Niet alles, maar wel een groot genoeg gedeeltequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:13 schreef Ama het volgende: [..] Jij hebt het toen denk ik wel meegekregen toch?
Net als Haags z'n zusjequote:
heb altijd zinquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Ama het volgende:
Herkennen jullie dat dat je allemaal soorten snacks hebt in huis maar dat je eigenlijk in net niks zin hebt.
Wat voor ansichten?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
in ander nieuws, vier superzeldzame ansichten gescoord
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow van Schiermonnikoog enzo?Die zijn wel razend zeldzaam uit Brabant idd!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
in ander nieuws, vier superzeldzame ansichten gescoord
Die is gemeen.quote:
als je hier komt om dat te doen ben ik blijquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik heb vanmiddag nieuw beddengoed op bed gelegd
wat die gebruikte ook te pas en te onpas die emoji!quote:
dit doe ik minimaal 2 a 3 keer per weekquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik heb vanmiddag nieuw beddengoed op bed gelegd
Nee, ik denk dat je verkeerde pillen hebt genomen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
Lijkt me wel tof, een ansichtkaart met die bungelende molenaar, de gigantische snoek met z'n baard van mos, het vrouwke met de theedoek over d'r hoofd, het spartelend lijk met de bijl in z'n kop, de stroper die in z'n bootje woont die met een zigeunerin ligt te batsen en in een wc schuilt voor de gendarmerie die z'n endeldarm boven zijn hoofd opent enz enz enz.
Of ben ik de enige die het boek en de film kent?
Ja al die eiwitten over de lakens is niet echt fris om in te slapen idd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doe ik minimaal 2 a 3 keer per week
die verdwijnen niet in de lakensquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja al die eiwitten over de lakens is niet echt fris om in te slapen idd.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je verkeerde pillen hebt genomen.
Hier wel, ben mijn bibliotheek aan het afstoffenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou daar op dit tijdstip nog licht branden, denk je?
Kent ze ook al Bert Haanstra?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking aanrader!1 van de eerste films die ik aan mevrouw ToT liet zien toen ze hier naar Nederland kwam!
Altijd!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou daar op dit tijdstip nog licht branden, denk je?
Ik kom wel eens per week langs om het op je bed te gooien als hint dat jij het bed weer eens nodig moet verschonenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je hier komt om dat te doen ben ik blij
om haar op het bed te gooien?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom wel eens per week langs om het op je bed te gooien als hint dat jij het bed weer eens nodig moet verschonen
Barbaar, gij zult haar die leren kennen ja.quote:
Ik kan nu een garpje maken over dat Brabanders nog niet snappen hoe licht schakelaars werken dus het licht maar permanent aan houdenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan nu een garpje maken over dat Brabanders nog niet snappen hoe licht schakelaars werken dus het licht maar permanent aan houden
dealquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom wel eens per week langs om het op je bed te gooien als hint dat jij het bed weer eens nodig moet verschonen
wij hebben de gloeilamp uitgevonden, schavuitquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan nu een garpje maken over dat Brabanders nog niet snappen hoe licht schakelaars werken dus het licht maar permanent aan houden
Dat zijn die lui uit Friesland.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
het knopje alleen nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij hebben de gloeilamp uitgevonden, schavuit
En dan denk aan brabant want daar brand nog licht.....quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ook maar een flauw garpjequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:
Wait whut, hebben ze daar al elektraquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn die lui uit Friesland.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een dynamo die aangedreven wordt door een paard.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut, hebben ze daar al elektra![]()
In de beginfase van de elektrotechniek moesten elektrische apparaten in- en uitgeschakeld worden door handbediende schakelaars. Door de hoge elektrische spanningen en grote stromen konden enorme vonken ontstaan en bestond de kans dat de persoon die de schakelaar moest omzetten een dodelijke schok kreeg. Voor dit probleem wilde Henry een oplossing vinden; door gebruik te maken van de elektromagneet van William Sturgeon.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel... die komen uit Boekel
Ah, onze Fruitige Friend heeft eindelijk begrepen hoe dat apparaat wat ik hem gegeven heb werktquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een dynamo die aangedreven wordt door een paard.
Echte Brabo, die Sturgeon. Of zoals wij hem noemen, Sturreges.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de beginfase van de elektrotechniek moesten elektrische apparaten in- en uitgeschakeld worden door handbediende schakelaars. Door de hoge elektrische spanningen en grote stromen konden enorme vonken ontstaan en bestond de kans dat de persoon die de schakelaar moest omzetten een dodelijke schok kreeg. Voor dit probleem wilde Henry een oplossing vinden; door gebruik te maken van de elektromagneet van William Sturgeon.
Om kortsluiting tussen de stroomvoerende draden te voorkomen bedekte Henry de koperen draden met een isolerende laag. Zijn eerste isolatiemateriaal waren repen stof van de onderrokken van zijn vrouw. Hierdoor konden de windingen dichter en in meerdere lagen gewikkeld worden, waardoor het magnetisch effect sterk toenam. Op deze wijze bouwde hij in 1831 een elektromagneet die een magnetisch veld levert dat 400 keer sterker was dan dat van Sturgeon en een gewicht kon tillen van 680 kilo.[1]
Met zijn elektromagneet kon hij met een relatief kleine stroom een groot metalen gewicht optillen en het was dit principe dat hij gebruikte om een schakelaar te maken die veilig en betrouwbaar was om een stroomcircuit in en uit te schakelen. In 1835 had hij zijn uitvinding; het relais. Met behulp van een elektromagneet gevoed uit een zwakstroombron, wordt een metalen anker aangetrokken. De beweging van dit anker zorgt er vervolgens voor dat de sterkstroomschakelaar wordt gesloten of geopend.
Met het relais en een stroomdraad stuurde hij simpele aan-uitberichten van zijn werk naar zijn nabijgelegen woning. De uitvinding van het relais was een belangrijke stap voorwaarts voor de elektrische technologie. Vanaf nu kon men zonder gevaar op elektrocutie sterkstroomcircuits schakelen.
Huu peerd, anders gaat alles naar de klote!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een dynamo die aangedreven wordt door een paard.
Boekelquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echte Brabo, die Sturgeon. Of zoals wij hem noemen, Sturreges.
Dreamlandquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Boekel
hoe spreek je dat uit in het Engels?
Bookle, y'allquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Boekel
hoe spreek je dat uit in het Engels?
De eniac was de eerste computer die gebruik maakte van relais. Was bedoeld om de richting van kanonnen te bepalen. 2 nadelen, de eniac had een heel gebouw nodig en er moest brandweer tot beschikking zijn. Het andere nadeel is dat hij pas in 1947 operationeel werd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de beginfase van de elektrotechniek moesten elektrische apparaten in- en uitgeschakeld worden door handbediende schakelaars. Door de hoge elektrische spanningen en grote stromen konden enorme vonken ontstaan en bestond de kans dat de persoon die de schakelaar moest omzetten een dodelijke schok kreeg. Voor dit probleem wilde Henry een oplossing vinden; door gebruik te maken van de elektromagneet van William Sturgeon.
Om kortsluiting tussen de stroomvoerende draden te voorkomen bedekte Henry de koperen draden met een isolerende laag. Zijn eerste isolatiemateriaal waren repen stof van de onderrokken van zijn vrouw. Hierdoor konden de windingen dichter en in meerdere lagen gewikkeld worden, waardoor het magnetisch effect sterk toenam. Op deze wijze bouwde hij in 1831 een elektromagneet die een magnetisch veld levert dat 400 keer sterker was dan dat van Sturgeon en een gewicht kon tillen van 680 kilo.[1]
Met zijn elektromagneet kon hij met een relatief kleine stroom een groot metalen gewicht optillen en het was dit principe dat hij gebruikte om een schakelaar te maken die veilig en betrouwbaar was om een stroomcircuit in en uit te schakelen. In 1835 had hij zijn uitvinding; het relais. Met behulp van een elektromagneet gevoed uit een zwakstroombron, wordt een metalen anker aangetrokken. De beweging van dit anker zorgt er vervolgens voor dat de sterkstroomschakelaar wordt gesloten of geopend.
Met het relais en een stroomdraad stuurde hij simpele aan-uitberichten van zijn werk naar zijn nabijgelegen woning. De uitvinding van het relais was een belangrijke stap voorwaarts voor de elektrische technologie. Vanaf nu kon men zonder gevaar op elektrocutie sterkstroomcircuits schakelen.
Herman Brood speelde daar zeker niet in mee?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Conny had een film.. iets over mensen die niet kunnen springen
witte boterham spel is iets andersquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Herman Brood speelde daar zeker niet in mee?
Ik ben niet zo woke; Brood was blank, niet wit!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
witte boterham spel is iets anders
Wacht maar tot je het ooit eens gespeeld hebt, dan kwaak je wel andersquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben niet zo woke; Brood was blank, niet wit!
Kwaken? Oh dat witte brood spel is voor @Superbadeendje ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het ooit eens gespeeld hebt, dan kwaak je wel anders
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het ooit eens gespeeld hebt, dan kwak je wel anders
welke staat je het meest aanquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:55 schreef ToT het volgende:
Met Google lees ik 2 totaal verschillende variaties op het spel!
Een man die mijn geniale humor begrijptquote:
ik weet zo'n beetje elke zin wel dubbelzinnig te maken/op te vattenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man die mijn geniale humor begrijpt
Van het weekend deed je anders maar al te fanatiek meequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van het weekend deed je anders maar al te fanatiek mee
De darkroom was de week daarvoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]Sssst.....what happens in the darkroom......
Het licht brandde gewoon in de kelder van @Haagsquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:03 schreef ToT het volgende:
Zat je bij @Haags in de kelder?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:03 schreef ToT het volgende:
Is No mystery for me😅quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:03 schreef ToT het volgende:
heb je ToT zijn bril weer afgepakt?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het licht brandde gewoon in de kelder van @:haags
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je ToT zijn bril weer afgepakt?
ik zie Tot nu verwilderd door huis heen lopenquote:
Ik zou hier maar stoppen met je dingen inbeelden, je wil niet het werkelijke beeld in je hoofd hebben zitten. Ik denk dat je dan een week niet meer slaaptquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Tot nu verwilderd door huis heen lopen![]()
![]()
beelddenkerquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou hier maar stoppen met je dingen inbeelden, je wil niet het werkelijke beeld in je hoofd hebben zitten. Ik denk dat je dan een week niet meer slaapt
Voor een realistisch beeld moet je meer aan middeleeuwse marteltechnieken denkenquote:
arme @ToTquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een realistisch beeld moet je meer aan middeleeuwse marteltechnieken denken
Leer jij die kutparkiet van mij eens afwassen.quote:
Die wijst met zijn vleugel naar je vaatwasser...quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leer jij die kutparkiet van mij eens afwassen.
Ik ben de vaatwasser.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die wijst met zijn vleugel naar je vaatwasser...
Haar...quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
niet zo gek dat die parkiet dat niet doet
als je hem een kutparkiet noemt
Gewoon geen zaad meer geven tot de afwas gedaan is, dat zal haar leren!quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leer jij die kutparkiet van mij eens afwassen.
vogel blijquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen zaad meer geven tot de afwas gedaan is, dat zal haar leren!
de mijne is de mooiste en liefste en mooiste en beste en geweldigstequote:Op woensdag 30 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook goed
haar
vrouwen zijn gevoelig![]()
Ik ben toch al een slappe zak dus dat kan er ook nog wel bij.quote:
ahhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de mijne is de mooiste en liefste en mooiste en beste en geweldigste
nee johquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben toch al een slappe zak dus dat kan er ook nog wel bij.
ja ga ik zo doen, lekker knuffelen... mooi mens dat het isquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben toch al een slappe zak dus dat kan er ook nog wel bij.
wat liefquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ga ik zo doen, lekker knuffelen... mooi mens dat het is
Jullie hebben net een week een relatie of je bent super ironisch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ga ik zo doen, lekker knuffelen... mooi mens dat het is
al jaren... en nog elke dag verliefd...quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jullie hebben net een week een relatie of je bent super ironisch?
Ahah, dus gewoon ironischquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
al jaren... en nog elke dag verliefd...
Mooie liefde dus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
al jaren... en nog elke dag verliefd...
juist niet... alle cynisme, ironie, viezigheid en rottigheid verdwijnt zodra ze er isquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
juist niet... alle cynisme, ironie, viezigheid en rottigheid verdwijnt zodra ze er is
Wel mooiquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
juist niet... alle cynisme, ironie, viezigheid en rottigheid verdwijnt zodra ze er is
Die invloed heb jij hier ook op mij hoor.quote:
Ik mag jou wel.quote:
aaaaaaaaaahhhhhhhhquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die invloed heb jij hier ook op mij hoor.
Ik ook maar jij bent al voorzien.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar jij bent al voorzien.
Als het maar goed is dat ik je wel tof vind.quote:
ik vind jou ook tofquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar goed is dat ik je wel tof vind.
Moet je weer benadrukken dat jij gelijk hebt?quote:
Duhquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je weer benadrukken dat jij gelijk hebt?
Elkaar tof vinden zonder dat mensen jaloers worden, daar zouden meer mensen aan moeten doenquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind jou ook tof
en dat mag gewoon
zekerquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elkaar tof vinden zonder dat mensen jaloers worden, daar zouden meer mensen aan moeten doen
hmm die kennen Ama en ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elkaar tof vinden zonder dat mensen jaloers worden, daar zouden meer mensen aan moeten doen
Ach wie niet? We hebeen het hier gewoon tof met elkaar.quote:
zo is dat eendjequote:Op woensdag 30 maart 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach wie niet? We hebeen het hier gewoon tof met elkaar.
Vivantastisch tof zelfsquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach wie niet? We hebeen het hier gewoon tof met elkaar.
quote:
Koud inderdaad!quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:09 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het op deze koude ochtend met iedereen?
Hier in het topique, op het nieuws, in de krant, op vieze websites?quote:
Het sneeuwt hier al en het heeft vannacht ook gesneeuwdquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is koud en guur en het gaat sneeuwen...
Ja, dat is inderdaad niet duidelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in het topique, op het nieuws, in de krant, op vieze websites?
Ja, ik lees het ook op de nos site. En morgen bijna heel het land. April doet wat 'ie wil.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier al en het heeft vannacht ook gesneeuwd
Ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik lees het ook op de nos site. En morgen bijna heel het land. April doet wat 'ie wil.
Dan maar met een pannetje en pollepel naar het binnenhof om de hoge heren er iets aan te laten doen!quote:
Hierzo!quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in het topique, op het nieuws, in de krant, op vieze websites?
Wat lees je dan dat je zo schokkeerd?quote:
Gisteravond, net nadat ik weg was gegaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat lees je dan dat je zo schokkeerd?
En van zulke teksten schrik je nu pasquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond, net nadat ik weg was gegaan.
ToT kan wel tegen een stootje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En van zulke teksten schrik je nu pas
quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT kan wel tegen een stootje.
Je weet immers wie het zeggenquote:
Precies, als je zo'n mooie voorzet geeft dan moet het natuurlijk afgemaakt wordenquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha en ik begon zelf over die darkroom he!
zo rol ikquote:
Hey ToT bij jullie ook sneeuw?quote:
O was benieuwd naar mini zijn reactiequote:
Oh die heeft wel vaker sneeuw gezien, maar hij beseft nu veel meer van wat er om hem heen gebeurt, dus misschien zou dit weer een geheel nieuwe ervaring worden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was benieuwd naar mini zijn reactie
Ja, dat is hij denk ik wel vergeten de sneeuw van vorig jaar, maar je weet het nooit natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die heeft wel vaker sneeuw gezien, maar hij beseft nu veel meer van wat er om hem heen gebeurt, dus misschien zou dit weer een geheel nieuwe ervaring worden.
Hij stond net wel voor het raam: "REGEEEEN!!!!!" te roepen!
Ik ben trots op je.quote:
Hey SBE dacht net aan jou. Had een eitje gekookt en die was hard van buiten zacht van binnen.quote:
Hij komt ook uit een ei.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE dacht net aan jou. Had een eitje gekookt en die was hard van buiten zacht van binnen.
Hoe gek is het dan dat ik aan jou denk
Aawh wat een schatjequote:Op donderdag 31 maart 2022 12:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze baby eend is gek op pozza
[ afbeelding ]
Verhip, dat zal het zijnquote:
Heb je de ooievaar in de sneeuw zien zitten?quote:
gelopen, gefietst of uit de kroeg naar huis gekropen?quote:
Heb daar een gifje van gepost vanmorgen in dtsquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de ooievaar in de sneeuw zien zitten?
O ja is ook zoquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb daar een gifje van gepost vanmorgen in dts
ik zal even antwoorden voor @Moonlight gevlogenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
gelopen, gefietst of uit de kroeg naar huis gekropen?
Moet soms ook goed kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zokan niet meer bijhouden nu wie wat waar post. Iedereen zit verdeeld over diverse sc
Ja echt he, zijn er een stuk of 6 of 7 waar in nu in postquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet soms ook goed kijkenOf dat ik wel in het juiste topic post
O maar dat is toch niet zo ver dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal even antwoorden voor @:moonlight gevlogen
Even ver als lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
O maar dat is toch niet zo ver dan?
Krijg je best vermoeide armen van, al dat geflapperquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
O maar dat is toch niet zo ver dan?
meneer fruitquote:
Zo dat zijn er nogal watquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, zijn er een stuk of 6 of 7 waar in nu in post
En als kruipen, maar voor dat is 12 km wel een heel eind!quote:
Ik heb het laatst nog gedaan en valt best meequote:Op donderdag 31 maart 2022 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je best vermoeide armen van, al dat geflapper
Heer dud0r.quote:
Voor een draak is dat anders dan voor een mensquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog gedaan en valt best mee
Volgens mij ben jij erg wakkerquote:
quote:
Het was een simulatie van een soort peking eend zodat het tenminste wat uitdaging was.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor een draak is dat anders dan voor een mens
gelopenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
gelopen, gefietst of uit de kroeg naar huis gekropen?
quote:
Eens. En dan morgen 10cm sneeuwquote:
Ik hoop het dan kan ik s middags normaal naar de sportschoolquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja misschien is t wel snel weer weg
Hier beetje sneeuw wat er viel al weer weg..quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop het dan kan ik s middags normaal naar de sportschool
Het vriest niet de grond is warm is denk zo wegquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja misschien is t wel snel weer weg
Morgen ook warmer dan vandaag en zon..quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vriest niet de grond is warm is denk zo weg
Nou kijk, dan is de sneeuw zo weer wegquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen ook warmer dan vandaag en zon..
1 graad warmer en geen zon te zien in de voorspelling hierquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen ook warmer dan vandaag en zon..
Ja hier ook maar dat was ook geen 10cmquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier beetje sneeuw wat er viel al weer weg..
Die komt er nog aan 10cm of 8cmquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 graad warmer en geen zon te zien in de voorspelling hier
[..]
Ja hier ook maar dat was ook geen 10cm
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:44 schreef Moonlight het volgende:
De tandarts gaat de kaakchirurg bellen![]()
sterktequote:Op donderdag 31 maart 2022 15:44 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:44 schreef Moonlight het volgende:
Jeez.......quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:44 schreef Moonlight het volgende:
Heel je kaak erafquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:44 schreef Moonlight het volgende:
Precies, dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
En dat het maar gauw achter de rug is allemaal ....
Danlje Cdquote:
Nee echt miet!quote:
Sterkte meis,1 voordeel,scheelt wel in je rekeningen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Precies, dat zou fijn zijn.
[..]
Danlje Cd
[..]
Nee echt miet!
Jep, heerlijk weer thuis.quote:
Hopen dat het snel verlichting zal geven!quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:30 schreef Moonlight het volgende:
Kom net weer van de tandarts en moest toch maar even weer langskomen, heb nu andere antibiotica gekregen
Hoop het ook!quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat het snel verlichting zal geven!
hopelijk slaat t allemaal snel aanquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:30 schreef Moonlight het volgende:
Kom net weer van de tandarts en moest toch maar even weer langskomen, heb nu andere antibiotica gekregen
Thanks franticquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hopelijk slaat t allemaal snel aan
Zo voelde het wel, tranen staan nog steeds in mijn ogen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wattenstaafje kwam door je oogbol weer naar buiten?
Ik voel me zwaar bagger momenteel, waarschijnlijk oververmoeid, maar gezien ik zo ergens ga eten is het wel netjes om even te testen.quote:
Of gewoon thuisblijven, zo'n test heeft toch echt geen meerwaarde meer....quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar bagger momenteel, waarschijnlijk oververmoeid, maar gezien ik zo ergens ga eten is het wel netjes om even te testen.
Ik heb de hele dag gewerkt, rustig wat eten gaat echt nog wel lukkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of gewoon thuisblijven, zo'n test heeft toch echt geen meerwaarde meer....
Tis alleen niet spannend meer om corona en/of griep te krijgen, je bent er een weekje ziek van maar meer dan dat wordt het niet....quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Als die zelftest zegt negatief en je test morgen of overmorgen ineens positief tja
Je bent wel een ontzettend homo'tje af en toe hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar bagger momenteel, waarschijnlijk oververmoeid, maar gezien ik zo ergens ga eten is het wel netjes om even te testen.
Nee daarom en sowieso voelt hij zich niet fit dan zou ik lekker thuis blijven en op de bank relaxenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis alleen niet spannend meer om corona en/of griep te krijgen, je bent er een weekje ziek van maar meer dan dat wordt het niet....
Copainquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent wel een ontzettend homo'tje af en toe hoor.
Man man man. Dit moet ons land redden als de Russen binnenvallen.
Ja precies, maar ook niet meer bang zijn dat je iemand besmet want dat gebeurt hoe dan ook toch wel een keerquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee daarom en sowieso voelt hij zich niet fit dan zou ik lekker thuis blijven en op de bank relaxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |