack_ (of vrienden in Den Haag) lief aankijken of ik daar mag crashen
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn huis is niet opgeruimd sorry xoxoxo
eensquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:27 schreef Crack_ het volgende:
https://112vdg.nl/2022/03(...)van-zelfverdediging/
Wat een kutverhaal
Niet echt duidelijke oorzaak die ik kan aanwijzen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus ook inderdaad.
Ohnoweet je wel ongeveer waar het aan ligt?
Het komt door de klok!quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt duidelijke oorzaak die ik kan aanwijzen.
Hoop dat het snel wat beter wordt, ik zal een kaarsje voor je brandenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt duidelijke oorzaak die ik kan aanwijzen.
Lekker, welke richting op?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit in een rap/hiphop-vibe van 15 jaar geleden
Linkje naar de muziek?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit in een rap/hiphop-vibe van 15 jaar geleden
Zal vast wel goedkomen, maar toch thanks.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop dat het snel wat beter wordt, ik zal een kaarsje voor je branden
Oh hmm, ik ken dit niet. Straks even luisterenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MF Doom - Madvillainy
The Game - The Documentary
Kanye - Late Registration
Common - Be
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal vast wel goedkomen, maar toch thanks.
Jij ook beterschap met slapen!
Allemaal rond 2005 toen ik nog een jonge CE was.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh hmm, ik ken dit niet. Straks even luisteren
[..]Thanku
Dat zijn de minst lekkere.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:59 schreef dud0r het volgende:
Paaseitjes omnomnom.
Het zijn wel gewoon simpele puur en witte eitjes
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal rond 2005 toen ik nog een jonge CE was.
nou ja zeg. wat is dit voor chococrimantiequote:
15 jaar jonger dan nuquote:
Geef pure maar aan mij dan. En als ik er écht geen zin meer in heb dan hak ik pure chocola meestal in stukjes voor in mn yoghurtquote:
Oehquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Zin in wafels met citroen en witte chocola.
De witte zijn wel lekkerder dan de pure jaquote:
Geefquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Zin in wafels met citroen en witte chocola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |