SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja. FRIETje Sate sausquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhmnieuwe soorten chips van Lay's en te dure paaseitjes.
o Ja de chipsquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhmnieuwe soorten chips van Lay's en te dure paaseitjes.
Je hebt ook met mayo en daar lees ik gek genoeg positievere dingen over.quote:
Dat lijkt me best vies eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt ook met mayo en daar lees ik gek genoeg positievere dingen over.
Gewoon allebei nemen voor patatje oorlog.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
@LTVDK kunnen we hier een review van krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leek mij ook enorm vies maar inmiddels toch wel beetje nieuwsgierig geworden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vies eigenlijk.
Boeiendquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Chips is wel echt empty calories
Croky saté is gewoon lekker punt uit. Kroepoek saté ook trouwens maar is er niet meer(?).quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
alles wat geen echte sate is moet je niet kopen
Tegen de tijd dat dat hier is, hoef ik het niet meer hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
Echte saté uit Singapore of Maleisië![]()
Invriezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat hier is, hoef ik het niet meer hoor.
*blockt kwiwi*quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh en ik heb een nieuw dieptepunt bereikt.. ik kijk niet meer Keeping up with the Kardashians, maar Khloe & Lamar
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh en ik heb een nieuw dieptepunt bereikt.. ik kijk niet meer Keeping up with the Kardashians, maar Khloe & Lamar
Keeping up with the kwiwi’squote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe dit in het geheim in bed als hij nog in de woonkamer isquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen. Gergi wil je nog wel aankijken?
O ja dat keek ik vroeger ook. Er gebeurde geen flikker en toch was het verslavendquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste dinnetje keek altijd urenlang As The World Turns in bed, lag ik daar een beetje met een slappe naast te liggen.
Dat ken ik alleen van vroeger als ik ziek was.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste dinnetje keek altijd urenlang As The World Turns in bed, lag ik daar een beetje met een slappe naast te liggen.
Nee kan nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:LTVDK kunnen we hier een review van krijgen?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Blijkbaar alsnog spannender dan naast US liggenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat keek ik vroeger ook. Er gebeurde geen flikker en toch was het verslavend
Ik denk dat ik uren en urenlang onbewust meegekeken heb en het enige wat ik me kan heugen is die kerel met die kaak alsof hij op een stoeprand geketst was.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat keek ik vroeger ook. Er gebeurde geen flikker en toch was het verslavend
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar alsnog spannender dan naast US liggen
Beetje als in American History X?quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uren en urenlang onbewust meegekeken heb en het enige wat ik me kan heugen is die kerel met die kaak alsof hij op een stoeprand geketst was.
Damienquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spoiler alert; Ze blijven niet bij elkaar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |