Niet alles, maar wel een groot genoeg gedeeltequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:13 schreef Ama het volgende: [..] Jij hebt het toen denk ik wel meegekregen toch?
Net als Haags z'n zusjequote:
heb altijd zinquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Ama het volgende:
Herkennen jullie dat dat je allemaal soorten snacks hebt in huis maar dat je eigenlijk in net niks zin hebt.
Wat voor ansichten?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
in ander nieuws, vier superzeldzame ansichten gescoord
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow van Schiermonnikoog enzo?Die zijn wel razend zeldzaam uit Brabant idd!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
in ander nieuws, vier superzeldzame ansichten gescoord
Die is gemeen.quote:
als je hier komt om dat te doen ben ik blijquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik heb vanmiddag nieuw beddengoed op bed gelegd
wat die gebruikte ook te pas en te onpas die emoji!quote:
dit doe ik minimaal 2 a 3 keer per weekquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
In ander nieuws, ik heb vanmiddag nieuw beddengoed op bed gelegd
Nee, ik denk dat je verkeerde pillen hebt genomen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
Lijkt me wel tof, een ansichtkaart met die bungelende molenaar, de gigantische snoek met z'n baard van mos, het vrouwke met de theedoek over d'r hoofd, het spartelend lijk met de bijl in z'n kop, de stroper die in z'n bootje woont die met een zigeunerin ligt te batsen en in een wc schuilt voor de gendarmerie die z'n endeldarm boven zijn hoofd opent enz enz enz.
Of ben ik de enige die het boek en de film kent?
Ja al die eiwitten over de lakens is niet echt fris om in te slapen idd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doe ik minimaal 2 a 3 keer per week
die verdwijnen niet in de lakensquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja al die eiwitten over de lakens is niet echt fris om in te slapen idd.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je verkeerde pillen hebt genomen.
Hier wel, ben mijn bibliotheek aan het afstoffenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou daar op dit tijdstip nog licht branden, denk je?
Kent ze ook al Bert Haanstra?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking aanrader!1 van de eerste films die ik aan mevrouw ToT liet zien toen ze hier naar Nederland kwam!
Altijd!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou daar op dit tijdstip nog licht branden, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |