abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204305751
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 06:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zieke mintaanval op KCAL zo te zien, kerel heeft vele malen meer in handen dan de total supply was
Eerst PYR laatst al en nu dit. Beetje jammer.
pi_204306047
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 april 2022 15:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Eerst PYR laatst al en nu dit. Beetje jammer.
Gelukkig is het alleen het BSC contract en niet Phantasma zelf, 100% refund op een nieuw contract lijkt me geen enkel probleem met dit team en het geringe bedrag. Market cap was maar 4 miljoen ofzo.

De koers van SOUL is ook vrijwel onaangetast op kucoin, de hacker had wel een beetje gemint op BSC maar dat was <1% van de total supply
pi_204306105
Metapolis gaat zo online. Benieuwd of er dan nog een pump komt van Zilliqa
pi_204308747
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 01:32 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
1 april?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204309260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 19:52 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
1 april?
Nee is echt.
pi_204310220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Nee is echt.
link?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204317607
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
link?
pi_204318581
Volgende deel van wavesgate is uit

twitter
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204325446
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
Volgende deel van wavesgate is uit

[ twitter ]
https://www.coingecko.com/en/coins/neutrino-usd

USDN ook depegged?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204325453
twitter

DEFI :D
  maandag 4 april 2022 @ 09:11:59 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204325680
Goeie soap wel _O_

@firefly3 hou je wel een vinger aan de pols? Ik zou niet graag zien dat je farms rekt gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204325730
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 09:11 schreef fathank het volgende:
Goeie soap wel _O_

@:firefly3 hou je wel een vinger aan de pols? Ik zou niet graag zien dat je farms rekt gaan.
Die verkoopt gewoon achteraf net voordat het fout gaat zijn hele stack. Maak je daar geen zorgen over!
pi_204325878
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 09:11 schreef fathank het volgende:
Goeie soap wel _O_

@:firefly3 hou je wel een vinger aan de pols? Ik zou niet graag zien dat je farms rekt gaan.
Ik ben er niet bang voor. Het is bij mij al ingecalculeerd dat 1 of meerdere websites met farms mogen falen om toch nog winst te kunnen behalen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204328535
Iemand hier nog goede lange termijn-coins? Heb recent met wat daytraden wel wat verdiend, maar leken me meer lucky shots dan daadwerkelijk inzicht. :')

Echt alleen bitcoin? Heb ook wat Shiba aangekocht. En Holo.

Ken de verhalen wel "als je er voor de korte termijn inzit dan moet je jezelf echt verdiepen in de coin" maar het gaat bij mij om kleine bedragen en vind het gewoon leuk om af en toe een gokje te wagen. Bitcoin zelf volgt gewoon de Nasdaq dus is prettig als anker maar vind ik verder niet zo interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2022 14:38:52 ]
pi_204328943
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iemand hier nog goede lange termijn-coins? Heb recent met wat daytraden wel wat verdiend, maar leken me meer lucky shots dan daadwerkelijk inzicht. :')

Echt alleen bitcoin? Heb ook wat Shiba aangekocht. En Holo.

Ken de verhalen wel "als je er voor de korte termijn inzit dan moet je jezelf echt verdiepen in de coin" maar het gaat bij mij om kleine bedragen en vind het gewoon leuk om af en toe een gokje te wagen. Bitcoin zelf volgt gewoon de Nasdaq dus is prettig als anker maar vind ik verder niet zo interessant.

Als bitcoiner heb ik misschien een oranje bril op. Maar het bovenstaande plaatje zegt wel genoeg over alts over lange termijn.
pi_204328966
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef dimmak het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als bitcoiner heb ik misschien een oranje bril op. [ afbeelding ] Maar het bovenstaande plaatje zegt wel genoeg over alts over lange termijn.
Mijn strategie is nu elke keer om even mee te liften met een tijdelijke hype en dan altijd weer terug in bitcoin te stappen als anker. Dat werkt verrassend goed.
pi_204329168
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef dimmak het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als bitcoiner heb ik misschien een oranje bril op. [ afbeelding ] Maar het bovenstaande plaatje zegt wel genoeg over alts over lange termijn.
Dit kan veranderen (of niet). Je hebt gelijk dat er een groot risico bestaat voor een mega alt-coin crash na deze bullmarket. Daarom bouw ik alts af tijdens de komende grote stijgingen, zodat het niet uitmaakt wat mijn alts doen (ik moet geheel "onafhankelijk" worden van de markt).

Hoe eponentiler de markt straks omhoog gaat, hoe meer ik kan afbouwen hoe meer ik onafhankelijk wordt en meer voor de lol wat altcoins laat liggen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204329197
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mijn strategie is nu elke keer om even mee te liften met een tijdelijke hype en dan altijd weer terug in bitcoin te stappen als anker. Dat werkt verrassend goed.
Dat doe ik ook, maar dan met Ethereum als anker :)

Leuk gecasht met Zil, hoop weer in te stappen als hij nog verder daalt.

Zit nu in LRC, Algo en Mana. En Cardano, want sta daarmee op verlies :')

Verder kijk ik met een schuin oog naar Enjin. Twijfel nog of ik daar iets mee doe.
pi_204329217
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat werkt inderdaad goed in een bullmarket. Je moet alleen zorgen dat je op tijd uit stapt voor een bearmarket, want 99% verlies op een altcoin is geen zeldzame vertoning.
pi_204329229
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:49 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dat werkt inderdaad goed in een bullmarket. Je moet alleen zorgen dat je op tijd uit stapt voor een bearmarket, want 99% verlies op een altcoin is geen zeldzame vertoning.
En dan nu even het natte vingerwerk. Hoelang denk jij dat de markt nog bullish blijft? :)
pi_204329245
Farmen is toch ook niet alles, de oogst is helaas mislukt.

https://coinmarketcap.com/currencies/neutrino-usd/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2022 15:51:54 ]
pi_204329281
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Dat doe ik ook, maar dan met Ethereum als anker :)

Leuk gecasht met Zil, hoop weer in te stappen als hij nog verder daalt.

Zit nu in LRC, Algo en Mana. En Cardano, want sta daarmee op verlies :')

Verder kijk ik met een schuin oog naar Enjin. Twijfel nog of ik daar iets mee doe.
Goede tips, dankjewel. :) En stop je dan je volledige inleg erin of laat je altijd een bepaald percentage in Ethereum zitten?
pi_204329308
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Farmen is toch ook niet alles, de oogst is helaas mislukt.

https://coinmarketcap.com/currencies/neutrino-usd/
Heb er geen last van, Vires genereert nog steeds goed door bij mij. Maar als ik geld zou verliezen zou je het vast leuk vinden? Misschien is het een andere mindset, maar ik wil juist dat mensen hier rijk worden, inclusief jij.
pi_204329322
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En dan nu even het natte vingerwerk. Hoelang denk jij dat de markt nog bullish blijft? :)
Ik ben een permabull voor Bitcoin. Voor alts ben ik niet erg hoopvol over lange termijn. Toch sluit ik niet uit dat alts altijd Bitcoin blijven volgen, ik durf er iig geen geld voor langere termijn op te zetten omdat alts puur speculatief zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204329376
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Goede tips, dankjewel. :) En stop je dan je volledige inleg erin of laat je altijd een bepaald percentage in Ethereum zitten?
Op dit moment is Ethereum zo'n 20% van mijn portfolio, omdat ik veel 'uit heb staan'. Uiteindelijk wil ik rond de 50% Ethereum hebben en 50% 'speelgeld'.

Van mijn Ethereum blijf ik sowieso af, stake ik voor 5,2% en wordt af en toe aangevuld als ik ergens wat winst heb gepakt.
pi_204329407
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:57 schreef dimmak het volgende:
Ik ben een permabull voor Bitcoin. Voor alts ben ik niet erg hoopvol over lange termijn. Toch sluit ik niet uit dat alts altijd Bitcoin blijven volgen, ik durf er iig geen geld voor langere termijn op te zetten omdat alts puur speculatief zijn.

Ja dat snap ik maar zolang de bitcoin bullish is, stijgen altcoins (niet allemaal) vaak harder. Op dit moment lijkt er weer wat vaart omhoog in te zitten, maar tegelijkertijd volgen al die coins ook gewoon de techaandelen.

Ze stijgen alleen harder, daarom vind ik ze interessant.
pi_204329428
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dat snap ik maar zolang de bitcoin bullish is, stijgen altcoins (niet allemaal) vaak harder. Op dit moment lijkt er weer wat vaart omhoog in te zitten, maar tegelijkertijd volgen al die coins ook gewoon de techaandelen.

Goeie mindset. Als je het serieus aanpakt kun je heel de dag op het terras zitten in plaats van een kantoorbaantje
pi_204329446
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn echt genoeg alts die bestaansrecht hebben en houden. De technologie ontwikkelt zich en er zitten echt een paar pareltjes tussen.

Bitcoin is wel de marktleider en velen zullen Bitcoin volgen, maar het is kort door de bocht dat er voor 'altcoins' weinig hoop is op lange termijn.
pi_204329449
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Goeie mindset. Als je het serieus aanpakt kun je heel de dag op het terras zitten in plaats van een kantoorbaantje
Daarvoor stop ik er te weinig in en weet ik er te weinig van.
pi_204329488
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je hebt het geheel zelf in de hand. Hoe graag wil je vrij zijn?
pi_204329558
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Er zijn echt genoeg alts die bestaansrecht hebben en houden. De technologie ontwikkelt zich en er zitten echt een paar pareltjes tussen.

Bitcoin is wel de marktleider en velen zullen Bitcoin volgen, maar het is kort door de bocht dat er voor 'altcoins' weinig hoop is op lange termijn.
Crypto heeft naar mijn mening alleen nut als het volledig decentraal is. De enige decentrale crypto die er nu is, is Bitcoin. Alle andere crypto heeft momenteel alleen speculatieve waarde. Dat kan je te kort door de bocht vinden maar dat is mijn observatie na bijna 10 jaar in deze sferen te verkeren. :) Centrale crypto kunnen of vervangen worden door traditionele databases of gebouwd worden op Bitcoin. Maar voor VC's en andere cashgrabbers zijn altcoins wel een goed verdienmodel.
pi_204329575
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat is 'te weinig'? Je moet altijd ergens beginnen en je bouwt een portfolio op. Ik begon met tientjes en ging op zoek naar tokens waar een goed sociaal netwerk achter zat (Reddit, Twitter), met een niet al te grote marketcap en waar het merendeel van de munten van inloop was.

Verder een beetje mazzel hebben. Ik kocht als grap voor 100 aan Shiba en een paar weken later was dat bijna 800. De helft daarvan genvesteerd in Ethereum en de andere helft in andere altcoins.

Hetzelfde nu met Zilliqa gedaan.
pi_204329624
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Ik snap dat je ze daarom interessant vindt en dat is ook prima. Maar dat is dan puur op speculatieve waarde en niet zonder risico. High risk, high reward.
pi_204329635
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Wat is 'te weinig'? Je moet altijd ergens beginnen en je bouwt een portfolio op. Ik begon met tientjes en ging op zoek naar tokens waar een goed sociaal netwerk achter zat (Reddit, Twitter), met een niet al te grote marketcap en waar het merendeel van de munten van inloop was.

Verder een beetje mazzel hebben. Ik kocht als grap voor 100 aan Shiba en een paar weken later was dat bijna 800. De helft daarvan genvesteerd in Ethereum en de andere helft in andere altcoins.

Hetzelfde nu met Zilliqa gedaan.
Klinkt goed maar ook bij mij moet je denken aan een paar 100 euro. Ik doe eigenlijk maar wat en maak af en toe een paar tientjes winst. Kijk gewoon naar de snelle stijgers, stop daar wat in en dan haal ik het met een paar euro winst er weer uit.
pi_204329748
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Klinkt goed maar ook bij mij moet je denken aan een paar 100 euro. Ik doe eigenlijk maar wat en maak af en toe een paar tientjes winst. Kijk gewoon naar de snelle stijgers, stop daar wat in en dan haal ik het met een paar euro winst er weer uit.
Met wat goede research en wat geluk met de timing kun je met een paar honderd euro echt wel wat leuks doen. Check wat munten in de top 100, verdiep je in de technologie, het volume, het team erachter en profiteer van eventuele hypes.

Of veiligere manier: DCA elke week/maand BTC en ETH en wacht af.
pi_204330773
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:35 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

DEFI :D
Echt heel mooi.

Waves foundation gebruikt USDN als onderpand om UDSC en USDT te lenen hiermee long te gaan op waves

Het hedgefund levert juist USDC/T om waves te lenen en zo te shorten.

Nu heeft Sasha dus dat voorstel gedaan dat iedereen die waves leent direct liquideert dus de hedgies zijn gedwongen hun positie te sluiten. Ook wordt de rente cap verlaagd naar 40% zodat Waves nog maar de helft aan rente over hun longpositie hoeft te betalen.

De markt reageert niet zo vriendelijk op deze manipulatie in ieder geval
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204330805
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik ben er niet bang voor. Het is bij mij al ingecalculeerd dat 1 of meerdere websites met farms mogen falen om toch nog winst te kunnen behalen.
In principe werkt vires prima. De gehele supply is uitgeleend dus de rentes zijn enorm gestegen. Dit trekt nieuw kapitaal aan en/of de borrowers zullen hun lening aflossen.

Enige issue is dat onze Sasha nu de voorwaarden probeert aan te passen.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204331209
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:56 schreef firefly3 het volgende:
Maar als ik geld zou verliezen zou je het vast leuk vinden?
Nee vandaar ook dat ik alleen long term bitcoin investeren via DCA adviseer aan mensen. IPV in allerlij dubieuze tokens te stappen en het te hebben over de bodem kopen en de top verkopen.

Trust No One: The Hunt for the Crypto King (2022) - IMDb
pi_204331655
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 18:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
In principe werkt vires prima. De gehele supply is uitgeleend dus de rentes zijn enorm gestegen. Dit trekt nieuw kapitaal aan en/of de borrowers zullen hun lening aflossen.

Enige issue is dat onze Sasha nu de voorwaarden probeert aan te passen.
Goed om te horen!
pi_204331686
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:50 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Nee vandaar ook dat ik alleen long term bitcoin investeren via DCA adviseer aan mensen. IPV in allerlij dubieuze tokens te stappen en het te hebben over de bodem kopen en de top verkopen.

Trust No One: The Hunt for the Crypto King (2022) - IMDb
Voor jou is alles dubieus behalve bitcoin. Je hebt zeker nooit aandelen gehad in bedrijven, want dat vond je ook dubieus?
pi_204331734
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Voor jou is alles dubieus behalve bitcoin. Je hebt zeker nooit aandelen gehad in bedrijven, want dat vond je ook dubieus?
Ja want beleggen in een bedrijf als Microsoft is echt te vergelijken met farmen op crypto en daar 20%+ mee pakken ja.

Sasha laat weer prima zien hoe zowat elke altcoin niet decentraal is en dubieuze praktijken volgt
pi_204332024
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:24 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ja want beleggen in een bedrijf als Microsoft is echt te vergelijken met farmen op crypto en daar 20%+ mee pakken ja.

Sasha laat weer prima zien hoe zowat elke altcoin niet decentraal is en dubieuze praktijken volgt
Heb je belegd in het centrale bedrijf Microsoft?
pi_204334481
Decentralisatie blijft overrated vind ik. Het is een soort anarchistische gedachte. De massa bekommert niet om decentralisatie . Dat zie je al aan de hoeveelheid facebook gebruikers die weten dat facebook al hun gegevens gebruikt.

pi_204335063
twitter

RomanoGod
pi_204335938
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 22:44 schreef firefly3 het volgende:
Decentralisatie blijft overrated vind ik. Het is een soort anarchistische gedachte. De massa bekommert niet om decentralisatie . Dat zie je al aan de hoeveelheid facebook gebruikers die weten dat facebook al hun gegevens gebruikt.

[ afbeelding ]
Vertel ons dat je er geen kut van snapt zonder ons te vertellen dat je er geen kut van snapt
pi_204335971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:16 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Vertel ons dat je er geen kut van snapt zonder ons te vertellen dat je er geen kut van snapt
Leg aan ons uit waarom iets pers 100% decentraal moet zijn, zijn sommige mensen zo bang dat hun centjes wordt afgepakt?
pi_204335986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Leg aan ons uit waarom iets pers 100% decentraal moet zijn, zijn sommige mensen zo bang dat hun centjes wordt afgepakt?
Dimmak heeft je dat al precies vele keren uitgelegd. Lees de afgelopen topics nog eens rustig door zou ik zeggen.

Als je nog niet snapt waarom decentraliteit zo belangrijk is na onderzoek van honderden coins denk ik niet dat je het berhaupt zal gaan inzien.

Bekijk de docu zou ik zeggen, sommige mensen leren hun lessen namelijk niet door te lezen maar door het mee te maken, de docu geeft dat prima weer.
pi_204336027
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:26 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dimmak heeft je dat al precies vele keren uitgelegd. Lees de afgelopen topics nog eens rustig door zou ik zeggen.

Als je nog niet snapt waarom decentraliteit zo belangrijk is na onderzoek van honderden coins denk ik niet dat je het berhaupt zal gaan inzien.

Bekijk de docu zou ik zeggen, sommige mensen leren hun lessen namelijk niet door te lezen maar door het mee te maken, de docu geeft dat prima weer.
Ik heb 2017 meegemaakt. Blijkbaar heeft de crash van 2017 flinke trauma's teweeggebracht bij sommigen. Maar prijsactie was toch geen argument? Nu zeg je dat je op een voorzichtige manier waardevermeerdering wilt omdat de volatiliteit en crashes in het verleden te extreem waren, daar komt de aap uit de mouw. Dit gaat helemaal niet omdat zij in Nigeria of andere oorlogsland naar Bitcoin kunnen overstappen of om de techniek (wat niet bijzonder is naar mijn mening), dit gaat puur om jezelf goed te voelen bij een veilige investering. Het is niet erg, maar de techniek achter Bitcoin, decentraliteit zelf, is niet iets waar vl mensen behoefte aan hebben. De massa is immers tevreden met FIAT.
pi_204336045
Als er een nieuwe 2017 komt , wow. Ik hoop op een nieuwe 2017.
pi_204336067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb 2017 meegemaakt. Blijkbaar heeft de crash van 2017 flinke trauma's teweeggebracht bij sommigen. Maar prijsactie was toch geen argument? Nu zeg je dat je op een voorzichtige manier waardevermeerdering wilt omdat de volatiliteit en crashes in het verleden te extreem waren, daar komt de aap uit de mouw. Dit gaat helemaal niet omdat zij in Nigeria of andere oorlogsland naar Bitcoin kunnen overstappen of om de techniek (wat niet bijzonder is naar mijn mening), dit gaat puur om jezelf goed te voelen bij een veilige investering. Het is niet erg, maar de techniek achter Bitcoin, decentraliteit zelf, is niet iets waar vl mensen behoefte aan hebben. De massa is immers tevreden met FIAT.
Wauw
pi_204336118
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:36 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Wauw
De meeste mensen denken met hun emoties, en rationaliseren het daarna terug waarm zij iets doen. Decentralisatie is voor de massa geen punt. Kijk maar ns naar de hoeveelheid tiktok, facebook en instagram gebruikers die schijt hebben aan hun privacy of waarbij het woord inflatie niet ns in hun woordenboek voorkomt.

Ik weet zelf ook wel dat het als currency de meest pure vorm is. Maar dat kan de meeste mensen een worst schelen.
pi_204336172
Mensen zijn grotendeels emotionele wezens, geen rationele wezens. Daarom lift ik liever mee met de komende hypes en cash ik liever flink op memecoins dan dat ik rationeel kijk welke munt het meest waardevast is.

Als er weer veel emoties ontstaan, dan zet ik mijn geld weer steeds meer over richting fiat en daarna weer bitcoin, om vervolgens weer naar alts te gaan.
pi_204336379
quote:

[..]
Een wasmachine is een machine voor het reinigen van textiel door middel van het wentelen van wasgoed in sop, als modern alternatief van de handwas. Door het sop en het textiel te bewegen wordt het vuil uit het wasgoed geweekt, en door het wasmiddel in het sop zwevend gehouden. Sop is water waarin zeep of een wasmiddel is opgelost.

Mensen zijn emotionele wezens. Daarom kopen zij liever een wasmachine dan dat ze het zelf doen. Ondanks de prijs.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2022 10:15:56 ]
pi_204336398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:50 schreef firefly3 het volgende:
Mensen zijn grotendeels emotionele wezens, geen rationele wezens. Daarom lift ik liever mee met de komende hypes en cash ik liever flink op memecoins dan dat ik rationeel kijk welke munt het meest waardevast is.
Prima, moet je lekker zelf weten. Maar hou dan je analyses over Bitcoin, technische aspecten van crypto en decentraliteit voor je want daar sla je werkelijk waar steeds de plank mis.
pi_204336419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Een beunhaas platform.

Heeft iemand een goede source over wat Luna wilt gaan doen met hun bitcoin buys?
Check de laatste aflevering van Satoshi Radio voor een simpele uitleg.

En hier de uitgebreide uitleg:
pi_204336459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:18 schreef dimmak het volgende:

[..]
Check de laatste aflevering van Satoshi Radio voor een simpele uitleg.

En hier de uitgebreide uitleg:
Ik heb de unchained geluisterd. Opzich wel interessant, maar vraag me af als er echt een liquide event komt of het niet juist negatief werkt. Stel in maart 2020 bijvoorbeeld, had er een stable coin geweest die ook nog eens gaat verkopen op dat moment, dan wordt het alleen maar erger.

Maar opzich is bitcoin backing wel goed om te proberen. 80 miljard dollar van tether op n of andere vage bank is ook niet echt alles. Ook tether zal er dus goed aan doen als ze een x procent in bitcoin gaan weg zetten ipv het op banken te stallen.
pi_204336462
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Een wasmachine is een machine voor het reinigen van textiel door middel van het wentelen van wasgoed in sop, als modern alternatief van de handwas. Door het sop en het textiel te bewegen wordt het vuil uit het wasgoed geweekt, en door het wasmiddel in het sop zwevend gehouden. Sop is water waarin zeep of een wasmiddel is opgelost.

Mensen zijn emotionele wezens. Daarom kopen zij liever een wasmachine dan dat ze het zelf doen. Ondanks de prijs.
Blijkbaar stijgen altcoins harder tijdens een bull sentiment, dus is die wasmachine in die periode minder in trek ondanks dat die wasmachine misschien "beter is". Een product met beter verkooppraatje verkoopt immers vaak beter. Daarom bestaat er ook zoiets als mode. Als je niet mee gaat met modetrends kun je hopen dat je warme oma trui verkocht gaat worden, maar dat gaat moeizaam gebeuren, ondanks dat die oma trui beter is.
pi_204336475
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:17 schreef dimmak het volgende:

[..]
Prima, moet je lekker zelf weten. Maar hou dan je analyses over Bitcoin, technische aspecten van crypto en decentraliteit voor je want daar sla je werkelijk waar steeds de plank mis.
pi_204336484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Goede reactie weer hoor. :+
pi_204336517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:22 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik heb de unchained geluisterd. Opzich wel interessant, maar vraag me af als er echt een liquide event komt of het niet juist negatief werkt. Stel in maart 2020 bijvoorbeeld, had er een stable coin geweest die ook nog eens gaat verkopen op dat moment, dan wordt het alleen maar erger.

Maar opzich is bitcoin backing wel goed om te proberen. 80 miljard dollar van tether op n of andere vage bank is ook niet echt alles. Ook tether zal er dus goed aan doen als ze een x procent in bitcoin gaan weg zetten ipv het op banken te stallen.
Ik sta er ook niet echt positief in, maar vind het prima dat ze zoveel Bitcoin hebben gekocht om een Bitcoin standaard aan te houden. Moeten ze lekker zelf weten. Maar het is niet zo dat zij BTC dan gaan verkopen om de USD prijs aan te houden toch? Die prijs moet stabiel blijven door arbitrage. De BTC dient alleen als onderpand. Of heb ik het niet goed begrepen?

Maar wat als straks de prijs van LUNA zakt en Do Kwon staat op het punt zijn 20 miljoen dollar weddenschap te verliezen? Hij kan dan makkelijk wat BTC dan verkopen voor LUNA om zijn centjes te redden.
pi_204336527
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:26 schreef dimmak het volgende:

[..]
Goede reactie weer hoor. :+
Ik meen het. Er worden linkjes geplaatst met mega lappen tekst en zelfs discussies binnen die artikelen & meningen. Als dit niet simpel te omschrijven valt, heeft niemand er wat aan en is het eerder ruis in de ether.
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:34:08 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204336546
Check out Neutrino USD https://www.coingecko.com/coins/neutrino

Lol
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204336561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik meen het. Er worden linkjes geplaatst met mega lappen tekst en zelfs discussies binnen die artikelen & meningen. Als dit niet simpel te omschrijven valt, heeft niemand er wat aan en is het eerder ruis in de ether.
Ik heb toch genoeg in simpele taal voor je uitgelegd, maar geen enkele keer heb ik een goed antwoord van je terug gekregen terwijl je die onderwerpen steeds weer aanhaalt.
pi_204336572
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:34 schreef fathank het volgende:

Lol
Met Waves zelf gaat het ook niet zo goed. Toch geen wavesjaar. ;(
pi_204336637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:30 schreef dimmak het volgende:
Maar het is niet zo dat zij BTC dan gaan verkopen om de USD prijs aan te houden toch?
Als ik het goed begreep kan je altijd UST ruilen tegen 0.98 btc usd. Ofwel als zoiets als USDN gebeurd wordt die hele bitcoin stack direct aangesproken voor arbitrage.

Het is vooral om hun eigen infra meer legetiem te laten lijken.
pi_204336654
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:37 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik heb toch genoeg in simpele taal voor je uitgelegd, maar geen enkele keer heb ik een goed antwoord van je terug gekregen terwijl je die onderwerpen steeds weer aanhaalt.
Ik heb het niet speciek over jou
pi_204336655
quote:

[..]
De echte crash kwam pas in 2018. De altcoinrun van 2017 werd vooral aangejaagd door ICO-fomo (BAT $35 miljoen in een halve minuut en dat soort dingen). Verreweg de meeste van die ICO's zijn overigens compleet mislukt of bleken alleen een middel om de founders rijk te maken. ICO's zijn nauwelijks nog brandstof voor een nieuwe run. Wel hebben we nu DeFi en NFTs meer op de voorgrond (destijds hadden we cryptokitties).

Het is leuk om naar 2017 te kijken maar bedenk wel waar je dan naar kijkt. Het is niet de cryptowereld van vandaag. Een heleboel is veranderd. De aanjagers voor de altcoinmarkt zijn anders en volwassener geworden. Een van de weinige zaken die nog niet veranderd zijn is dat er ondanks verwoede pogingen geen coin is die er is geslaagd om net zo trustless te zijn als Bitcoin. Decentraal boeit me niks, trustless is wel echt een USP.

/edit: als je het zo graag over decentrale zaken wil hebben: laten we de DeFi voortaan DINO noemen: Decentralised In Name Only. Want de meeste DeFi is nauwelijks decentraal.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204336684
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je vroeg om een munt voor de lange termijn. Daar is natuurlijk ontzettend moeilijk iets over te zeggen als het om altcoins gaat. Als je het met zo weinig geld doet en je voor de grote winsten wilt gaan, dan kun je denk ik beter handelen naar de korte termijn (laag inkopen, bij flinke stijging verkopen). Ik durf zelf alleen voor de lange termijn in Bitcoin te zitten. En voor de cht lange termijn staken we stablecoins. De waarde daarvan is niet volatiel en ze leveren vrij constant rendement op, maar op een paar honderd euro stelt dat natuurlijk niet veel voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 05-04-2022 11:01:08 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204336934
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:47 schreef recursief het volgende:

[..]
De echte crash kwam pas in 2018. De altcoinrun van 2017 werd vooral aangejaagd door ICO-fomo (BAT $35 miljoen in een halve minuut en dat soort dingen). Verreweg de meeste van die ICO's zijn overigens compleet mislukt of bleken alleen een middel om de founders rijk te maken. ICO's zijn nauwelijks nog brandstof voor een nieuwe run. Wel hebben we nu DeFi en NFTs meer op de voorgrond (destijds hadden we cryptokitties).

Het is leuk om naar 2017 te kijken maar bedenk wel waar je dan naar kijkt. Het is niet de cryptowereld van vandaag. Een heleboel is veranderd. De aanjagers voor de altcoinmarkt zijn anders en volwassener geworden. Een van de weinige zaken die nog niet veranderd zijn is dat er ondanks verwoede pogingen geen coin is die er is geslaagd om net zo trustless te zijn als Bitcoin. Decentraal boeit me niks, trustless is wel echt een USP.

/edit: als je het zo graag over decentrale zaken wil hebben: laten we de DeFi voortaan DINO noemen: Decentralised In Name Only. Want de meeste DeFi is nauwelijks decentraal.
Cryptokitties was ik alweer vergeten. 2017 was inderdaad anders dan nu, al denk ik wel dat er altijd hype cycles zullen ontstaan.

Trustless is een goeie, maar tegelijkertijd is trustless een doorn in het oog voor vele landen en wetten. Daarom gaat Bitcoin adoptie zo langzaam en groeit Bitcoin minder hard dan altcoins over de korte en middellange termijn. Altcoins zullen altijd meer winst leveren in Bullmarkets.
pi_204337073
Is er inmiddels al iets op de markt om je crypto bij te houden waar de belastingdienst bijv. ook heel gelukkig van zal worden? Ik hou het zelf niet zo goed bij, maar alle trades en DCA aankopen zijn makkelijk te achterhalen. Maar zou ik op dit moment vragen van de belastingdienst krijgen heb ik wel even werk om alles voor de dag te toveren. Pre 2017 is natuurlijk helemaal een drama, maar daar heb ik mij al bij neergelegd en ik denk dat ze daar ook wel begrip voor zouden hebben met alle omgevallen exchanges en het vroege minen van obscure shitcoins.

Ik zat naar Everytrade te kijken, maar die kan al niet omgaan met mijn CSV bestand. ;(
pi_204337204
quote:

Lol
Wavesgoden jahaaaa
pi_204337230
Vires heeft blijkbaar nog grotendeels schijt aan die Waves crash en mijn farms genereren nog goed door met 190% APR.
pi_204337410
twitter
pi_204337503
twitter

Als politici van het rijkste land ter wereld bang beginnen te worden van bitcoin dan weet je dat je goed zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2022 12:08:05 ]
pi_204337683
Bij bitcoin kan je eenvoudig de billionairs kopiren en dan toch kiezen mensen nog voor een shitcoin, apencoin trading strategie hahaha.

twitter

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2022 12:28:31 ]
pi_204338050
quote:

Lol
ATH 2,52 ook
pi_204338052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 12:26 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Bij bitcoin kan je eenvoudig de billionairs kopiren en dan toch kiezen mensen nog voor een shitcoin, apencoin trading strategie hahaha.

[ twitter ]
Ja, je bent vast net zo rijk dat je je mega-vermogen veilig in een coldstorage moet opslaan en dat je geen geld meer nodig hebt om te kunnen leven. Iedere dag terrasje en een grote koopwoning :) Of leef je om Bitcoin te sparen?

[ Bericht 1% gewijzigd door firefly3 op 05-04-2022 13:12:31 ]
pi_204338293
Het is belangrijk om realistisch te blijven. Bitcoin gaat echt niet sneller groeien dan altcoins in een bullmarket zoals deze. In een bearmarket dalen altcoins juist. Wat denken jullie, hoe snel gaat bitcoin omhoog?

Ik gok:
120 eind dit jaar

2023
150K

2024
160K

2025
450K
pi_204338367
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja, je bent vast net zo rijk dat je je mega-vermogen veilig in een coldstorage moet opslaan en dat je geen geld meer nodig hebt om te kunnen leven. Iedere dag terrasje en een grote koopwoning :) Of leef je om Bitcoin te sparen?
De wasdroger is kapot
pi_204338529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:38 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
De wasdroger is kapot
Je mag het op je eigen manier doen. Ik verwacht alleen dat je mega veel winst zal mislopen aankomende zomer. Zodra Elrond, Vires en alles 10x hoger staat en Bitcoin slechts 3x omhoog is gegaan, is het je eigen levensbeslissing geweest.
pi_204338708
Vires en Neutrino USD herstelt zich weer. Wat Waves gekocht, ik verwacht dat deze zich ook hersteld.
pi_204339007
twitter

Ome Saylor blijft ook maar DCA'en.
  dinsdag 5 april 2022 @ 14:45:43 #183
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_204339024
institoetjenel adopteesjen
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_204339210
Vires bijna weer op ATH. Ongelooflijk hoe krachtig _O_
pi_204339552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:43 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
De 0-1 bitcoiner holders stacken ook bijna 100k bitcoin per maand.

Wie de fuck is nog aan het verkopen? -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2022 15:37:33 ]
pi_204339674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]

Voornamelijk het steeds kleiner wordende groepje retail met verlies.
pi_204339679
twitter

Proof of Stake in real life.
pi_204339870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]

Relaxed, 1 bitcoin = 1 bitcoin toch? :)
pi_204340491
Net was het lachen gieren en brullen over Waves en dan zie je maar dat het Bitchcoin is die instort en farms gewoon hard door blijven generen zoals het al maanden lang doet.

Vier nooit feest als anderen geld verliezen, karma komt altijd terug. Gun iedereen rijkdom.
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 18:22:29 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_204341204
quote:
[ twitter ]
Die pompt zo de prijs wel op. Er is straks geen bitcoin meer te koop.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_204341247
quote:
[ twitter ]
Het is geen DCA want hij doet het niet volgens een vaste tijdsperiode.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:59:21 #192
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_204341504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef firefly3 het volgende:
Net was het lachen gieren en brullen over Waves en dan zie je maar dat het Bitchcoin is die instort en farms gewoon hard door blijven generen zoals het al maanden lang doet.

Vier nooit feest als anderen geld verliezen, karma komt altijd terug. Gun iedereen rijkdom.
Wat ik niet snap aan farmen en staken is dat de rentes zo laag zijn dat een verschil in prijs van een paar procent al een veelvoud is van je dividend. Wat heeft het dan voor zin?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 5 april 2022 @ 19:03:00 #193
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_204341541
Firefly houd je bek es met dat eindeloze lulgedram van je over je farms en maximaliseren. We weten het nu wel.

Eerst altijd dat geblaat in TRU of BNW en nu hier dat autistische gebral.
pi_204341796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:03 schreef Rickocum het volgende:
Firefly houd je bek es met dat eindeloze lulgedram van je over je farms en maximaliseren. We weten het nu wel.

Eerst altijd dat geblaat in TRU of BNW en nu hier dat autistische gebral.
Kunnen we hem niet limiteren tot max 1 post per dag.
pi_204341946
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:30 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Kunnen we hem niet limiteren tot max 1 post per dag.
Misschien kan de FOK DAO erover stemmen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204342201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:59 schreef Quotidien het volgende:

[..]
Wat ik niet snap aan farmen en staken is dat de rentes zo laag zijn dat een verschil in prijs van een paar procent al een veelvoud is van je dividend. Wat heeft het dan voor zin?
https://vires.finance/ geeft nu 75% op je Ethereum. Er zijn nog andere opties die je kunt gebruiken als hedge tegen schommelingen. Je krijgt nu zelfs meer dan 100% op je USDT :) Met Vires zit ik op zo'n 4x sinds eind 2021.

[ Bericht 4% gewijzigd door firefly3 op 05-04-2022 20:18:28 ]
pi_204342583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
https://vires.finance/ geeft nu 75% op je Ethereum. Er zijn nog andere opties die je kunt gebruiken als hedge tegen schommelingen. Je krijgt nu zelfs meer dan 100% op je USDT :) Met Vires zit ik op zo'n 4x sinds eind 2021.
Blijf je wel een beetje bij. Er is nu een daovote gaande die de rentes gaat halveren.

En omdat van een aantal assets de volledige supply is uitgeleend is het niet mogelijk je geld terug te halen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204342606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
https://vires.finance/ geeft nu 75% op je Ethereum.
Staat tegenover een bizarre rente ook een bizar risico, of gelden zulke wetmatigheden niet in cryptoland?
pi_204342609
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Blijf je wel een beetje bij. Er is nu een daovote gaande die de rentes gaat halveren.

En omdat van een aantal assets de volledige supply is uitgeleend is het niet mogelijk je geld terug te halen
Geen probleem, ik heb het geld nu niet nodig. Gewoon lekker laten uitgroeien. Mijn vires tokens zijn ook vastgezet voor een jaar.
pi_204342624
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:22 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Staat tegenover een bizarre rente ook een bizar risico, of gelden zulke wetmatigheden niet in cryptoland?
Je hebt gelijk, er is risico. Bitcoin is veiliger, dat geef ik toe. Daarom stop ik niet alles in 1 farm of 1 crypto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')