SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
quote:
Je bent ook een droomvrouw ook hequote:
Wij ook op jouquote:
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.quote:
Hier ben ik het mee eens. Daarom is het ook bedtijdquote:
Blaft Cali al minder?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.
Ik zal je morgen om 05.30 wel wakker bellen als m'n wekker gaatquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?
Telefoon staat op stil dus prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal je morgen om 05.30 wel wakker bellen als m'n wekker gaat
En Gerries. Chocola lijkt me niet zo goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.
Pittig hoor, ik hoop dat ze er snel weer boven op is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets. Wel wat minder koorts, dus gaat hopelijk de goede kant op.
Denk dat hij ook mooie verhalen heeft over zijn gerriesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.
De eerste keer was het nog een slag erger. Zelf wat keelpijn en hoop dat het daar bij blijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pittig hoor, ik hoop dat ze er snel weer boven op is.
Ik al drie minuten niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb denk ik al drie jaar geen paasei gegeten
Was het eten ook lekker?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Waren uitgenodigd voor een etentje door de huidige bewoners van het huis, en de 2 makelaars (broers) waren er ook. Super gezelligMaar nu wel ver na kwiwi bedtijd
Wat tof! Hebben ze wat verteld over de geschiedenis van het huis? Hoe oud is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Waren uitgenodigd voor een etentje door de huidige bewoners van het huis, en de 2 makelaars (broers) waren er ook. Super gezelligMaar nu wel ver na kwiwi bedtijd
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Lokaal restaurant, met wijn van de wijngaard naast het huis
Maar ze hadden alpacaburgers, die heb ik niet gegeten, vond ik zielig
Oh dat klinkt trouwens wel lekker. Het zou wel een smaak zijn die ik zou kiezen. Jammer dat ze tegenvielen. Dat vind ik vaak met die gevulde eitjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had koffiesmaak. Maar niet zo lekker.
Het huis is uit '96. Maar die man en z'n familie hebben hun hele leven in dat dorp gewoond dus hij weet er alles van. Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje. Ben benieuwd, nu worden we echt dorpsbewonersquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat tof! Hebben ze wat verteld over de geschiedenis van het huis? Hoe oud is het eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje
Eens, die vallen me eigenlijk altijd tegenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat klinkt trouwens wel lekker. Het zou wel een smaak zijn die ik zou kiezen. Jammer dat ze tegenvielen. Dat vind ik vaak met die gevulde eitjes.
Gewoon een ouderwets lekker stuk koe is diervriendelijker jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Lokaal restaurant, met wijn van de wijngaard naast het huis
Maar ze hadden alpacaburgers, die heb ik niet gegeten, vond ik zielig
Leuk als dat feest met de Foqueville-meet samenvalt. Leren ze ons ook kennen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het huis is uit '96. Maar die man en z'n familie hebben hun hele leven in dat dorp gewoond dus hij weet er alles van. Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje. Ben benieuwd, nu worden we echt dorpsbewoners
Ik wilde eigenlijk framboos-cheesecake. Maar die is al weken uitverkochtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat klinkt trouwens wel lekker. Het zou wel een smaak zijn die ik zou kiezen. Jammer dat ze tegenvielen. Dat vind ik vaak met die gevulde eitjes.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het huis is uit '96. Maar die man en z'n familie hebben hun hele leven in dat dorp gewoond dus hij weet er alles van. Oh en blijkbaar is er elk jaar een 'buurtfeest' voor mensen in dat straatje. Ben benieuwd, nu worden we echt dorpsbewoners
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk als dat feest met de Foqueville-meet samenvalt. Leren ze ons ook kennen.
Ik heb er zo mijn twijfels over of dit een goed idee is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwiwi's reputatie in het dorp voorgoed verpest.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dit zou ook echt een dorpje voor jou zijn. Hoop dat jij ook eens zoiets vindtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk hoor. En lekker in zo'n rustig dorpje wonen, lijkt me heel fijn
En ik met de bospod bij het opblaasbadjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen we tentjes neerzetten en wonen als in Foqueville. Iedereen die in de highlands woont tentje op de heuvel.
Zwitsers vinden Nederlanders altijd leuk omdat ze zo gezellig zijn op feestjes. Dit kan alleen maar goed gaan dusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi's reputatie in het dorp voorgoed verpest.
Echt hequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi's reputatie in het dorp voorgoed verpest.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers vinden Nederlanders altijd leuk omdat ze zo gezellig zijn op feestjes. Dit kan alleen maar goed gaan dus![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Framboos-cheesecake.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk framboos-cheesecake. Maar die is al weken uitverkocht
Oh ik dacht jullie nemen dat meequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Neem je dat mee vanuit NL als je hier bent?
Dat is echt super lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Framboos-cheesecake.![]()
Daar zou ik ook wel nieuwsgierig naar zijn.
Als we langskomen nemen we bitterballen enz mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht jullie nemen dat meeEn een frituur, want die heb ik verder ook niet
Regelen we wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We nemen de airfryert meequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je aankomt met een bak lauwwarme ragout met paneermeel erinquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:06 schreef Ama het volgende:
Alleen kijken hoe we dat bevroren houden tot in de alpen.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je aankomt met een bak lauwwarme ragout met paneermeel erin
Niet aardig om zo over ballie te sprekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je aankomt met een bak lauwwarme ragout met paneermeel erin
Dat lukt makkelijk. Wel eens op een festival hele festival koud bier gehad toen we een doos met droogijs meehadden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:06 schreef Ama het volgende:
Alleen kijken hoe we dat bevroren houden tot in de alpen.
Ik las alleen dat er geen olie meer te krijgen is tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je zo'n ding bij de blokker.
Ach je woont er ook nog niet toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las alleen dat er geen olie meer te krijgen is tegenwoordig
Zo krijg je op schiphol ook bitterballen mee, in droogijs.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lukt makkelijk. Wel eens op een festival hele festival koud bier gehad toen we een doos met droogijs meehadden.
Krijg je dan je babi pangang mee in een papieren bakjequote:Ook is het gebruik van bijvoorbeeld plastic bierglazen en maaltijdverpakkingen in 2024 in principe niet meer toegestaan op festivals en in horecagelegenheden.
https://nos.nl/artikel/24(...)tic-verpakking-to-go
En dan gelijk Kwiwi's huis affikken met zo'n wanproductquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je zo'n ding bij de blokker.
Weet niet wat jij met die dingen doet hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gelijk Kwiwi's huis affikken met zo'n wanproduct
Bah, net als dat houten bestek.. getver je proeft het gewoon.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je dan je babi pangang mee in een papieren bakje
Ja dat is echt vies.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah, net als dat houten bestek.. getver je proeft het gewoon.
Zelf een pannetje meenemenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je dan je babi pangang mee in een papieren bakje
Alsof je op de camping in Frankrijk friet gaat halenquote:
En wij maar denken dat het zo'n nette dame isquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je op de camping in Frankrijk friet gaat halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |