Ik ben op het punt dat de temperatuur me niet meer boeit. Maar die grijze soep.. Mijn hemel hee. Vorig jaar letterlijk maanden, dit jaar ook weer. Ik word er naar vanquote:Op woensdag 6 april 2022 17:20 schreef dick_laurent het volgende:
Gaat het dit jaar nog een keer boven de 15 graden worden in Nederland?
Ik vraag dit voor een vriend @:Djeez
😏
Omdat van de afgelopen 24 maanden er 19 grijs waren misschienquote:Op woensdag 6 april 2022 17:29 schreef Haags het volgende:
We hebben net de zonnigste maart ooit achter de rug, het is nu even 1 weekje wat minder en mensen schieten meteen in een dip
Ik zie 30.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:58 schreef ACT-F het volgende:
Volgende week gewoon 20 graden. Zin in![]()
[ afbeelding ]
maart was perfect, maar de 5 maanden ervoor was het bijna 90% grijsquote:Op woensdag 6 april 2022 17:29 schreef Haags het volgende:
We hebben net de zonnigste maart ooit achter de rug, het is nu even 1 weekje wat minder en mensen schieten meteen in een dip
Vanaf maandag weerquote:Op woensdag 6 april 2022 17:20 schreef dick_laurent het volgende:
Gaat het dit jaar nog een keer boven de 15 graden worden in Nederland?
Ik vraag dit voor een vriend @:Djeez
😏
let jij maar op de kleinequote:Op woensdag 6 april 2022 17:29 schreef Haags het volgende:
Maandag 15+ hier. Dinsdag en woensdag ook. Misschien daarna iets minder, maar zie temperaturen 13-16 graden. Op zich acceptabelquote:
GFS laat in de nieuwe run amper 10 graden zien, ICON ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maandag 15+ hier. Dinsdag en woensdag ook. Misschien daarna iets minder, maar zie temperaturen 13-16 graden. Op zich acceptabel
Ja ze mogen gevoelstemperatuur en/of wind wel eens mee gaan nemen in de maandoverzichten. Temperatuur, regenval en zon zegt lang niet alles.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:26 schreef Kettlebell het volgende:
En maart was ook helemaal zo bijzonder niet.Qua zon wel, maar de overige elementen? Paar dagen die qua temperatuur net acceptabel waren maar voor de rest stond er een pleuris koude ijswind.
Laat de cijferfetisjisten dit maar niet horenquote:Op donderdag 7 april 2022 08:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja ze mogen gevoelstemperatuur en/of wind wel eens mee gaan nemen in de maandoverzichten. Temperatuur, regenval en zon zegt lang niet alles.
Ja, zondag.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:17 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen! Zal het ooit nog droog worden?
Maart was echt wel fijn. Misschien had het iets minder mogen waaien, maar verder mag je natuurlijk nooit verwachten dat het gelijk elke dag 15+ wordt. Je komt net uit de herfst/winterquote:Op donderdag 7 april 2022 07:26 schreef Kettlebell het volgende:
En maart was ook helemaal zo bijzonder niet.Qua zon wel, maar de overige elementen? Paar dagen die qua temperatuur net acceptabel waren maar voor de rest stond er een pleuris koude ijswind. Dus was het meer wintersport zonweer dan lente achtig zonweer.
Anyway dat geschreeuw over 20 graden bleek natuurlijk weer veel te voorbarig, maar wat wil je als het AD ermee kopt. Allemaal alweer bijgesteld naar net boven de 10.
Ik wil gewoon na 35 maanden eens een keertje in een t-shirt zitten op een terras zonder dat het tering hard waait, zonder dat er elk moment allemaal donkere wolken voor de zon kunnen schuiven en zonder dat elke windvlaag je nekharen overeind doen staan van de kou of zonder dat het nét te doen is met een dikke trui. Gewoon lekker comfortabel in een zonnetje, 22 graden, weinig wind en droog. Is dat nou echt zo moeilijkWat een land zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |