Wat een kort tafeltje.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:44 schreef Tengano het volgende: Dit plaatje moeten we trouwens heel zuinig op zijn. Zoiets gaan we nooit meer weerzien
#warcriminal #butcher #functionElsewhere [ afbeelding ]
Nee, welke Oekraense MiG29 piloot wil zijn leven opofferen voor zijn land. Gewoon kamikaze op putin z'n vliegtuig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik voorzie nog een reisprobleempje..... van bv een afgezwaaide BUK raket die dan heel toevallige Zelensky treft....
Wat is dit filmpje eigenlijk?quote:
Zal 'm verwijderen idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is dit filmpje eigenlijk?
Welke joker heeft dit in de OP gevoegd en waarom blijven we het overnemen?
Me tante sjaan heeft ook een "mening" over e.e.a., mag die ook in de OP?
Was voor het eerst toegevoegd in deel #253 door een wat atypische user.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is dit filmpje eigenlijk?
Welke joker heeft dit in de OP gevoegd en waarom blijven we het overnemen?
Me tante sjaan heeft ook een "mening" over e.e.a., mag die ook in de OP?
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we onderhand wel maar eens stoppen met het posten van elke tank die overgenomen/opgeblazen is dat heeft amper nut.
Jup. Een paar links ok, maar deze enorme lijst is een beetje te gek. Al was ik wel fan van de OP's met daarin spotprenten die de Poetinfans boos maakten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:05 schreef Noek het volgende:
OP's worden hier sowieso altijd afschuwelijk overschat en te serieus genomen.
Scrollvoer en hoe langer, hoe irritanter.
Ik kijk er ook zelden naar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:05 schreef Noek het volgende:
OP's worden hier sowieso altijd afschuwelijk overschat en te serieus genomen.
Scrollvoer en hoe langer, hoe irritanter.
Metoo. Op zich is het redelijk duidelijk waar dit topic over gaat.quote:
Tuurlijk de vredesmissie op een nazistisch regimequote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Metoo. Op zich is het redelijk duidelijk waar dit topic over gaat.
Ik snap alleen nog steeds niet waarom Rusland zo nadrukkelijk zei dat ze geen kernwapens in hun vredesmissie gingen inzetten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk de vredesmissie op een nazistisch regime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |