abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204730533
Gefeliciteerd monsterd!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:44:38 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204730659
Jaaaa, daar is hij dan! Gefeliciteerd monsterd. en de rest van je gezinnetje. Wat een lief klein scheetje is het toch. Hoe voel je je nu?
Resistance is futile.
pi_204730833
Ohhh wat een liefje O+ gaat alles goed met jou ook?

Lijkt me wel zwaar ook, 2 onder de 2 jaar :D :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:31:39 #229
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204734759
Ja met mij gaat alles goed, gisteren iets teveel gedaan en nu is dat merkbaar maar ach dat herinnert mij weer aan voldoende rust nemen :+
2 onder 2 is tot nu toe dikke prima. Maar ik spreek jullie allen over een half jaar ook wel :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 23:32:14 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204739085
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef Aure het volgende:
Heb ik ook hoor als ik moe ben. Ik vind het momenteel ook lastig allemaal, slaapgebrek icm de 50 a 60-urige werkweken van m'n vriend maakt dat ik het maar net aan vol hou allemaal. Dus ook hier een kort lontje soms, terwijl de kinderen er niks aan kunnen doen. En ik kom hier dus ook absoluut niet meer aangehaakt :Z :O
Het zit hem vooral in de drukte ja, daardoor ben je ook moe en kun je minder hebben. Gisteren ben ik op tijd naar bed gehad en ik merk dat ik vandaag ook weer wat relaxter ben :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 06:33 schreef monsterd. het volgende:
Pittig dames, ik voel met jullie mee.
Aapje klinkt zo lief hea. Welke stiften zijn dat trouwens? E. Heeft welgeteld 90 seconden interesse in tekenen op een magneetbord dus miss is dit ook leuk voor ons. Hij is bij ons into met een vork eten en kopieert allerlei zaken nu, zoals schoenen aantrekken :+
En baby 2 is ook uit buik, bijna weekje oud. De dynamiek samen is heel erg lief maar man o man… ik was vergeten hoeveel zorgen een mens kan hebben of alles wel goed gaat met een kleintje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je hebt er gewoon even een baby tussendoor gesneakt, gefeliciteerd! *O* O+ Lijkt me wel bijzonder om te zien hoe een dreumes op zo'n baby reageert. Wat vindt E. ervan?

Aapie is ook een schatje hoor! Het ligt echt aan mijn eigen lontje, hij is juist zo lief van alles aan het ontdekken. Hoewel, hij kan ook wel een beetje stout zijn met dingen gooien maar gelukkig valt het mee.

Ik heb deze stiften gekocht:

Ze hebben een hele korte punt waardoor je de stiften makkelijk recht kan houden in plaats van dat je ze schuin moet houden. Ik heb nu ook dikke korte potloden gekocht, die gaan we morgen eens uitproberen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:31 schreef monsterd. het volgende:
Ja met mij gaat alles goed, gisteren iets teveel gedaan en nu is dat merkbaar maar ach dat herinnert mij weer aan voldoende rust nemen :+
2 onder 2 is tot nu toe dikke prima. Maar ik spreek jullie allen over een half jaar ook wel :+
Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen (no pun intended :+ ) Positieve verhalen zijn ook altijd welkom hoor :D O-)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 07:17:19 #231
447051 crew  Peejtur
pi_204740260
Wij hebben ook ongeveer een half jaar 2 onder de 2 gehad. Was op zijn tijd pittig maar ook goed te doen.

Gefeliciteerd Monsterd. *O*
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 04:35:24 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204757907
Spannende nacht hier... Aapie blijft maar huilen huilen huilen en niks is goed. Flesje drinkt hij maar daarna is het weer huilen, ook tussen ons in (dat werkt normaal goed). Paracetamol gegeven voor de zekerheid en getempt (verhoging). Op een gegeven moment is hij weer even in slaap gevallen maar snel weer gillend wakker, en hij voelde een stuk warmer. Ditmaal koorts. Toen heb ik de de HAP gebeld en ik mocht langskomen. Ik stap uit de auto, til Aapie eruit en bwaaaaap hij kotst me finaal onder :r :') Arts heeft hem onderzocht en kwam tot de conclusie "gewoon ziek, waarschijnlijk buikgriep". We zijn weer thuis en hij ligt nu heerlijk te tukken, ben benieuwd voor hoe lang :Z Ik ga er ook maar weer eens in, nauwelijks geslapen nog :O
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204758574
Pittig @MaJo ! :*

Poffertje werd gisteren verkouden en had ineens koorts vannacht. Ze was ook 6 uur wakker en hyper. :s)

Verder is ze wel zó leuk! Ze babbelt steeds meer, elke dag komen er (nauwelijks verstaanbare) woordjes bij. O+

Foto van gisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_204758592
Hoop dat jullie een beetje hebben kunnen (uit)slapen nog @MaJo ! Pittige nachten altijd als ze niet lekker in orde zijn. }:|

@PKM O+ Steeds meer een echt mensje!
  zondag 15 mei 2022 @ 13:25:09 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204760213
Beterschap voor Aapie en Poffertje!
Resistance is futile.
  maandag 16 mei 2022 @ 06:34:30 #236
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204766788
Beterschap! Hopelijk is het maar van korte duur en zeker met overgeven erbij denk ik altijd maar dat het lichaam dan juist doet wat eruit moet.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 10:00:47 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204767695
Ach kijk nou naar Poffertje O+ Wat worden ze groot hè? :o

Nou het blijft pet hier. Aapie heeft hoge koorts (39,5) en vooral 's nachts wil hij niet slapen en huilt alleen maar. Niets is goed :X In de box, bij ons in bed, bij mij op schoot, we hebben alles geprobeerd. Op een gegeven moment is mijn man zijn buikje gaan aaien, hij viel meteen luid snurkend in slaap :o Dus duidelijk dat hij last van zijn buik heeft. Het gekke is alleen dat hij sinds zaterdagnacht niet meer heeft overgegeven en ook niet overdreven veel poept. Ik denk dat het dus vooral krampen zijn ofzo. Hij ligt nu weer even op bed, ik zit aan de koffie want er moet wel gewoon gewerkt worden :O
  maandag 16 mei 2022 @ 10:47:05 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204767948
Beterschap en sterkte voor de kleintjes en de papa's en mama's...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 13:06:29 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204769123
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:47 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap en sterkte voor de kleintjes en de papa's en mama's...
Hoe gaat het bij jou? Zijn de nachten al beter of blijft het ruk?

Ik ga zo naar de huisarts. Aapie blijft hoge koorts houden, huilen en is nu echt aan het verzwakken. Hij trilt helemaal als hij rechtop zit en loopt ;( Hopelijk is hij snel beter want ik vind dit maar helemaal niks.
pi_204769157
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:06 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoe gaat het bij jou? Zijn de nachten al beter of blijft het ruk?

Ik ga zo naar de huisarts. Aapie blijft hoge koorts houden, huilen en is nu echt aan het verzwakken. Hij trilt helemaal als hij rechtop zit en loopt ;( Hopelijk is hij snel beter want ik vind dit maar helemaal niks.
Jeetje, dat klinkt heftig. Hou ons op de hoogte!
pi_204769564
Oh nee @MaJo ! Laat je nog weten hoe het gaat?

Poffertje heeft haar voeten nog niet op de grond gehad vandaag geloof ik. Ze wil liefst constant aan de borst. Dus ik dacht het eten zo te maken terwijl zij slaapt.
Maar nee, ze ging niet slapen, pas in de draagzak na heel veel heen en weer.

Ze heeft nog steeds koorts, beetje drapluiers, en ze lijkt me misselijk. Ik voel me zelf ook niet zo fit, mijn darmen rommelen ook. Vandaag maar soep uit blik ofzo. :)
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 15:03:50 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204769924
Zo we zijn weer terug. Er is sprake van een beginnende oorontsteking, dat verklaart het ongemak en gehuil. Omdat het viraal is kunnen ze er niet veel aan doen, ik heb neusspray meegekregen om het iets te verlichten en mag maximaal pcm gebruiken. Aapie ligt weer op bed, hij is helemaal uitgeput ;( Ik ga er ook nog even in :Z
  maandag 16 mei 2022 @ 15:38:10 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_204770134
Beterschap :*
disclaimer
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 15:42:37 #244
382129 crew  Donna
pi_204770173
Beterschap!

Dreumes had hier bronchitis. Na corona en de waterpokken en de zesde ziekte en mega veel snot en doorkomende kiezen kwam ze er nu zelf niet meer vanaf. Dus een antibiotica kuurtje.
Had binnen 2 dagen een heel ander kind. Bizar verschil. O+
pi_204777105
Hoe gaat het nou @MaJo ?

Mijnes is nog steeds ziek. Wakker om 4:15, en zij is nu aan haar derde dutje begonnen. Ik ben ook wakker sinds die tijd, en mag nou 11 kg op mijn buik dragen. :{w
  Moderator dinsdag 17 mei 2022 @ 11:22:40 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204777528
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef PKM het volgende:
Hoe gaat het nou @:MaJo ?

Mijnes is nog steeds ziek. Wakker om 4:15, en zij is nu aan haar derde dutje begonnen. Ik ben ook wakker sinds die tijd, en mag nou 11 kg op mijn buik dragen. :{w
Hier is het niet veel beter. Aapie heeft vannacht de 40,5 graad aangetikt en heeft de hele nacht tussen ons in geslapen, dus echt super hebben we allemaal niet geslapen :O Maar beter dan constant gehuil. Hij ligt nu weer op bed en als ie wakker is dan is het continu plakken inderdaad. Zo sneu ;(

Beterschap ook voor Poffertje :*
  dinsdag 17 mei 2022 @ 13:20:42 #247
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204778494
Zo sneu, hopelijk knappen alle kindjes gauw op. :*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_204779051
Wat naar, al die zieke kindjes! Beterschap allemaal! :*

Even een vraag: J heeft wat nieuws en ik ben er niet blij mee. Sinds ongeveer anderhalve week wordt ze weer iedere nacht wakker. Op zich is dat niets geks, ze slaapt sowieso af en aan wel of niet door. Maar ze wil dan echt heel veel drinken en daardoor zijn we er echt wel een uur mee bezig. Bovendien moeten we daardoor ook 's nachts verschonen, want anders lekt ze echt door. Het is niet heel warm op haar kamer en het gaat echt om tussen de 300 en 500 ml die ze drinkt, wat ik veel vind, want ze drinkt overdag ook niet slecht (ongeveer 360 melk en tussen de 250 en 500 ml water). Zijn er meer dreumesen die dit hebben? Kan ik er iets tegen doen? Meer laten drinken overdag is niet echt een optie, er staat al de hele dag een drinkbeker water in de buurt en mevrouw is zo koppig als een ezel, die drinkt echt niet als ik haar die beker geef maar zij geen zin heeft.
  Moderator woensdag 18 mei 2022 @ 15:02:04 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204789243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 14:09 schreef Gogo83 het volgende:
Wat naar, al die zieke kindjes! Beterschap allemaal! :*

Even een vraag: J heeft wat nieuws en ik ben er niet blij mee. Sinds ongeveer anderhalve week wordt ze weer iedere nacht wakker. Op zich is dat niets geks, ze slaapt sowieso af en aan wel of niet door. Maar ze wil dan echt heel veel drinken en daardoor zijn we er echt wel een uur mee bezig. Bovendien moeten we daardoor ook 's nachts verschonen, want anders lekt ze echt door. Het is niet heel warm op haar kamer en het gaat echt om tussen de 300 en 500 ml die ze drinkt, wat ik veel vind, want ze drinkt overdag ook niet slecht (ongeveer 360 melk en tussen de 250 en 500 ml water). Zijn er meer dreumesen die dit hebben? Kan ik er iets tegen doen? Meer laten drinken overdag is niet echt een optie, er staat al de hele dag een drinkbeker water in de buurt en mevrouw is zo koppig als een ezel, die drinkt echt niet als ik haar die beker geef maar zij geen zin heeft.
Jeetje, ik vind dat wel echt veel voor 's nachts :o Zou voor mij reden zijn om even met de huisarts te overleggen, misschien heeft ze wel last van haar nieren ofzo? Zelf geen ervaring mee, Aapie drinkt hooguit 1 flesje 's nachts.
  woensdag 18 mei 2022 @ 15:28:30 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_204789481
Ik zou eerder denken aan oren of tanden. Vaak willen ze dan ook veel drinken.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')