Colin drinkt voor het slapen gaan zeker 300ml melk, 's nachts 1 flesje van 150ml.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:09 schreef Gogo83 het volgende:
Wat naar, al die zieke kindjes! Beterschap allemaal!
Even een vraag: J heeft wat nieuws en ik ben er niet blij mee. Sinds ongeveer anderhalve week wordt ze weer iedere nacht wakker. Op zich is dat niets geks, ze slaapt sowieso af en aan wel of niet door. Maar ze wil dan echt heel veel drinken en daardoor zijn we er echt wel een uur mee bezig. Bovendien moeten we daardoor ook 's nachts verschonen, want anders lekt ze echt door. Het is niet heel warm op haar kamer en het gaat echt om tussen de 300 en 500 ml die ze drinkt, wat ik veel vind, want ze drinkt overdag ook niet slecht (ongeveer 360 melk en tussen de 250 en 500 ml water). Zijn er meer dreumesen die dit hebben? Kan ik er iets tegen doen? Meer laten drinken overdag is niet echt een optie, er staat al de hele dag een drinkbeker water in de buurt en mevrouw is zo koppig als een ezel, die drinkt echt niet als ik haar die beker geef maar zij geen zin heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:04 schreef Seven. het volgende:
Even spoiler want een wat donker verhaal rondom mijn mentale gezondheid, en ik wil niet mensen onbedoeld triggeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je enkel aanraden om eens te gaan praten bij je huisarts of de psych. Ik heb emdr gehad om die hele periode een plek te geven en mijn leven is echt leuker geworden.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je enkel aanraden om eens te gaan praten bij je huisarts of de psych. Ik heb emdr gehad om die hele periode een plek te geven en mijn leven is echt leuker geworden.
[/quote]
wat fijn dat emdr jou zo goed geholpen heeft!
Resistance is futile.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:04 schreef Seven. het volgende:
Even spoiler want een wat donker verhaal rondom mijn mentale gezondheid, en ik wil niet mensen onbedoeld triggeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A. is zo verschrikkelijk aan het hoesten. We hebben al tijm siroop geprobeerd, maar dit zet absoluut geen zoden aan de dijk. Ik ga zo maar spul van VSM halen. Schijnt beter te helpen. Zo sneu, vooral snachts is het echt heel erg.
120 sojamelk en momenteel nog bijna 200 water. Gisteren zat ze in totaal over de 2 liter heen, water en melk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Colin drinkt voor het slapen gaan zeker 300ml melk, 's nachts 1 flesje van 150ml.
Wat drinkt J voor het slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Beterschap voor Aquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
A. is zo verschrikkelijk aan het hoesten. We hebben al tijm siroop geprobeerd, maar dit zet absoluut geen zoden aan de dijk. Ik ga zo maar spul van VSM halen. Schijnt beter te helpen. Zo sneu, vooral snachts is het echt heel erg.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:12 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
120 sojamelk en momenteel nog bijna 200 water. Gisteren zat ze in totaal over de 2 liter heen, water en melk.
Bij de huisarts geweest, ze heeft geen oor- of keelontsteking en ook geen diabetes (dan ga je blijkbaar ook veel drinken). Even aankijken, maar hij gaf ook aan dat het vaak wel gedrag is. Dan blijft het alleen gek dat het zo ineens is ontstaan. Nou ja, misschien toch tanden ofzo.
Edit:Oh, fijn dat het bij jou afnam! Dat geeft wel hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk snel weer een normaal patroon dan met de flesjes
Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee. Goud is bijna 20 maanden en komt nog niet verder dan "BABA, KAHK!" (ik ga er gemakshalve van uit dat hij "mama, kijk!" bedoeltquote:Op maandag 30 mei 2022 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, als ik dat hier zo lees, loopt A wat betreft praten wat achter. Hij is 21 maanden en hij zegt nog niet zo heel veel. Papa, mama, zus, Elmo (naam van onze kat), auto, toettoet! en dat was het wel. Hij kan wel prima kenbaar maken wat hij wilt: die! ja! nee!![]()
Hoektanden waren hier ook hel. Save the best for last kreeg hiermee een hele andere dimensiequote:Op maandag 30 mei 2022 14:23 schreef Gogo83 het volgende:
Hahaha, geweldig, dreumesen die mascara op doen!
Met J. gaat het meestal goed, maar ze heeft zo vreselijk veel last van doorkomende hoektanden! Ik denk dat dat ook de reden was van het vele drinken. Dat doet ze niet meer, maar we hebben twee avonden op rij bij een krijsende J gezeten. Pijnstillers helpen niet voldoende en voordat ik de hele drogist leegkoop: wat is jullie ervaring met middeltjes als dentinox? Ik ben er niet zo van, het was eerder ook nooit nodig, maar ze heeft zoveel last... Hopelijk is dit snel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |