Je gaat buiten je boekje door ''onzin'' in de mond te nemen, dus je zet jezelf buitenspel.quote:
Jij bent echt grappig maatquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat buiten je boekje door ''onzin'' in de mond te nemen, dus je zet jezelf buitenspel.
Grappigquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig maat
Bedankt dat je me even met de neus op de feiten drukt
Doe het de rest van de week maar weer rustig aan!quote:
Broodjes shoarma.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Vis met worteltjesquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kalkoenschnitzel, broccoli, rijstquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Smakelijk eten allemaal!
die ga ik ook wel kijken, is ook verder niks qua interessante sport op zondag geloof ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag wordt het echt hels weer, dat kan wel genieten worden.
Tot morgen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pokebowlquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij lijkt me ook te lui om een nieuw topic te openen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Smakelijk eten allemaal!
Al een datum voor je operatie?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:56 schreef tong80 het volgende:
Классный альбом!!!...
вообщем и целом первые два альбома с Павлом Дивановым )))... имеют некий свой шарм
Bloemkool met gehakt.
Valt mee toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag wordt het echt hels weer, dat kan wel genieten worden.
En sneeuw geloof ik.quote:
Kan je even in mijn House of the Dragon topic reageren?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las diverse berichten in het Ronde topic, ben zelf niet zo'n weerman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |