SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
quote:
Je bent ook een droomvrouw ook hequote:
Wij ook op jouquote:
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.quote:
Hier ben ik het mee eens. Daarom is het ook bedtijdquote:
Blaft Cali al minder?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.
Ik zal je morgen om 05.30 wel wakker bellen als m'n wekker gaatquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?
Telefoon staat op stil dus prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal je morgen om 05.30 wel wakker bellen als m'n wekker gaat
En Gerries. Chocola lijkt me niet zo goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.
Pittig hoor, ik hoop dat ze er snel weer boven op is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets. Wel wat minder koorts, dus gaat hopelijk de goede kant op.
Denk dat hij ook mooie verhalen heeft over zijn gerriesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.
De eerste keer was het nog een slag erger. Zelf wat keelpijn en hoop dat het daar bij blijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pittig hoor, ik hoop dat ze er snel weer boven op is.
Ik al drie minuten niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb denk ik al drie jaar geen paasei gegeten
Was het eten ook lekker?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Waren uitgenodigd voor een etentje door de huidige bewoners van het huis, en de 2 makelaars (broers) waren er ook. Super gezelligMaar nu wel ver na kwiwi bedtijd
Wat tof! Hebben ze wat verteld over de geschiedenis van het huis? Hoe oud is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Waren uitgenodigd voor een etentje door de huidige bewoners van het huis, en de 2 makelaars (broers) waren er ook. Super gezelligMaar nu wel ver na kwiwi bedtijd
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Lokaal restaurant, met wijn van de wijngaard naast het huis
Maar ze hadden alpacaburgers, die heb ik niet gegeten, vond ik zielig
Oh dat klinkt trouwens wel lekker. Het zou wel een smaak zijn die ik zou kiezen. Jammer dat ze tegenvielen. Dat vind ik vaak met die gevulde eitjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had koffiesmaak. Maar niet zo lekker.
Het huis is uit '96. Maar die man en z'n familie hebben hun hele leven in dat dorp gewoond dus hij weet er alles van. Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje. Ben benieuwd, nu worden we echt dorpsbewonersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat tof! Hebben ze wat verteld over de geschiedenis van het huis? Hoe oud is het eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje
Eens, die vallen me eigenlijk altijd tegenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat klinkt trouwens wel lekker. Het zou wel een smaak zijn die ik zou kiezen. Jammer dat ze tegenvielen. Dat vind ik vaak met die gevulde eitjes.
Gewoon een ouderwets lekker stuk koe is diervriendelijker jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Leuk als dat feest met de Foqueville-meet samenvalt. Leren ze ons ook kennen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het huis is uit '96. Maar die man en z'n familie hebben hun hele leven in dat dorp gewoond dus hij weet er alles van. Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje. Ben benieuwd, nu worden we echt dorpsbewoners
Ik wilde eigenlijk framboos-cheesecake. Maar die is al weken uitverkochtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat klinkt trouwens wel lekker. Het zou wel een smaak zijn die ik zou kiezen. Jammer dat ze tegenvielen. Dat vind ik vaak met die gevulde eitjes.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het huis is uit '96. Maar die man en z'n familie hebben hun hele leven in dat dorp gewoond dus hij weet er alles van. Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje. Ben benieuwd, nu worden we echt dorpsbewoners
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk als dat feest met de Foqueville-meet samenvalt. Leren ze ons ook kennen.
Ik heb er zo mijn twijfels over of dit een goed idee is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwiwi's reputatie in het dorp voorgoed verpest.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dit zou ook echt een dorpje voor jou zijn. Hoop dat jij ook eens zoiets vindtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk hoor. En lekker in zo'n rustig dorpje wonen, lijkt me heel fijn
En ik met de bospod bij het opblaasbadjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen we tentjes neerzetten en wonen als in Foqueville. Iedereen die in de highlands woont tentje op de heuvel.
Zwitsers vinden Nederlanders altijd leuk omdat ze zo gezellig zijn op feestjes. Dit kan alleen maar goed gaan dusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi's reputatie in het dorp voorgoed verpest.
Echt hequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi's reputatie in het dorp voorgoed verpest.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers vinden Nederlanders altijd leuk omdat ze zo gezellig zijn op feestjes. Dit kan alleen maar goed gaan dus![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Framboos-cheesecake.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk framboos-cheesecake. Maar die is al weken uitverkocht
Oh ik dacht jullie nemen dat meequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Neem je dat mee vanuit NL als je hier bent?
Dat is echt super lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Framboos-cheesecake.![]()
Daar zou ik ook wel nieuwsgierig naar zijn.
Als we langskomen nemen we bitterballen enz mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht jullie nemen dat meeEn een frituur, want die heb ik verder ook niet
Regelen we wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We nemen de airfryert meequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je aankomt met een bak lauwwarme ragout met paneermeel erinquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:06 schreef Ama het volgende:
Alleen kijken hoe we dat bevroren houden tot in de alpen.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je aankomt met een bak lauwwarme ragout met paneermeel erin
Niet aardig om zo over ballie te sprekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je aankomt met een bak lauwwarme ragout met paneermeel erin
Dat lukt makkelijk. Wel eens op een festival hele festival koud bier gehad toen we een doos met droogijs meehadden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:06 schreef Ama het volgende:
Alleen kijken hoe we dat bevroren houden tot in de alpen.
Ik las alleen dat er geen olie meer te krijgen is tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je zo'n ding bij de blokker.
Ach je woont er ook nog niet toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las alleen dat er geen olie meer te krijgen is tegenwoordig
Zo krijg je op schiphol ook bitterballen mee, in droogijs.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lukt makkelijk. Wel eens op een festival hele festival koud bier gehad toen we een doos met droogijs meehadden.
Krijg je dan je babi pangang mee in een papieren bakjequote:Ook is het gebruik van bijvoorbeeld plastic bierglazen en maaltijdverpakkingen in 2024 in principe niet meer toegestaan op festivals en in horecagelegenheden.
https://nos.nl/artikel/24(...)tic-verpakking-to-go
En dan gelijk Kwiwi's huis affikken met zo'n wanproductquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je zo'n ding bij de blokker.
Weet niet wat jij met die dingen doet hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gelijk Kwiwi's huis affikken met zo'n wanproduct
Bah, net als dat houten bestek.. getver je proeft het gewoon.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je dan je babi pangang mee in een papieren bakje
Ja dat is echt vies.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah, net als dat houten bestek.. getver je proeft het gewoon.
Zelf een pannetje meenemenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je dan je babi pangang mee in een papieren bakje
Alsof je op de camping in Frankrijk friet gaat halenquote:
En wij maar denken dat het zo'n nette dame isquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je op de camping in Frankrijk friet gaat halen
Heb je een pielfoto gehad van hem dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben jij dat? Budaconda is het duidelijk niet.
Wat is de COS?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Was een onderwerp in de COS dacht ik en daarom deze smiley waarschijnlijk.
Jij niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een pielfoto gehad van hem dan?
Je probeert eens watquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een pielfoto gehad van hem dan?
Slotenfoto's....wat een woordkunstenaar ben je tochquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg aardig wat boobpics en slotenfoto's maar die heb ik nog nooit gehad.
Wist even geen ander netjes woordjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Slotenfoto's....wat een woordkunstenaar ben je toch
Kutjeskiek?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist even geen ander netjes woordje
Ik zou dat uitspugen als ik dat in mijn mond zou nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Punaniprentquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Slotenfoto's....wat een woordkunstenaar ben je toch
Zo grof was het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. sommige grappen maak je gewoon niet
Ja dat blijkt maar weer he.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend, Will Smith blijft een goede acteur.
Je radar voor wat waar is en niet waar is stuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat blijkt maar weer he.
(Aangezien het fakeasfuck was)
Is het balgeval niet aan het werk?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal @:ltvdk
Waar blijft het poezenplaatje?
Die had hij niet durven slaanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:32 schreef Recce het volgende:
Will Smith had een atoombom moeten meenemen als Ricky Gervais wat grappen had gemaakt.
Je kan anders niet slapen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een lange avond dan.
Als Brad Pitt aan een vrouwenkont zit beginnen de meesten te koeren, als Ali B dit doet dan beginnen de meeste vrouwen te gillen, beetje dat verschil.quote:
Die speech was legendarischquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:32 schreef Recce het volgende:
Will Smith had een atoombom moeten meenemen als Ricky Gervais wat grappen had gemaakt.
Geduld, geduldquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Als Brad Pitt aan een vrouwenkont zit beginnen de meesten te koeren,
komt er zo aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is gewoon racisme!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Brad Pitt aan een vrouwenkont zit beginnen de meesten te koeren, als Ali B dit doet dan beginnen de meeste vrouwen te gillen, beetje dat verschil.
nou die michiel huisman heeft nu zijn opwachting gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ons ingeruild voor Jon Snow?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die michiel huisman heeft nu zijn opwachting gemaakt
Als die naar je zwaait, reageer je niet metquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een aanname dat het gewenst is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je eigen begrip mag je hier Blake Lively invullen.
jawel want dan is het vast niet voor mij maar iemand achter mijquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die naar je zwaait, reageer je niet met?
Die vind ik in die serie net zo stoer en echt als Calimero.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet denk ook maar met een zwaard gaan zwaaienquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ons ingeruild voor Jon Snow?
Je weet dat knappe mensen een streepje voorhebben in de wereld, ook op dat gebied?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een aanname dat het gewenst is.
En wanneer komt Henny?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Mag je ook al billenknijpen als je knap bent?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat knappe mensen een streepje voorhebben in de wereld, ook op dat gebied?
Kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat knappe mensen een streepje voorhebben in de wereld, ook op dat gebied?
In jou geval zou ik de eerste kiezen, ben je binnen een maandje miljardair en kun je je eigen eiland kopen zonder herrie van de buitenwereldquote:
Nee zachtjes voelen alleen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je ook al billenknijpen als je knap bent?
oeh slim jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jou geval zou ik de eerste kiezen, ben je binnen een maandje miljardair en kun je je eigen eiland kopen zonder herrie van de buitenwereld
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In jouw geval ben je binnen twee maanden multimiljonair en kun je kleine oren kopen
dus je kiest ook de linker?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Zou nu ook flink geld kunnen binnenharken, de gasproductie is nogal hoog door de vegan shoarma
Vegan shoarma? Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Zou nu ook flink geld kunnen binnenharken, de gasproductie is nogal hoog door de vegan shoarma
quote:
Alleen als ze ook knap/aantrekkelijk/interessant worden bevonden door diegene die betast wordt..en dan nog moet het duidelijk zijn dat het mag/gewenst is...vrouwen zijn er niet voor het vermaak van de mannen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon beetje dingen proberen, en zat een 35% sticker op dus dan kon het wel een keertjequote:
Was het wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon beetje dingen proberen, en zat een 35% sticker op dus dan kon het wel een keertje
Ja omdat je met die linker het rechter probleem ook kunt oplossenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik de enige die voor de rechter kiest?
ja ik denk hetquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik de enige die voor de rechter kiest?
Dus als je knap bent mag je ongewenst in vrouwenkonten knijpen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd isquote:
Thirthworld problemsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd is
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen als ze ook knap/aantrekkelijk/interessant worden bevonden door diegene die betast wordt..en dan nog moet het duidelijk zijn dat het mag/gewenst is...vrouwen zijn er niet voor het vermaak van de mannen.
Ja, die is nooit lekker iddquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd is
Net als die ene aarskunstenaar waar frantic fan van is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik verdien dan zo gewoonheel veel geld
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik verdien dan zo gewoonheel veel geld
En nu in het Engels?quote:
Die ene die in potjes scheten laat en voor veel te veel geld verkoopt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als die ene aarskunstenaar waar frantic fan van is.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij helemaal!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Los als hij een steak besteld; 1 stiek graag, meeedium gebakken
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Godcerdomme ik Sal al jullie spelvouten ook opnoemen gvd
Ik neem altijd de vegan shoarmaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon beetje dingen proberen, en zat een 35% sticker op dus dan kon het wel een keertje
* ik vindquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind alle snackbars wel slechter vindt dan een bak shoarma uit de supermarkt
uitgedroogde meuk..
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar jij bent ook een beetje een twijfelveganquote:
* Ik vindquote:
Zo'n vieze hypocriete vegetariër.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een beetje een twijfelvegan
""En pezweurd voor de wiefij. "quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal quinoa en falafel eten en als niemand kijkt een bak babi pangang wegwerkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n vieze hypocriete vegetariër.
Wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
""En pezweurd voor de wiefij. "
Hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
val eff andere lastig met je popiejopie grammarnazi gezeik
Oh dacht dat je het over varkenshuidjes hadquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De pezweurd! Voor de wiefaai internet!
Waarvoor dan in godsnaam wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen als ze ook knap/aantrekkelijk/interessant worden bevonden door diegene die betast wordt..en dan nog moet het duidelijk zijn dat het mag/gewenst is...vrouwen zijn er niet voor het vermaak van de mannen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal quinoa en falafel eten en als niemand kijkt een bak babi pangang wegwerken
Wat moet je met die kleine pikkies?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Nu al zin in de volgende keer Chinees.
ahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:39 schreef Ama het volgende:
Kut ik hoor ich bin wie du in een filmpje. Ik ben weer verpest de komende week.
Sneeuwquote:Op woensdag 30 maart 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
Er is een kans dat het op donderdag gaat sneeuwen en dat de sneeuw 's nachts in het oosten blijft liggen.
Maar niet nu meerquote:
Oléquote:Op woensdag 30 maart 2022 06:34 schreef Karzai het volgende:
nog een dagje werken en dan 1,5 week vrij
Lekker bezig!quote:Op woensdag 30 maart 2022 06:34 schreef Karzai het volgende:
nog een dagje werken en dan 1,5 week vrij
morning knijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 07:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig!
En goedes morgens trouwens
Ook iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2022 07:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
4 daagjes naar de spaanse zon en daarna komen mijn nieuwe meubeltjes![]()
![]()
Wanneer vertrek je?quote:Op woensdag 30 maart 2022 07:31 schreef Karzai het volgende:
Was een uur te vroeg op van alle opwinding
volgens de voospelling is het dan lekker weer in madrid, zaterdag 24 gradenquote:Op woensdag 30 maart 2022 07:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoop dat je dan lekker weer hebt @:karzai
Niet vergeten een kappie mee te nemen voor in het vliegtuigquote:Op woensdag 30 maart 2022 07:58 schreef Karzai het volgende:
morgen rustig tas inpakken, gezondheidsverklaring invullen.
ik heb ffp1 kapjes, nog even voor de zekerheid kijken of die geschikt zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet vergeten een kappie mee te nemen voor in het vliegtuig
Ja het is de enige plek nog waar je hem nodig hebt, dus dan vergeet je het wat makkelijkerquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ffp1 kapjes, nog even voor de zekerheid kijken of die geschikt zijn
gedoe allemaal
het blijft afwachten wanneer ik eens aan de beurt benquote:
ik ben lekkerquote:
Ik ben 2020 blijkbaar al eens positief geweest want uit een bloedtest bleek ik al antistoffen te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het blijft afwachten wanneer ik eens aan de beurt ben
Ik heb het eind vorig jaar gehad, daardoor mijn booster pas in februari. misschien dat ik daar door nog steeds negatief benquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben 2020 blijkbaar al eens positief geweest want uit een bloedtest bleek ik al antistoffen te hebben.
Wellicht dat dat ermee te maken heeft. Zo goed ben ik niet op de hoogte van hoe het medisch gezien werktquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het eind vorig jaar gehad, daardoor mijn booster pas in februari. misschien dat ik daar door nog steeds negatief ben
quote:Op woensdag 30 maart 2022 07:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens de voospelling is het dan lekker weer in madrid, zaterdag 24 graden
Vergaderverkalking ligt op de loer.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vergaderverkalking ligt op de loer.
Tegenstrijdige reactiequote:
Ik vind het zo'n briljante woordgrapquote:
awwquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n briljante woordgrap![]()
Maar wel kut dat het waar is
Man hou opquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:51 schreef Karzai het volgende:
Je had gistermiddag toch ook al een vergadering?
in die tijd kunnen jullie ook gewoon werkenquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Uurtje met misschien wat uitloop.
Hahaquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in die tijd kunnen jullie ook gewoon werken
Nee ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Had jij nooit vergaderingen bij de SS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |