abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204305751
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 06:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zieke mintaanval op KCAL zo te zien, kerel heeft vele malen meer in handen dan de total supply was
Eerst PYR laatst al en nu dit. Beetje jammer.
pi_204306047
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 april 2022 15:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Eerst PYR laatst al en nu dit. Beetje jammer.
Gelukkig is het alleen het BSC contract en niet Phantasma zelf, 100% refund op een nieuw contract lijkt me geen enkel probleem met dit team en het geringe bedrag. Market cap was maar 4 miljoen ofzo.

De koers van SOUL is ook vrijwel onaangetast op kucoin, de hacker had wel een beetje gemint op BSC maar dat was <1% van de total supply
pi_204306105
Metapolis gaat zo online. Benieuwd of er dan nog een pump komt van Zilliqa
pi_204308747
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 01:32 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
1 april?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204309260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 19:52 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
1 april?
Nee is echt.
pi_204310220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Nee is echt.
link?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204317607
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
link?
pi_204318581
Volgende deel van wavesgate is uit

twitter
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204325446
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
Volgende deel van wavesgate is uit

[ twitter ]
https://www.coingecko.com/en/coins/neutrino-usd

USDN ook depegged?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204325453
twitter

DEFI :D
  maandag 4 april 2022 @ 09:11:59 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204325680
Goeie soap wel _O_

@firefly3 hou je wel een vinger aan de pols? Ik zou niet graag zien dat je farms rekt gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204325730
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 09:11 schreef fathank het volgende:
Goeie soap wel _O_

@:firefly3 hou je wel een vinger aan de pols? Ik zou niet graag zien dat je farms rekt gaan.
Die verkoopt gewoon achteraf net voordat het fout gaat zijn hele stack. Maak je daar geen zorgen over!
pi_204325878
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 09:11 schreef fathank het volgende:
Goeie soap wel _O_

@:firefly3 hou je wel een vinger aan de pols? Ik zou niet graag zien dat je farms rekt gaan.
Ik ben er niet bang voor. Het is bij mij al ingecalculeerd dat 1 of meerdere websites met farms mogen falen om toch nog winst te kunnen behalen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204328535
Iemand hier nog goede lange termijn-coins? Heb recent met wat daytraden wel wat verdiend, maar leken me meer lucky shots dan daadwerkelijk inzicht. :')

Echt alleen bitcoin? Heb ook wat Shiba aangekocht. En Holo.

Ken de verhalen wel "als je er voor de korte termijn inzit dan moet je jezelf echt verdiepen in de coin" maar het gaat bij mij om kleine bedragen en vind het gewoon leuk om af en toe een gokje te wagen. Bitcoin zelf volgt gewoon de Nasdaq dus is prettig als anker maar vind ik verder niet zo interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2022 14:38:52 ]
pi_204328943
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iemand hier nog goede lange termijn-coins? Heb recent met wat daytraden wel wat verdiend, maar leken me meer lucky shots dan daadwerkelijk inzicht. :')

Echt alleen bitcoin? Heb ook wat Shiba aangekocht. En Holo.

Ken de verhalen wel "als je er voor de korte termijn inzit dan moet je jezelf echt verdiepen in de coin" maar het gaat bij mij om kleine bedragen en vind het gewoon leuk om af en toe een gokje te wagen. Bitcoin zelf volgt gewoon de Nasdaq dus is prettig als anker maar vind ik verder niet zo interessant.

Als bitcoiner heb ik misschien een oranje bril op. Maar het bovenstaande plaatje zegt wel genoeg over alts over lange termijn.
pi_204328966
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef dimmak het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als bitcoiner heb ik misschien een oranje bril op. [ afbeelding ] Maar het bovenstaande plaatje zegt wel genoeg over alts over lange termijn.
Mijn strategie is nu elke keer om even mee te liften met een tijdelijke hype en dan altijd weer terug in bitcoin te stappen als anker. Dat werkt verrassend goed.
pi_204329168
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef dimmak het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als bitcoiner heb ik misschien een oranje bril op. [ afbeelding ] Maar het bovenstaande plaatje zegt wel genoeg over alts over lange termijn.
Dit kan veranderen (of niet). Je hebt gelijk dat er een groot risico bestaat voor een mega alt-coin crash na deze bullmarket. Daarom bouw ik alts af tijdens de komende grote stijgingen, zodat het niet uitmaakt wat mijn alts doen (ik moet geheel "onafhankelijk" worden van de markt).

Hoe eponentiler de markt straks omhoog gaat, hoe meer ik kan afbouwen hoe meer ik onafhankelijk wordt en meer voor de lol wat altcoins laat liggen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204329197
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mijn strategie is nu elke keer om even mee te liften met een tijdelijke hype en dan altijd weer terug in bitcoin te stappen als anker. Dat werkt verrassend goed.
Dat doe ik ook, maar dan met Ethereum als anker :)

Leuk gecasht met Zil, hoop weer in te stappen als hij nog verder daalt.

Zit nu in LRC, Algo en Mana. En Cardano, want sta daarmee op verlies :')

Verder kijk ik met een schuin oog naar Enjin. Twijfel nog of ik daar iets mee doe.
pi_204329217
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat werkt inderdaad goed in een bullmarket. Je moet alleen zorgen dat je op tijd uit stapt voor een bearmarket, want 99% verlies op een altcoin is geen zeldzame vertoning.
pi_204329229
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:49 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat werkt inderdaad goed in een bullmarket. Je moet alleen zorgen dat je op tijd uit stapt voor een bearmarket, want 99% verlies op een altcoin is geen zeldzame vertoning.
En dan nu even het natte vingerwerk. Hoelang denk jij dat de markt nog bullish blijft? :)
pi_204329245
Farmen is toch ook niet alles, de oogst is helaas mislukt.

https://coinmarketcap.com/currencies/neutrino-usd/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2022 15:51:54 ]
pi_204329281
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Dat doe ik ook, maar dan met Ethereum als anker :)

Leuk gecasht met Zil, hoop weer in te stappen als hij nog verder daalt.

Zit nu in LRC, Algo en Mana. En Cardano, want sta daarmee op verlies :')

Verder kijk ik met een schuin oog naar Enjin. Twijfel nog of ik daar iets mee doe.
Goede tips, dankjewel. :) En stop je dan je volledige inleg erin of laat je altijd een bepaald percentage in Ethereum zitten?
pi_204329308
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Farmen is toch ook niet alles, de oogst is helaas mislukt.

https://coinmarketcap.com/currencies/neutrino-usd/
Heb er geen last van, Vires genereert nog steeds goed door bij mij. Maar als ik geld zou verliezen zou je het vast leuk vinden? Misschien is het een andere mindset, maar ik wil juist dat mensen hier rijk worden, inclusief jij.
pi_204329322
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En dan nu even het natte vingerwerk. Hoelang denk jij dat de markt nog bullish blijft? :)
Ik ben een permabull voor Bitcoin. Voor alts ben ik niet erg hoopvol over lange termijn. Toch sluit ik niet uit dat alts altijd Bitcoin blijven volgen, ik durf er iig geen geld voor langere termijn op te zetten omdat alts puur speculatief zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204329376
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Goede tips, dankjewel. :) En stop je dan je volledige inleg erin of laat je altijd een bepaald percentage in Ethereum zitten?
Op dit moment is Ethereum zo'n 20% van mijn portfolio, omdat ik veel 'uit heb staan'. Uiteindelijk wil ik rond de 50% Ethereum hebben en 50% 'speelgeld'.

Van mijn Ethereum blijf ik sowieso af, stake ik voor 5,2% en wordt af en toe aangevuld als ik ergens wat winst heb gepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')