quote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Kingdom Hearts IV officieel aangekondigd
Volgens mij de bedoeling om te releasen met de UE5-engine.
Het is ook wel een war boel als je de overige KH niet gespeeld hebt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:07 schreef Kingside het volgende:
KH 1 & 2 vond ik heel tof maar deel 3 vond ik toch wel wat tegenvallen. Hopelijk kunnen ze met deel 4 weer terug naar de kwaliteit van die eerste 2 delen.
vlaggenroof lokpostquote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Kingdom Hearts IV officieel aangekondigd
Volgens mij de bedoeling om te releasen met de UE5-engine.
digital only wel, maar scheelt goed geld iigquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Drankster het volgende:
M’n vriendin en ik hebben al jaren elkaars account als primary ingesteld op eigen console.
Zo hoeven we een spel 1x te kopen en kunnen we beide tegelijk spelen op eigen console.
Ik en een goede maat doen het ook al een jaar of 15 denk ik. Vroeger op de PS3 kon je zelfs 5 consoles als primary instellen. Maar dat werd ze een beetje te gortig denk, voor de PS4 hebben ze het teruggebracht naar 1 console.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Drankster het volgende:
M’n vriendin en ik hebben al jaren elkaars account als primary ingesteld op eigen console.
Zo hoeven we een spel 1x te kopen en kunnen we beide tegelijk spelen op eigen console.
Maar gelukkig maakt ie wel onderscheid per generatie.quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik en een goede maat doen het ook al een jaar of 15 denk ik. Vroeger op de PS3 kon je zelfs 5 consoles als primary instellen. Maar dat werd ze een beetje te gortig denk, voor de PS4 hebben ze het teruggebracht naar 1 console.
Duur jij altijd zo lang voordat je klaar bent?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t idee dat ik zo langzaam door AC Valhalla heen begin te raken.
Bijna elke provincie is nu wel een alliantie.
Overal heb ik nu ook wel een schatje. Dat is hoe ik rol.
Neuh, normaal ben ik snellerquote:Op woensdag 13 april 2022 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duur jij altijd zo lang voordat je klaar bent?
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:41 schreef Questular het volgende:
Bestaat er een degelijke boksgame voor de PS4?
Bloodborne was echt supertof (misschien ook omdat dat de 1e soulslike game was).quote:Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Speel ook elden ring die is ook erg nice. Vind hem zelf vetter dan ds, en ik denk dat ik bb het best blijf vinden ook ja al zal ik ws meer uur in elden ring stoppen uiteindelijk.
De begin wapens zijn wel prima op zich, maar ik ben nu met mijn vierde wapen bezig en heb al twee nieuwe(als dual wield) op het oog, en dan heb ik een strength build al vanaf de eerste minuut spelen wat hierin nog beperkt. Er zijn erg veel wapens, en daar kan je je prima mee vermaken en de meeste wapens zijn ook viable volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bloodborne was echt supertof (misschien ook omdat dat de 1e soulslike game was).
Maar bij DarkSouls had ik juist het idee dat de gameplay van minuut 1 tot en met het einde precies hetzelfde was.
Dogde, hit hit, dodge, circle strafe, hit hit.
Zeker als niet super skilled speler gebruik je dan ook ongeveer hetzelfde wapen het hele spel.
Geen idee of dat bij elden ring ook zo is.
Ik had volgens mij net 2 gebieden uitgespeeld, toen kwam Horizon.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, normaal ben ik sneller
Maar zo groot als deze ben ik ook niet altijd gewend!
Plus: ik heb een hele tijd niets kunnen doen vanwege kapotte TV (overigens is nu de glasvezel al 2w stuk vanwege kabelbreuk, FML)
Ik spele maar iets van 2u in de week en ja, dan duurt een AC Valhalla behoorlijk wat maanden
Boksen niet echt, wel UFC.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:41 schreef Questular het volgende:
Bestaat er een degelijke boksgame voor de PS4? Ik vind alleen een of andere Creed arcade game. Dus of het bestaat niet of ik ben blind.
Wij jou ookquote:
Git gudquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik speel dus die gratis ps plus spongebob en nu ben ik bij king jelly fish en ik krijg em niet verslagenJe moet dan wachten tot die zo'n stroomschok geeft en gaat liggen. Maar ik krijg em maar heel soms geraakt dan. Wat een noob ben ik ook.
Ik hoor het al. Je volgende game gaat elden ring wordenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik speel dus die gratis ps plus spongebob en nu ben ik bij king jelly fish en ik krijg em niet verslagenJe moet dan wachten tot die zo'n stroomschok geeft en gaat liggen. Maar ik krijg em maar heel soms geraakt dan. Wat een noob ben ik ook.
Die heb ik ook gedownload (zit in Gamepass). Kom er alleen nog niet aan toe omdat Chrono Cross.quote:
Witte kopen? 50 incl. verzenden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:55 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik wil een tweede controller maar ze zijn zo tering duur
Ik heb gehoord dat zwarte goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Witte kopen? 50 incl. verzenden.
True Colours, die laatste.quote:
Liggen ook beter in de hand heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat zwarte goedkoper zijn.
Rusland krijgt de schuld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:26 schreef Gehrman het volgende:
The Witcher 3 next gen versie uitgesteld tot indefinitely.
Ik wil zo’n kek kleurtje, paars, blauw of riidquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Witte kopen? 50 incl. verzenden.
Ja ik dus ook maar ik ga geen derde kopen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:33 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Ik wil zo’n kek kleurtje, paars, blauw of riid
PS5 HAS NO GAMESquote:
Iedereen speelt Elden Ringquote:
als je nou iets speelt waarbij we mee kunnen doen, dan kennen we met zn allen spelenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrienden
Bijna vakantie zodat ik kan gamen
Ik zou niet durven!quote:
Zoals?quote:Op donderdag 21 april 2022 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je nou iets speelt waarbij we mee kunnen doen, dan kennen we met zn allen spelen
Dead Island.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, heeft het je ogen geopend en ben je nu je haar roze aan het verven?quote:Op maandag 25 april 2022 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Life is Strange: True Colours uitgespeeld
Terug naar AC Valhalla.
Dat was een ander deel, en dat was blauwquote:Op maandag 25 april 2022 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En, heeft het je ogen geopend en ben je nu je haar roze aan het verven?
Cijfer?quote:
Uuuuhm...... 7,5. Ik vond 'm minder emotioneel van 1 en 2.quote:
Die punk chick. Hngggggquote:Op dinsdag 26 april 2022 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm...... 7,5. Ik vond 'm minder emotioneel van 1 en 2.
Nog steeds prima dus.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm...... 7,5. Ik vond 'm minder emotioneel van 1 en 2.
Voorlopig nog wel ja. En daarna een flinke break van gamen denk ik, daarna misschien gtr 7.quote:
Tribes of Midgard wat?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:16 schreef dud0r het volgende:
- Fifa 22 (PS4/PS5)
- Tribes of Midgard (PS4/PS5)
- Curse of the Dead Gods (PS4)
Ps plus mei leaks.
Tribes of Midgard is an action role-playing survival video game developed by Norsfell Games and published by Gearbox Publishing. The game was released for Windows, PlayStation 4 and PlayStation 5 on July 27, 2021. Wikipediaquote:
die game was toch een paar weken helemaal hype en record na record?quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tribes of Midgard is an action role-playing survival video game developed by Norsfell Games and published by Gearbox Publishing. The game was released for Windows, PlayStation 4 and PlayStation 5 on July 27, 2021. Wikipedia
Initial release date: July 2019
Geen idee. Nooit van gehoord. Dit was het eerste Google resultaatquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die game was toch een paar weken helemaal hype en record na record?
Volgens mij was dat een ander spel, valheimquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die game was toch een paar weken helemaal hype en record na record?
oh dat kan ook, dan is het helemaal een kut maandquote:Op woensdag 27 april 2022 08:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een ander spel, valheim
kan je beter voor 5 eur #21 kopen, die is zoveel chillerquote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Enchanter het volgende:
Fifa 22 nice , heb al 2 jaar geen Fifa meer gekocht, dus deze is meer dan welkom
Speel toch alleen maar carrière modus , daar zal wel niet zoveel verschil in zittenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je beter voor 5 eur #21 kopen, die is zoveel chiller
wat een onzinquote:Op woensdag 27 april 2022 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je beter voor 5 eur #21 kopen, die is zoveel chiller
ja, boehoe, over_hedge is het weer eens niet met iemand eens. Stop de persen enzoquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, boehoe, over_hedge is het weer eens niet met iemand eens. Stop de persen enzo
agree to disagree, imho was 21 echt een stuk chiller dan 22, zelfs het menu was beterquote:Op donderdag 28 april 2022 10:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De laatste fifa is gewoon beter dan de vorige. Al helemaal als je het over de ps5 versie hebt omdat die een next gen upgrade heeft.
Ja het speelt anders dan de ps4 versie. Wat wennen is. Maar het is gewoon beter.
Maarja jij speelt alleen tegen de cpuZegt eigenlijk ook al genoeg
Oke prima dat jij 21 leuker vind. Maar laat ik het zo zeggen. Over het algemeen is de laatste versie gewoon het beste omdat er nou eenmaal elke fifa extra dingen bijgevoegd worden.+ dat is jaar ook nog een next gen versies zijn. Waardoor het zonde is om een oude ps4 versie te gaan spelen terwijl je een ps5 hebt.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
agree to disagree, imho was 21 echt een stuk chiller dan 22, zelfs het menu was beter
22 is echt een kutspel, geloof 600uur in 21 zitten en in deze haak ik na 1/2 potjes al afnu sinds launch lauter 20 uur in zitten
Inderdaad, je kunt nog beter een discussie houden over de tweets van Baudet.quote:
Voetballen hoor je fysiek te doen, niet op een schermpje.quote:
Die soundtrack van LiS blijft idd wel erg fenomenaal steeds.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begonnen aan Life is Strange. Wat een kleurenfestijn is ditsoundtrack ook goed. Ideale game na Elden Ring.
Ah cool, binnenkort maar eens spelen. Ik speel nu Hollow Knight, dat is donder en duister dus een prima game voor daarna.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begonnen aan Life is Strange. Wat een kleurenfestijn is ditsoundtrack ook goed. Ideale game na Elden Ring.
Goed verhaal! Doen we niks meequote:Op donderdag 28 april 2022 11:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke prima dat jij 21 leuker vind. Maar laat ik het zo zeggen. Over het algemeen is de laatste versie gewoon het beste omdat er nou eenmaal elke fifa extra dingen bijgevoegd worden.+ dat is jaar ook nog een next gen versies zijn. Waardoor het zonde is om een oude ps4 versie te gaan spelen terwijl je een ps5 hebt.
Zo is bijvoorbeeld voor de mensen die career mode leuk vinden een hoop toegevoegd dit jaar.
En als je fut wilt gaan spelen dan heeft de oude versie geen nieuwe kaarten meer en amper online spelers. En de spelers die nog spelen hebben allemaal zulke bizarre teams dat je er niks tussen hebt te zoeken als nieuwe speler.
En daarom vind ik het raar om iemand aan te raden geld uit te gaan geven aan een oude versie terwijl je de nieuwste gratis krijgt.
Van de rest ook prima moment om met fut te beginnen omdat tots bijna begint en er dan een hoop goede spelers voor bijna niks te halen zijn
Ja ik zag ditquote:Op donderdag 28 april 2022 20:07 schreef 2dope het volgende:
@:SpyrodeDraak
Leuk voor Animal Crossing fans. Minder leuk is 'f2p game by Gameloft"
Ah, dat verklaart waarom ik net op marktplaats weer een shitload aan "GT7&HFW" pakketten zag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:47 schreef CoExist het volgende:
Media-Markt Leeuwarden heeft gister 18 PlayStation 5 consoles binnen gekregen.
Gebundeld met:
- Gran Turismo 7
- Horizon Forbidden West
- 1 Jaar PS+
- Qware accessoires pakket
Quanta costa: ¤ 749,99
[ link | afbeelding ]
Ik heb er zelf eentje meegenomen voor een vriend en een neef van mij heeft eindelijk eentje kunnen kopen.
Ze stonden nog niet in de winkel toen ik ze kocht maar in het magazijn.
Ik overhoorde toevallig 2 medewerkers er over praten toen ik mijn nieuwe Sony Bravia TV kocht.
Was mij ook al opgevallen inderdaad. Ook de hele pakketten staan op Marktplaats voor ¤ 900,- Vind ik echt zo schandalig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik net op marktplaats weer een shitload aan "GT7&HFW" pakketten zag.
Ik heb HFW al... ik wil alleen GT7 voor een leuke prijs![]()
Ik dacht een leuke PS4 aanbieding te zien, maar toen ik zag dat er in het geval van GT7 gewoon weer 10 euro bij komt voor de upgrade, liet ik het maar zitten.
Ik wil PSNow nog even verlengen, maar die kaartjes zijn ook overal wegquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef CoExist het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen inderdaad. Ook de hele pakketten staan op Marktplaats voor ¤ 900,- Vind ik echt zo schandalig.
Nu helemaal lullig als je al PS+ hebt lopen en dat jaar abonnement niet erbij kan op zetten.
Sony heeft dat sinds gister geblokkeerd.
Dit was de 6e keer dat ik een PS5 kon kopen sinds de release. Eentje heb ik voor mijzelf gehouden en de rest is allemaal naar familie en vrienden gegaan tegen de kostprijs.
No way dat ik ga scalpen er mee.
GT7 moet je wel kunnen vinden voor ¤ 40,- denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |