Zo nihilistisch weerquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch best aardig, niet? Zo voorkom je teleurstellingen
Minimalistischquote:
Soms wel. Maar nu nog nietquote:
Ik ook niet hoorquote:
Verstandigquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Sinds mijn recentste stamkroeg een brouwerij is en ik daar in het weekend wel genoeg wegtank hou ik me doordeweeks maar een beetje in
.
Yep, al hebben ze ook een pils.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Lekker trouwens, speciaalbiertjes neem ik aan? Ben wel benieuwd nu
Ohhhh, two chefs, die ken ik wel een klein beetje.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, al hebben ze ook een pils.
Ze hebben wel aparte dingen, vaak wel bekende soorten als IPA en Stout, maar met een twist.
Vind lang niet alles lekker van ze, ze hebben een stout met marshmellow en chocolade, ik ging bijna over mijn nek van die weeige zoetheid.
https://webshop.twochefsbrewing.com/
Ze maken ook huisgemaakte cocktails met eigen twist. 0 keer raden wie regelmatig proefkonijn is?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh, two chefs, die ken ik wel een klein beetje.
Paar soorten van gehad, sommige lekker, sommige vielen idd tegen
Tof dat je die zo lekker dichtbij hebt man
Bier en kaas pairingquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, al hebben ze ook een pils.
Ze hebben wel aparte dingen, vaak wel bekende soorten als IPA en Stout, maar met een twist.
Vind lang niet alles lekker van ze, ze hebben een stout met marshmellow en chocolade, ik ging bijna over mijn nek van die weeige zoetheid.
https://webshop.twochefsbrewing.com/
Snacks zijn prima, hoofdgerechten vallen wat tegen, zeker voor het geld. Het is allemaal vers, redelijk hip maar vaak erg vlak, veilig, typisch Nederlands. Taco's zonder jalapeno of uberhaupt spice etc.quote:
Vlak? Das wel jammer. Maar bij bier denk ik altijd eerder aan snacks idd. Kaas, bitterballen, worst ed. En daar kun je weinig mis mee doen lijkt me.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snacks zijn prima, hoofdgerechten vallen wat tegen, zeker voor het geld. Het is allemaal vers, redelijk hip maar vaak erg vlak, veilig, typisch Nederlands. Taco's zonder jalapeno of uberhaupt spice etc.
quote:
Hnnnnngggquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze maken ook huisgemaakte cocktails met eigen twist. 0 keer raden wie regelmatig proefkonijn is?.
I feel the same. Nog steeds. Flink gegetenquote:
Idd, dat is allemaal prima, charcuterie, warme frituur, calamaris zijn allemaal prima. Maar hun grotere gerechten vallen me tot nu toe een beetje tegen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vlak? Das wel jammer. Maar bij bier denk ik altijd eerder aan snacks idd. Kaas, bitterballen, worst ed. En daar kun je weinig mis mee doen lijkt me.
Ik kan bijna geen espresso martini meer zien, bijnaquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hnnnnnggg
Awesome
[..]
I feel the same. Nog steeds. Flink gegeten
Gatverdammequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan bijna geen espresso martini meer zien, bijna.
Maar ook daar zitten wel missers tussen hoor, vrijdag kreeg ik een cocktail met Wasabi, smaak was prima,maar die geur ervan.
Dus jij bent binnenkort de chef du ribs daar?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat is allemaal prima, charcuterie, warme frituur, calamaris zijn allemaal prima. Maar hun grotere gerechten vallen me tot nu toe een beetje tegen.
Ik had niet voor niets een paar overgebleven zelfgemaakte ribs meegenomen voor een van de barkeepers daar, hij was al jaloers toen ik vertelde dat ik ze zou gaan maken.
Nou ja, het moest eigenlijk met een rietje geserveerd worden, dan ruik je het niet zo erg,maar dit was een proef, dus normaal glas.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gatverdamme
Ik denk niet dat ik 't zou proberen. Moet sws al geen wasabi, brrrr
Hmmm, ik heb er nog m'n twijfels over, maar blij dat 't jou verder wel beviel (even los van de geur dan)quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het moest eigenlijk met een rietje geserveerd worden, dan ruik je het niet zo erg,maar dit was een proef, dus normaal glas.
Met een rietje was het wel lekker, maar er was nog wel werk aan de winkel om de geur te maskeren, zijn idee was noripoeder.
Hij had 1 stukje geproefd en de rest voor thuis bewaard, maar het viel wel in de smaak jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij bent binnenkort de chef du ribs daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |