Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd isquote:
Thirthworld problemsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd is
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen als ze ook knap/aantrekkelijk/interessant worden bevonden door diegene die betast wordt..en dan nog moet het duidelijk zijn dat het mag/gewenst is...vrouwen zijn er niet voor het vermaak van de mannen.
Ja, die is nooit lekker iddquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel ok, stuk beter dan de vleesvariant, maar dat is niet echt heel lastig met supermarktshoarma, taaie meuk dat dat altijd is
Net als die ene aarskunstenaar waar frantic fan van is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik verdien dan zo gewoonheel veel geld
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik verdien dan zo gewoonheel veel geld
En nu in het Engels?quote:
Die ene die in potjes scheten laat en voor veel te veel geld verkoopt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als die ene aarskunstenaar waar frantic fan van is.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij helemaal!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Los als hij een steak besteld; 1 stiek graag, meeedium gebakken
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Godcerdomme ik Sal al jullie spelvouten ook opnoemen gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |