Het zit hem vooral in de drukte ja, daardoor ben je ook moe en kun je minder hebben. Gisteren ben ik op tijd naar bed gehad en ik merk dat ik vandaag ook weer wat relaxter benquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef Aure het volgende:
Heb ik ook hoor als ik moe ben. Ik vind het momenteel ook lastig allemaal, slaapgebrek icm de 50 a 60-urige werkweken van m'n vriend maakt dat ik het maar net aan vol hou allemaal. Dus ook hier een kort lontje soms, terwijl de kinderen er niks aan kunnen doen. En ik kom hier dus ook absoluut niet meer aangehaakt![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:33 schreef monsterd. het volgende:
Pittig dames, ik voel met jullie mee.
Aapje klinkt zo lief hea. Welke stiften zijn dat trouwens? E. Heeft welgeteld 90 seconden interesse in tekenen op een magneetbord dus miss is dit ook leuk voor ons. Hij is bij ons into met een vork eten en kopieert allerlei zaken nu, zoals schoenen aantrekken
En baby 2 is ook uit buik, bijna weekje oud. De dynamiek samen is heel erg lief maar man o man… ik was vergeten hoeveel zorgen een mens kan hebben of alles wel goed gaat met een kleintje.Oh je hebt er gewoon even een baby tussendoor gesneakt, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me wel bijzonder om te zien hoe een dreumes op zo'n baby reageert. Wat vindt E. ervan?
Aapie is ook een schatje hoor! Het ligt echt aan mijn eigen lontje, hij is juist zo lief van alles aan het ontdekken. Hoewel, hij kan ook wel een beetje stout zijn met dingen gooien maar gelukkig valt het mee.
Ik heb deze stiften gekocht:
Ze hebben een hele korte punt waardoor je de stiften makkelijk recht kan houden in plaats van dat je ze schuin moet houden. Ik heb nu ook dikke korte potloden gekocht, die gaan we morgen eens uitproberenIk ben benieuwd hoe het gaat bevallen (no pun intendedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:31 schreef monsterd. het volgende:
Ja met mij gaat alles goed, gisteren iets teveel gedaan en nu is dat merkbaar maar ach dat herinnert mij weer aan voldoende rust nemen
2 onder 2 is tot nu toe dikke prima. Maar ik spreek jullie allen over een half jaar ook wel) Positieve verhalen zijn ook altijd welkom hoor
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Hoe gaat het bij jou? Zijn de nachten al beter of blijft het ruk?quote:Op maandag 16 mei 2022 10:47 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap en sterkte voor de kleintjes en de papa's en mama's...
Jeetje, dat klinkt heftig. Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 16 mei 2022 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou? Zijn de nachten al beter of blijft het ruk?
Ik ga zo naar de huisarts. Aapie blijft hoge koorts houden, huilen en is nu echt aan het verzwakken. Hij trilt helemaal als hij rechtop zit en looptHopelijk is hij snel beter want ik vind dit maar helemaal niks.
Hier is het niet veel beter. Aapie heeft vannacht de 40,5 graad aangetikt en heeft de hele nacht tussen ons in geslapen, dus echt super hebben we allemaal niet geslapenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef PKM het volgende:
Hoe gaat het nou @:MaJo ?
Mijnes is nog steeds ziek. Wakker om 4:15, en zij is nu aan haar derde dutje begonnen. Ik ben ook wakker sinds die tijd, en mag nou 11 kg op mijn buik dragen.
Jeetje, ik vind dat wel echt veel voor 's nachtsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:09 schreef Gogo83 het volgende:
Wat naar, al die zieke kindjes! Beterschap allemaal!
Even een vraag: J heeft wat nieuws en ik ben er niet blij mee. Sinds ongeveer anderhalve week wordt ze weer iedere nacht wakker. Op zich is dat niets geks, ze slaapt sowieso af en aan wel of niet door. Maar ze wil dan echt heel veel drinken en daardoor zijn we er echt wel een uur mee bezig. Bovendien moeten we daardoor ook 's nachts verschonen, want anders lekt ze echt door. Het is niet heel warm op haar kamer en het gaat echt om tussen de 300 en 500 ml die ze drinkt, wat ik veel vind, want ze drinkt overdag ook niet slecht (ongeveer 360 melk en tussen de 250 en 500 ml water). Zijn er meer dreumesen die dit hebben? Kan ik er iets tegen doen? Meer laten drinken overdag is niet echt een optie, er staat al de hele dag een drinkbeker water in de buurt en mevrouw is zo koppig als een ezel, die drinkt echt niet als ik haar die beker geef maar zij geen zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |