abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2022 @ 16:22:24 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204790113
Ik vind dit ook wel heel veel hoor. Wat gebeurt er als je minder geeft?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_204793114
Die link had ik nog niet gelegd, grote broer dronk juist altijd verschrikkelijk slecht als hij oorontsteking had. En bij eerdere tanden heeft ze dit nooit gedaan. Maar oren na laten kijken is wel een goede!
  woensdag 18 mei 2022 @ 22:53:56 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204794979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 14:09 schreef Gogo83 het volgende:
Wat naar, al die zieke kindjes! Beterschap allemaal! :*

Even een vraag: J heeft wat nieuws en ik ben er niet blij mee. Sinds ongeveer anderhalve week wordt ze weer iedere nacht wakker. Op zich is dat niets geks, ze slaapt sowieso af en aan wel of niet door. Maar ze wil dan echt heel veel drinken en daardoor zijn we er echt wel een uur mee bezig. Bovendien moeten we daardoor ook 's nachts verschonen, want anders lekt ze echt door. Het is niet heel warm op haar kamer en het gaat echt om tussen de 300 en 500 ml die ze drinkt, wat ik veel vind, want ze drinkt overdag ook niet slecht (ongeveer 360 melk en tussen de 250 en 500 ml water). Zijn er meer dreumesen die dit hebben? Kan ik er iets tegen doen? Meer laten drinken overdag is niet echt een optie, er staat al de hele dag een drinkbeker water in de buurt en mevrouw is zo koppig als een ezel, die drinkt echt niet als ik haar die beker geef maar zij geen zin heeft.
Colin drinkt voor het slapen gaan zeker 300ml melk, 's nachts 1 flesje van 150ml.

Wat drinkt J voor het slapen?
Resistance is futile.
  woensdag 18 mei 2022 @ 23:04:51 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204795103
Even spoiler want een wat donker verhaal rondom mijn mentale gezondheid, en ik wil niet mensen onbedoeld triggeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  donderdag 19 mei 2022 @ 03:26:41 #255
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204796272
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 23:04 schreef Seven. het volgende:
Even spoiler want een wat donker verhaal rondom mijn mentale gezondheid, en ik wil niet mensen onbedoeld triggeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik kan je enkel aanraden om eens te gaan praten bij je huisarts of de psych. Ik heb emdr gehad om die hele periode een plek te geven en mijn leven is echt leuker geworden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 19 mei 2022 @ 07:36:29 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204796531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 03:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]
SPOILER
Ik kan je enkel aanraden om eens te gaan praten bij je huisarts of de psych. Ik heb emdr gehad om die hele periode een plek te geven en mijn leven is echt leuker geworden.
[/quote]

:* wat fijn dat emdr jou zo goed geholpen heeft!
Resistance is futile.
pi_204796661
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 23:04 schreef Seven. het volgende:

SPOILER
SPOILER
A. is zo verschrikkelijk aan het hoesten. We hebben al tijm siroop geprobeerd, maar dit zet absoluut geen zoden aan de dijk. Ik ga zo maar spul van VSM halen. Schijnt beter te helpen. Zo sneu, vooral snachts is het echt heel erg.
pi_204799248
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 22:53 schreef Seven. het volgende:

[..]
Colin drinkt voor het slapen gaan zeker 300ml melk, 's nachts 1 flesje van 150ml.

Wat drinkt J voor het slapen?
120 sojamelk en momenteel nog bijna 200 water. Gisteren zat ze in totaal over de 2 liter heen, water en melk.

Bij de huisarts geweest, ze heeft geen oor- of keelontsteking en ook geen diabetes (dan ga je blijkbaar ook veel drinken). Even aankijken, maar hij gaf ook aan dat het vaak wel gedrag is. Dan blijft het alleen gek dat het zo ineens is ontstaan. Nou ja, misschien toch tanden ofzo.

Edit:
SPOILER
  donderdag 19 mei 2022 @ 19:41:11 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204803385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

A. is zo verschrikkelijk aan het hoesten. We hebben al tijm siroop geprobeerd, maar dit zet absoluut geen zoden aan de dijk. Ik ga zo maar spul van VSM halen. Schijnt beter te helpen. Zo sneu, vooral snachts is het echt heel erg.
Thanks! Beterschap voor A :*
Resistance is futile.
  donderdag 19 mei 2022 @ 19:44:19 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204803417
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 13:12 schreef Gogo83 het volgende:

[..]
120 sojamelk en momenteel nog bijna 200 water. Gisteren zat ze in totaal over de 2 liter heen, water en melk.

Bij de huisarts geweest, ze heeft geen oor- of keelontsteking en ook geen diabetes (dan ga je blijkbaar ook veel drinken). Even aankijken, maar hij gaf ook aan dat het vaak wel gedrag is. Dan blijft het alleen gek dat het zo ineens is ontstaan. Nou ja, misschien toch tanden ofzo.

Edit:
SPOILER
Oh, fijn dat het bij jou afnam! Dat geeft wel hoop.

Hopelijk snel weer een normaal patroon dan met de flesjes ;)
Resistance is futile.
pi_204810824
Ik denk dat het redelijk "normaal" is @Seven. En dat je die angst er gewoon laat zijn. Ik heb die gedachten ook weleens, als mijn hoofd verder niets te piekeren kan vinden.

En die gedachten heb ik blijkbaar ook als mijn meisje achterover van een bankje valt op de stenen. Ik dacht echt dat ik krak hoorde. :X

Ze lijkt verder helemaal oké op een bult na.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_204810889
Ik ben wel abnormaal voorzichtig met mijn kind heb ik het idee.

Hij kan al sinds 12 maanden lopen en ik durf hem sindskort buiten pas los te laten. Hij is nu 21 maanden :+

Ik ben elke keer bang dat hij hard valt. En hij is ook gewoon een ongeleid projectiel en holt alle kanten op }:|

[ Bericht 11% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-05-2022 15:21:58 ]
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:08:44 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204814651
Ik ben een beetje opgelucht dat ik toch niet helemaal loco blijk te zijn ;) .

Arme Poffertje trouwens ;( en arme jij PKM, dan schrik je toch het leplazarus!

En Colin kan ook niet loslopen. Hij is sneller dan oma dus die gaat gewoon met een hondenriem aan zijn broek op pad :+ . Zet ze de rem erop zodra hij weer iemand z'n voortuin inwandelt.
Resistance is futile.
pi_204815237
Seven :* Ik merk dat ik wel meer/eerder ongerust ben, maar echte angsten heb ik geloof ik niet zo.

Ik laat Otis ook nog niet los naast mij lopen als we weg gaan. Wel als we in een park of iets anders overzichtelijks zonder kans op aanrijdingen zijn :P Die jongen rent alle kanten op :')

Verder is het zo'n heerlijk ondeugend ventje O+ en hij houdt ontzettend veel van (warm) eten :+

SPOILER
pi_204845321
Poffertje kan steeds beter babbelen. Ze kan nou "hee ka(t).

Of toen kleuter pas dramatisch deed tijdens het avondeten "mama, Bappa hap hap. Volgens mij wou ze dat ik zou zeggen dat haar broertje ging eten (Bappa is hoe zij kleuter noemt).

Gisteren had ze een bekertje op haar hand, zegt ze "kijk jij". O+

Blijft zo mooi die taalontwikkeling. :Y
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_204873540
Leuk al die ontwikkelingen te lezen!
Hier ook allemaal update: groente, brood, meeste fruit is no go. Alles wat ongezond is en broer eet/drinkt is wel leuk. Praten gaat als een speer, weer een taalkundig kind, leuk! :D het woord treinenbaan, onderbroek (en bh :') ) zijn voorbeelden. F. Auto die (f. Wil die auto), zulke zinnetjes. Hij is goed te begrijpen. Vindt de treinenbaan van man het einde en gaat graag achterop fiets of naar speeltuin. Kan nu tijdje lopen, maar rennen nog niet en blijft prima bij me en ik kan hem vrij laten. Klimt bijna nergens op. Kan wel enorm commando's uitdelen: heity (papa) pakken ijs. Eeeh oke haha. Hangt enorm aan mij en zolang ik in beeld ben, wil hij met me spelen/op me hangen, Zwaar vermoeiend. Borst wil hij niet meer. Tijden aangeboden, maar nee. Soms nog ineens en na dagen zit er toch nog wat in ofzo. Dat dat kan. 22 maanden nu bijna. Krijgt nu de laatste vier kiezen , (heeft er al vier, nu de grote) want kwijlen, veel drinken, en bijten op alles wat zacht is.
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 22:43:56 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204885856
Zo ook weer eens een update. We hebben sinds vorige week de sleutel van ons nieuwe huis dus we hebben het nog drukker, maar goede vooruitzichten *O* Gisteren even met Aapie naar het huis geweest en hij vond het geweldig. Hij wilde door het hele huis lopen maar dat was te gevaarlijk, dus toen hij in de tuin mocht en het grote veld erachter ging hij helemaal los O+

Hij zit in zo'n leuke fase. Kopieert alles wat we doen, roept naar iedereen "hajo!" (wat zowel hallo als doei betekent) en zwaait dan, is opeens een ontzettende klimgeit, is nog steeds gek met zijn blokken en auto's en dol op zijn knuffel Mei Li. Hij wil haar nu ook steeds overal mee naartoe nemen en vanochtend betrapte ik hem erop dat hij haar een cracotte gaf in de box O+

Kortom alles gaat goed. En het is ook een ontzettende clown, vindt het heerlijk om gek te doen en grapjes te maken. Ik trof hem laatst zo aan in de box waar hij met zijn oude zonnebril zat te spelen _O-

Qua angsten: ik MOET voordat ik ga slapen checken of hij rustig ligt te slapen. Ik ben als de dood dat hij opeens niet meer leeft. Dus ja, hier ook wel behoorlijke angsten :@ :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 28 mei 2022 @ 00:05:35 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204886211
Wat een scheetjes allemaal O+
Resistance is futile.
pi_204887819
Ik kom mij hier ook melden met mijn 1 jarige jongen! Het wordt met de dag leuker. De ontwikkeling is zo leuk om te volgen, maar ik merk dat het echte opvoeden nu al wel gaat beginnen.
En wat zijn jullie dreumesen al groot!

Wat betreft angsten: ook hier check ik elke avond of mijn kind slaapt, de andere angsten nemen langzaam af.
  maandag 30 mei 2022 @ 11:42:25 #270
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204912884
Even terug gelezen. Lieve dreumesen op de foto’s. O+

Je gevoelens zijn herkenbaar, @Seven. Het slijt met de maanden.

Zielie doet het heel goed, ze gaat als een speer. Zowel qua taal (uit doen, die aan, abi (broer in het Turks) eten) als de rest. Ze praat ook echt aaalles na.
Laatst zat ik stiekem te gluren toen ze met U. aan een grote puzzel zat. U. pakte steeds een puzzelstukje, noemde op wat het was en Zielie herhaalde dat heel enthousiast. M’n hart smolt. O+

“Z.ara, dit is een geit. Zeg maar: geit”. “GAIT!!!”.

Maar ook de motorische ontwikkeling gaat heel goed. Ze loopt ook gewoon buiten naast ons.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 30 mei 2022 @ 11:54:43 #271
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_204913001
Alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb!

Alles gaat hier zijn gangetje! J is zo'n leuk manneke. Kletst de oren van mijn kop en zijn woordenschat wordt per week groter. Hij is sindskort ook begonnen met wat rollenspel! O+ Stopt zijn tandenborstel tegen het gezicht van zijn knuffel aan. Doet nep drinken uit speelgoed thee kopjes enzo! O+ Zo lief!

Wij hebben ineens met een pinda allergie te maken. Hij kreeg al kleine beetjes sinds 8 maanden, nooit een reactie gehad. Maar sinds hij die flinke reactie heeft gehad na spelen met rauw bloem, reageert hij nu ineens ook op pindakaas. Beetje op zijn arm wrijven en binnen 5 minuten rood en allergie bultjes. Maar typische dokters weer. Een verwijzing gehad naar een ziekenhuis in nabijgelegen stad voor allergie testen (in oktober, want lange wachtlijsten), werd die een week later weer gecanceled. En nu een verwijs brief voor een kliniek hier in de stad gekregen. Waarom ze dan niet meteen onze lokale allergie kliniek eerst verwezen?! :X :{w Zucht, haha!
pi_204913669
Nou, als ik dat hier zo lees, loopt A wat betreft praten wat achter. Hij is 21 maanden en hij zegt nog niet zo heel veel. Papa, mama, zus, Elmo (naam van onze kat), auto, toettoet! en dat was het wel. Hij kan wel prima kenbaar maken wat hij wilt: die! ja! nee! :P
Hij heeft ook 2 afgebroken voortandjes en ik ben benieuwd of dat zijn spraak en uitspraak gaat belemmeren. Ik heb over anderhalve week een afspraak voor hem bij de tandarts en dan ga ik het gelijk even vragen. Er is hier in de buurt pas geleden een praktijk speciaal voor kinderen geopend, dus het is fijn dat hij er naartoe kan :)

Verder kan hij zich ontzettend goed vermaken. Hij kan zo een half uur met auto's spelen. Auto's is zijn favoriet O+ Wel heel fijn!

Wat betreft eten doet hij het ook prima. Brood gaat er even niet in, maar dat vervang ik vaak met fruit of een cracker. Groente en aardappelen gaat ook prima, maar het moet wel door elkaar geprakt zijn.

En tot slot gaat het bij kdv ook nu haske goed. Het was even wennen in een nieuwe groep, maar hij heeft zijn draai gevonden.
  maandag 30 mei 2022 @ 14:07:25 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_204914029
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, als ik dat hier zo lees, loopt A wat betreft praten wat achter. Hij is 21 maanden en hij zegt nog niet zo heel veel. Papa, mama, zus, Elmo (naam van onze kat), auto, toettoet! en dat was het wel. Hij kan wel prima kenbaar maken wat hij wilt: die! ja! nee! :P

Welnee. Goud is bijna 20 maanden en komt nog niet verder dan "BABA, KAHK!" (ik ga er gemakshalve van uit dat hij "mama, kijk!" bedoelt :') ) voor de rest is het vooral veel gebrul. En hij wijst en schudt nee. Tot zover de communicatie met onze holbewoner.
Fijn dat ie het zo goed doet! En de andere kindjes ook!

Ja deze fase is leuk, ze imiteren echt alles wat anderen doen he _O-
Mijn schaap zat van de week met een tandenragertje in zijn oog te prikken. Kennelijk vond hij het wel wat weg hebben van mijn mascara |:)
disclaimer
pi_204914124
Hahaha, geweldig, dreumesen die mascara op doen!

Met J. gaat het meestal goed, maar ze heeft zo vreselijk veel last van doorkomende hoektanden! Ik denk dat dat ook de reden was van het vele drinken. Dat doet ze niet meer, maar we hebben twee avonden op rij bij een krijsende J gezeten. Pijnstillers helpen niet voldoende en voordat ik de hele drogist leegkoop: wat is jullie ervaring met middeltjes als dentinox? Ik ben er niet zo van, het was eerder ook nooit nodig, maar ze heeft zoveel last... Hopelijk is dit snel over.
pi_204914159
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:23 schreef Gogo83 het volgende:
Hahaha, geweldig, dreumesen die mascara op doen!

Met J. gaat het meestal goed, maar ze heeft zo vreselijk veel last van doorkomende hoektanden! Ik denk dat dat ook de reden was van het vele drinken. Dat doet ze niet meer, maar we hebben twee avonden op rij bij een krijsende J gezeten. Pijnstillers helpen niet voldoende en voordat ik de hele drogist leegkoop: wat is jullie ervaring met middeltjes als dentinox? Ik ben er niet zo van, het was eerder ook nooit nodig, maar ze heeft zoveel last... Hopelijk is dit snel over.
Hoektanden waren hier ook hel. Save the best for last kreeg hiermee een hele andere dimensie ;(

Wij hebben altijd bij elke doorkomende tand/kies chamodent gebruikt, maar bij de hoektanden hielp dat niet heel erg, zelfs niet icm paracetamol. Ik vrees dat het uitzitten is.
pi_204914176
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoektanden waren hier ook hel. Save the best for last kreeg hiermee een hele andere dimensie ;(

Wij hebben altijd bij elke doorkomende tand/kies chamodent gebruikt, maar bij de hoektanden hielp dat niet heel erg, zelfs niet icm paracetamol. Ik vrees dat het uitzitten is.
Daar was ik al bang voor. :{ Ik hoop vooral dat die echte nare dagen snel over zijn, ze heeft gisteren van 19:00 tot 00:30 meerdere keren echt een half uur liggen krijsen. En normaal wordt ze echt snel rustig in onze armen, maar nu dus totaal niet. Op een gegeven moment was ik zelf over de zeik zo zielig dat ik het vond en dat heb ik echt niet snel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 30-05-2022 14:37:42 ]
pi_204914185
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:30 schreef Gogo83 het volgende:

[..]
Daar was ik al bang voor. :{ Ik hoop vooral dat die echte nare dagen snel over zijn, ze heeft gisteren van 19:00 tot 00:30 meerdere keren echt een half uur liggen krijsen. En normaal wordt ze echt snel rustig in onze armen, maar nu dus totaal niet. Op een gegeven moment was ik zelf over de zeik zo zielig als ik het vond en dat heb ik echt niet snel.
Misschien een koude bijtring? Sneu ;(
  maandag 30 mei 2022 @ 14:35:19 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_204914204
hoektanden zijn echt bitches. Sterkte, gogo! Het is eindig!
disclaimer
pi_204914284
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:07 schreef SQ het volgende:

[..]
Welnee. Goud is bijna 20 maanden en komt nog niet verder dan "BABA, KAHK!" (ik ga er gemakshalve van uit dat hij "mama, kijk!" bedoelt :') ) voor de rest is het vooral veel gebrul. En hij wijst en schudt nee. Tot zover de communicatie met onze holbewoner.
Fijn dat ie het zo goed doet! En de andere kindjes ook!

Ja deze fase is leuk, ze imiteren echt alles wat anderen doen he _O-
Mijn schaap zat van de week met een tandenragertje in zijn oog te prikken. Kennelijk vond hij het wel wat weg hebben van mijn mascara |:)
Hier ook zo eentje hoor. Hij zegt wel mamama en papapa, en verder komt ie een heel eind met wijzen en "TIE!"(die) roepen of "EEEEEEHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!" brullen om te krijgen wat ie wil hebben. En nee schudden, zwaaien en handkusjes zitten ook in t repertoire van deze holbewoner.
pi_204914307
Hier zitten we nog in de naweeën van de BMR vaccinatie denk ik PLUS doorkomende snijtand en kies. Zit de hele dag op randje verhoging/koorts, maar is op zich wel gezellig. Alleen de avonden en nachten zijn gewoon nog net iets meer afschuwelijk dan normaal :')
pi_204914332
Oh en de befaamde iets op de grond gooien move en dan 'Oh oh' roepen, terwijl je super onschuldig kijkt en wacht tot je moeder het opraapt zodat je het riedeltje weer opnieuw kan doen, is ook wel echt een heel leuk spelletje. }:|
  maandag 30 mei 2022 @ 14:55:32 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_204914336
Imiteren:

disclaimer
pi_204914359
Geniaal :D
  maandag 30 mei 2022 @ 15:02:01 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_204914381
hebben die van jullie ook al van die vreselijke driftbuien?
Als Goud zijn zin niet krijgt (en als ik Goud moet geloven krijgt hij nooooooit zijn zin) dan werpt hij zich echt METEEN luid schreeuwend op de grond. Echt 20 keer per dag dit. En dat gaat dan om zaken als: geen vlijmscherpe keukenmessen mogen pakken, niet zelf je nagels mogen knippen met een snoeischaar, niet mogen rennen met een stok in je mond, niet op de poes mogen stampen (poes is inmiddels dood, het stampen zal niet geholpen hebben), niet je gore pastasausmuil aan mama's witte shirt mogen afvegen, niet je zus in d'r gezicht mogen slaan... allemaal verschrikkelijk onrecht wel.
disclaimer
  maandag 30 mei 2022 @ 15:10:31 #285
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204914433
Yup :+
De laatste tijd huilt ze meer wel dan niet. En dan echt zó alsof de wereld vergaat. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_204914483
Hij mag ook niks zeg SQ!

Hier GROOT DRAMA als ik de kamer verlaat zonder hem, als hij niet mag spelen met dat waar zijn broer op dat moment mee speelt, als hij niet op de vensterbank/salontafel/keukentafel/kinderstoel/welkedanookstoel mag staan, als hij mijn tepel niet als speen mag gebruiken en als het eten niet snel genoeg klaar is :+
  maandag 30 mei 2022 @ 15:26:20 #287
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_204914595
Oh ja, J heeft ook al een paar flinke driftbuitjes gehad! :D

- 1 single lego stuk wat hij echt uit elkaar wou hebben, maar dat gaat dus helaas niet, want het was al 1 stuk

-beide armen om mijn been als ik sta te koken, want hij wilt altijd alles zien wat ik doe, standaard elke avond. Al gillend "see, see, seeeeee!" als het hem te lang duurt (als ik het niet doe binnen 10 seconden dus)

-een viltstift had de dop er al af, maar hij was heilig overtuigd van niet. Dikke tranen en zijn hoofd op de grond! :D Hahaha

- Als hij echt geen snack mag omdat we over twintig minuten eten, zakje op de grond gooien en aanstellerig huilend de kamer uit lopen

Je mag niet lachen, maar soms is het echt te grappig om te zien! :D :D
pi_204914708
Hier ook zo'n leuke driftkikker. De wereld vergaat minimaal drie keer per dag en dan is ze de grootste dramaqueen ever. Slaan, huilen, alles. Om vervolgens na een willekeurige trigger (van tevoren weten we nooit welke werkt) zich weer overeind te hijsen en de dag te vervolgen alsof die hele driftbui nooit heeft plaatsgevonden.
pi_204914730
Driftbuien check. Het is vaak een combi van met spullen gooien en op de grond liggen janken :Y)
pi_204919171
Driftbuien, check. Ze ging vanavond compleet over de rooie omdat papa haar naar bed ging brengen. Non-stop brullen om mama.

Tandenpoetsen is drama, avondeten is drama. Fases, fases...

Zo leuk al die dreumes verhalen. O+
Onze dreumes vindt vliegen verschrikkelijk, we hadden er een paar binnen dit weekend. Gillen zodra ze in haar buurt waren of op haar hoofd landden.

Kletsen gaat nog steeds als een trein.
Vrijdag mochten we in de zaal naar de dansles van kleuter kijken. Ze was natuurlijk niet te houden en ik heb me verbaasd over het feit dat ze een groot deel van de les mee deed. :o Ze eiste gewoon haar plek op tussen al die kleuters en probeerde alles na te doen. Heerlijk.
pi_204921251
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:06 schreef Nolita het volgende:
Driftbuien, check. Ze ging vanavond compleet over de rooie omdat papa haar naar bed ging brengen. Non-stop brullen om mama.

Tandenpoetsen is drama, avondeten is drama. Fases, fases...

Zo leuk al die dreumes verhalen. O+
Onze dreumes vindt vliegen verschrikkelijk, we hadden er een paar binnen dit weekend. Gillen zodra ze in haar buurt waren of op haar hoofd landden.

Kletsen gaat nog steeds als een trein.
Vrijdag mochten we in de zaal naar de dansles van kleuter kijken. Ze was natuurlijk niet te houden en ik heb me verbaasd over het feit dat ze een groot deel van de les mee deed. :o Ze eiste gewoon haar plek op tussen al die kleuters en probeerde alles na te doen. Heerlijk.
Een pittig dametje O+ Alleen maar leuk om te zien!

A. begint ook lekker van zich af te bijten. Bij zijn zus, maar ook op de kinderboerderij als andere kinderen het op dezelfde tractor hebben gemunt. Ik ben dan wel benieuwd hoe ze het onderling oplossen, ik grijp dan niet in. Behalve als er geduw, getrek en gejank komt :P Heel anders dan bij mijn oudste. Die liet al het kaas van haar brood eten. Leuk om die verschillen zo te zien.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 12:30:50 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204931836
Aapie kan ook wel pittig zijn maar gelukkig zijn dat maar momentopnames, ik trek dat namelijk erg slecht :@

Woordspelletje: Aapie zegt de hele tijd "bai bai", iemand enig idee wat het betekent? Ik weet het namelijk niet :D Het is niet doei want dat is al "haaaajoooo" inclusief zwaaiend handje O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 1 juni 2022 @ 12:32:27 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_204931846
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:30 schreef MaJo het volgende:
Aapie kan ook wel pittig zijn maar gelukkig zijn dat maar momentopnames, ik trek dat namelijk erg slecht :@

Woordspelletje: Aapie zegt de hele tijd "bai bai", iemand enig idee wat het betekent? Ik weet het namelijk niet :D Het is niet doei want dat is al "haaaajoooo" inclusief zwaaiend handje O+
Mijn? Bij? In welke context gebruikt ie het?
disclaimer
  Moderator/colorchick woensdag 1 juni 2022 @ 12:34:05 #294
382129 crew  Donna
pi_204931856
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:30 schreef MaJo het volgende:

Baby? Of idd 'mij mij' als in 'van mij' ?
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 12:42:28 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204931921
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:32 schreef SQ het volgende:

[..]
Mijn? Bij? In welke context gebruikt ie het?
Niet echt een context, hij roept de hele tijd bai nee bai bai :') Mij zou nog best eens kunnen!

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Baby? Of idd 'mij mij' als in 'van mij' ?
Baby lijkt me niet, dat hoort hij eigenlijk niet. Tenzij hij voorspellende gaven heeft _O- Ik ga er eens op letten, het zou inderdaad mij kunnen zijn :Y
  Moderator/colorchick woensdag 1 juni 2022 @ 12:43:38 #296
382129 crew  Donna
pi_204931930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:42 schreef MaJo het volgende:

[..]
Niet echt een context, hij roept de hele tijd bai nee bai bai :') Mij zou nog best eens kunnen!
[..]
Baby lijkt me niet, dat hoort hij eigenlijk niet. Tenzij hij voorspellende gaven heeft _O- Ik ga er eens op letten, het zou inderdaad mij kunnen zijn :Y
Op de opvang ook niet? Al heeftie dan idd geen reden om het thuis te zeggen denk ik haha.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 12:51:12 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204932002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:43 schreef Donna het volgende:

[..]
Op de opvang ook niet? Al heeftie dan idd geen reden om het thuis te zeggen denk ik haha.
Op de opvang wel ja, dus het zou kunnen. Ik ben echt benieuwd wanneer hij echt gaat praten, momenteel is zijn langste zin "mama ohoh die!" :')
pi_204932096
Is het niet bye bye? Misschien opgepikt uit een filmpje ofzo?
  Moderator/colorchick woensdag 1 juni 2022 @ 13:00:19 #299
382129 crew  Donna
pi_204932098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:51 schreef MaJo het volgende:

[..]
Op de opvang wel ja, dus het zou kunnen. Ik ben echt benieuwd wanneer hij echt gaat praten, momenteel is zijn langste zin "mama ohoh die!" :')
Hier wordt ik nog de hele dag gecommandeerd

Mem! Pakkuh!
Mem! Hebbuh!
Mem! Aan!
Mem! Okken uit!

*mem is het Friese woord voor mama haha.
pi_204932137
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Hier wordt ik nog de hele dag gecommandeerd

Mem! Pakkuh!
Mem! Hebbuh!
Mem! Aan!
Mem! Okken uit!

*mem is het Friese woord voor mama haha.
:D O+

Hier is dat niet aan de orde. Als hij wat wilt pakt hij mijn hand en gidst hij me er naartoe. Meestal naar de koelkast, het is af en toe een bodemloze put.

En hij ziet in alles een telefoon. Van de week pakte hij een tube zinkzalf. Hield dat ding tegen zijn oor, ' awo?' _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')